Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزادم دو روز تب کرده بعد او تمام بدنش کهیر زده علتش چیه؟
نوزادمکهیر زده
- تیک عصبی
سلام دخترم چهار ماهشه چند روزه که دهنشو یه جوری کج میکنه خیلی میترسم احتمال داره از دندون دراوردن هم باشه چون اب دماغشم میاد کلا بیقرار شده دستشم تو دهن میکنه
- ادرار کم
پسرم از دیروز ادرارش خیلی کم شده و چند بارم که ادرار کرده نارنجی رنگ و انگار پودری کم داخلشه اما خوب شیر میخوره و شیر دهی منظمه تب نداره و همه چی خوبه شکر خدا میخواستم ببینم حل میشه و ممکنه اب جوشیده جایی که بهش شیر خشک میدم بهش نسازه؟؟
- برفک هست
سلام. نوزادم زبانش سفیده ولی نوک زبانش سفید نیست. از کجا بفهمم که برفک هست یا نه چون علامت دیگه ای نداره؟ممکنه بخاطر شیر اینجوری باشه؟
- اسهال
پسرم یک ماه روزی سه بار مدفوع سبز و ابکی داره ضمنا یر خشک نان اچ ا میخوره و سوال دیگه اینکه کولیک خیلی خیلی شدید داره شب تا شب بهش استامین فن میدم از ناچاری میتونم شربت دی سیکلومین بدم
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید شربت زینک سولفات برای نوزلد ۶ ماهه هر روز چند سی سی بدم؟
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید واسه گرفتگی بینی وخس خس شیرخوار ۶ماهه بجز قطره بینی همون سدیم کلراید۶۵درصد؟؟؟؟؟آنتی بیوتیک هم میشه استفاده کرد؟؟؟؟
- نحوه مصرف شربت سفکسیم برای کودک پنج ماهه
- برفک دهان
سلام دخترم دهانش ولبش سفیدک زده نیستاتین گفتین مصرف کنم براش صداش گرفته ممکنه از برفک دهانش باشه و چه دارویی مصرف کنم برا گرفتگی صداش
- خرخر سینه
فرزندم 9 ماهشه از روزی که به دنیا اومده سینش یه صدای خرخر داره وهنوزم خوب نشده چکار کنم
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- گریه و بیقراری زیاد و آب دهان زیاد
سلام .خسته نباشید آقای دکتر.نوزاد من سه ماه و نیمه.حدود یه هفته پیش ختنه کردیم.الان دو سه روزی هست خیلی بیقراره و نق نق میکنه.دکتر معاینه کرده اما ظاهراً محل ختنه خوبه اما خیلی زیاد آبریزش دهان داره و مدام نق نق میکنه و دستش رو میخوره.از ابتدای نوزادیش رفلاکس پنهان داشته یه ماه است امپرازول ساشه استفاده کرده بیقرارتر میشد دارو رو قطغ کردم.چطور میتونم متوجه بشم این بیقراری به خاطر درد لثه هست یا رفلاکس.اگه رفلاکسه میتونم شربت موتلیوم بدم و اگر درد لثه هست میتونم پماد دنتی کیدی باریج بزنم؟خیلی کلافه ممنون میشم کمک کنید.ببخشید سوالم طولانی شد.
- اچ آ
بإسلام.اقاي دكتر من هموني ام كه گفتم دخترم شيرخشك اي آر ميخوره پنج ماهه ..الان هشت ماهشه .هم رفلاكس داره هم الرژي..بدنش كهير ميزنه فردا پنجشنبست دكترمتخصص مطب نيستن كه ببرم امروز هم همسرم نبود به دكتر مراجعه كنم تا روز شنبه ميشه بگين چيكاركنم دخترم حالش بد نشه ميتونم شيرخشك اچ آ بدم؟ واسه رفلاكس و خس خس سينه چي بدم بهش اگه بالا اورد؟ دخترمن خيلي وقت بًود بالا نمي اورد ولي امروز از دهن و دماغ شير بالا اورد
- اسهال
با سلام ، پسرم شیر خشک میخوره، ۱۲۰ سی سی میخوره مشکلی نداره ولی اگه ۱۵۰ سی سی بدم شکمش کار میکنه، آزمایش مدفوعدهم خوب بوده، طوری نیس؟ نه ماهه کامل داره
- فاویسم
با سلام چطور میشه فهمید نوزاد ما فاویسم داره؟هفت ماهشه
- واكسن
سلام آقاي دكتر دخترم دهم فروردين واكسن ٦ ماهگيش رو ميزنه از همون روز بدنش ايمن ميشه ؟يعني بدنش ايمنه از هپاتيت بي؟
- عفونت
سلام خسته نباشید من بچم پنج ماهش تمام شده و سوزش و تکرر ادرار گرفتم اگ فنازومکس بخورم اشکال داره؟
- مدفوع نوزاد
سلام دخترم شش ماهه هست وتوی مدفوع او دانه های سیاه رنگ هست واین آنها سفت هستن یعنی دفع خون داره شیر خشکی همه هست توروخدا جواب بدی خیلی میترسم

