Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوع مدفوع
سلام،پسرم پنج ماه و نیمشه دوبار هست ک وقتی مدفوع میکنه کمی از مدفوعش حالتش شبیه سفیده تخم مرغ هست با رنگ زرد شیر خودم رو هم میخوره،علتش چیه؟
- بچه دوماه دارم موقع خواب آب دهنش توگلوش گیر میکنه اول سرفه میکنه بعد حالت خفگی بهش دست میده
- کولیک
سلام اقای دکتر خسته نباشی پسر من تا۳.۴ ماهگی کولیک داشت ولی انگار ک بعدش خوب شد ولی مجدد یک هفته میشه شبا وقتی میخوابه یهو تو خواب جیغ میزنه میپیچه به خودش همش بهونه گیزی میکنه البته الان نزدیک ۹ماهشه میخواستم بدونم این درد برا دندون میتونه باشه یا کولیکش برگشته؟ فقط تو خواب شب اینجوری میکنه طی روز نه
- کم وزنی
باسلام وخسته نباشید دخترم هشت ماهش تموم شده وزنش ۶۳۰۰هست وزن تولدش ۲۶۰۰هست غذا هم فرنی وسیب زمینی میخوره ولی وزنش خیلی کمه ازنظرشماچکارکنم
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
- نخود فرنگی
سلام بوی. نخود فرنگی هم برای فاویسم مضر هستش
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشی اون روز از شما پرسیدم دخترم ۸ماه ۱۳ روزشه سه چهار روزیه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا توخواب شما گفتین شربت ستیریزین بدین گرفتم داروخانه گفته برا حساسیته ممنون میشم ج بدین ضرر نداره بدم و چقد بدم روزی
- سرفه نوزاد ۵ ماهه چگونه درمان میشه
سلام دخترم ۵ماهه است سرفه میکنه گاهی خس خس داره گاهی خشک ... بینیش داره کیپ میشه انگار صداش تغیر کرده چیکار کنم ؟
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
نوزاد ما دختر 45روزه خیلی گریه میکنه روزها خیلی کم میخوابه دستاشو مشت میکنه و از درد به خودش میپیچه شیر مادر تغذیه میکنه روزی دو وعده هم شیر خشک
- صدا
دخترم ۵ ماهش دست و پا بععضی وقتا صرا میده علت چیه
- هفت ماهه ۹کیلو سرفه میکنی شربت ازیترومایسین گرفتم چند سی سی بدم
- سرماخردگی
سلام اقای دکترسال نو مبارک اقای دکتر پسرم هشت ماهشه بیشتر از ده روزه که ابریزش بینی ودیگه هیچ علایمی نداره حالت کش داره گاهی سبز و زرد پلارژین میدم دو روزه انگار تاثیری نداره شبا موقع خواب اذیت میشه وشیرنمیتونه بخوره به نظرتون انتی بیوتیک لازم داره اگه بله چه انتی بیوتیکی ممنون میشم راهنمایی کنید
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- تب
سلام بچه سه ماه ۷ روزم تب داره بهش استامینیفون میدم هر ۶ ساعت. آیا ضرر داره چجوزی تبش و پایین بیارم به نظرم سرما خورده
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- میوه
با سلام اقای دکتر به طور دقیق از چند ماهگی میتوان به نوزاد خیار سبز داد وایا در مواقع سرما خوردگی میتوان به او خیار سبز داد یا نه با تشکر
- ادرارسوختگی
سلام خسته نباشیدپاهای دخترمن سوخته بااینکه زودعوضش میکنم ومیشورمش بعدکانالدولا وزینک اکساید هم زدم فایده نداشته لطف میکنیدیه پمادخوب معرفی کنیدممنون
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن رئ درسته میگن وقتی وزن نوزاد دئ برابر تولدش شد باید شروع کرد دخترم با وزن 3400متولد شد الان 3ماهه ست و 7900 اگه باید شروع کنم چ قطره ای و چ میزان

