Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زورزدن
سلام خسته نباشید.بچه من یگماهه هستش.والان همیشه زورمیزنه.دکترم بردم چندتا قطره دادکه هیچ فرقی نکرد بدترم شد
- گوش درد
سلام دخترم ۵ماهش هی دستش سمت گوشش می بره میخواستم ببینم شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر وچند بار در روز باید بدم ممنونم.
- نوزاد
نوزاد۴ماهه ام خیلی سرفه میکنه دکترسیتریزین وآزیترومایسین داده.آیامیتونم خودم شربت گیاهی آیورامی بدم.
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- سرفه نوزاد
سلام خسه نباشید پسرمن ۲۰روزه بدنیااومده سه چهارروزه سرفه میکنه پیش متخصص هم بردم شربت آزیروسین داده روزی یک سی سی ولی سرفش قطع نشده
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،
- خوردن دست
باسلام و وقت بخیر بچه من سه ماهشه همش دستاشو میخوره حتی وقت سیری و بعد خوردن شیر علتش چیه مشکلی داره؟؟؟
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. دخترم هجده ماه تمام سن دارد و از شیر خودم تغذیه میکند. به شدت به شیر وابسته اس به خصوص برای خوابیدن حتما باید شیر بخورد تا به خواب برود. قبل از خواب شب یک ساعت تمام سینه در دهانش است تا خوابش ببرد در غیر این صورت بهانه گیر و عصبی میشود و گریه میکند بعد از خوابیدن هم در طول شب چندین بار بیدار میشود و گریه میکند و شیر میخواهد.وعده های غذایی و میان وعده هایش را به طور کامل میخورد و اطمینان دارم که این بیدار شدن ها از روی گرسنگی نیست. خواستم بپرسم از چه سنی میتوانم او را از شیر بگیرم ؟و با این شدت وابستگی بهترین روش برای از شیرگرفتن چیست؟ خیلی ممنونم از لطفتون
- شیر خشک
سلام خسته نباشید دکتر پسر من ۸ ماهشه و تا الان شیرخشک بیومیل ۲ میخورد الان که رفته تو ۸ ماه نیازه ک شیرخشکش عوض شه؟ یا همینو باید بخوره
- مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی برای نوزاد
سلام،وقتتون بخیر.. میخواستم بدونم مصرف قطره آدوکید(آ+د)الحاوی_برای نوزاد دختر باوزن3کیلوبه بالا چه میزان در روز لازم است..
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- وزن گیری نوزاد
سلام نوزاد دوماهه وزن بدو تولد ۲۶۵۰والان که دوماهشه ۴۵۰۰هست میخاستم ببینم چند ساعت یه بار باید شیر بخوره
- زینک
سلام اقای دکتر من زینک سولفات خریدم ولی به پسر ۴ ماهم ندادم یه دو ماهی گذشته . ایا تاریخ مصرف داره ؟ بهش بدم یا نه
- چشم
سلام خسته نباشیددکتردلیل انحراف چشم یاهمون ناهماهنگ بودنش اززمان تولدچیه پسرم نه ماهشه موقه تولداینجوربوده هنوخوب نشده ایادرمانی ک بدون جراحی کردن باش براش هست تواین سن ممنون
- کودک
سلام خدمت آقای دکتر پسرم در سن 36هفته اورژانسی بدلیل مسمومیت باردا ری دنیاامدو هشت روز بستری بودبخاطرریه نارس الان ده ماه وبیست روزه است میشینه وحالت چهادست وپامیمونه امادرنهایت سینه خیز میره واز پله بالا میره دست ازمبل میگیذه بلندمیسه وچندتا گام بر میداره اماخودش مستقل نمیتونه بمونه بچه باهوشیه توپ بازی میکنه دست میزنه میرقصه دد ببه میگه به اسمش واکنش میده واسم اعضای خانوادم میگم بهشون نگاه میکنه آیااینکه نمیتونه مستقل وایسه جای نگرانی داره
- حساسیت ابریزش شدید
کودکم یکسالو سه ماهه است و ابریزش بینی شدید داردالانه حدود سه هفته هست هرچه هم دارو میدهم اثری ندارد والانه دوروزه که چرک هم از بینی اش می اید وتب هم ندارد
- پوست سر نوزاد
سلام نوزاد ۴ ماهه دارم یکماه است که پوست کف سرش به شدت پوسته پوسته درشت شده که چسبیده و حوا نمیشه حتی با چرب کردن و حمام بردن و ریزش موی شدید پیدا کرده لطفا شامپو خوب هم براش بهم معرفی کنید فیروز و هیدرو درم و سیوند که مفید نبود چطور بدونم که قارچ نباشه؟؟؟؟
- کم وزنی
پسرم شش ماهشه وزنش نسبت به تولدش یک ونیم کیلو کمتره بنظر شما اقای دکتر چی بدم ونش خوب بشه وچه قطره اهن یا مولتی ویتامینی بدم ان شا الله تو این ماه مبارک هرچی میخوای خدا بهت دوبرابرشو شده ان شاالله خانوادت عاقبت بخیر بشن
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم

