Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کمبود وزن
سلام آقای دکتر. دختری سه ساله دارم با وزن تولد۳۲۰۰ و با وزن فعلی ۱۱۵۰۰. خیلی ریز هستش. از سه ماهگی شیر خوردنش خیلی بد شد.به صورتی که فقط توی خواب شیر میخورد.و اصلا اشتها به غذا خوردن نداره و خیلی پر تحرک هستش. خیلی دکتر بردم و گفتن مشکلی نداره .انواع دارو های اشتها آور را استفاده کردم ولی باز اشتها نداره .به نظر شما چیکار کنم که وزن بگیره و اشتها داشته باشه؟ممنون
- بقیه سوالم میفرستم
سلام ببخشید قبلا بهتون گفتم تیروئید دختر ۶ ساله ام ۶،۱ هستش تی فور هم۵،۱ هستش
- اسهال کودک
سلام چند روزیه ک دختر هفت ماهم اسهال چرب داره قطره مولتی ویتامین کولیف و اهن بهش میدم نمیدونم دلیلش چیه
- آزمایش خون
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم6ساله است با وزن15کیلو بسیار لاغر هر هفته فقط یکبار دستشویی می رود قبلا بهتان پیام دادم فرمودید آزمایش خون و ادار و..گرفته شود آزمایش دادیم همه چیز نرمال است فقط نوشته اسوربیک اسید مثبت این به چه معناست؟
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- دیر به راه افتادن کودک
السلام علیکم. دختر دو و نیم ساله ای دارم که بعد از تولد با تشخیص دکتر مشخص شد که رگ اضافه ای از قلبش بازه و در 6 ماهگی فکر کنم عمل شد و خوب وزن نمیگرفت بعد از یکسال دوباره بردیم زاهدان برای چک کردن قلبش خوشبختانه خوب بود اما نه بخوبی چار دست و پا می رفت و نه راه میره الان که دو ونیم سالش هست هنوز راه نمیره خیلی نگرانیم لطفا راهنمایی کنید.
- درمورد تغذیه کودک
سلام خسته نباشی.من ی دختر 3سال و نیمه دارم وزنی که به دنیا آمد خوب بود 3 کیلو 200 بود اما از اون موقع به بعد خیلی کم وزن میگرفت نسبت به بچه های دیگه ریزتر بود اما وزن اضافه میکرد.ولی مدت خیلی زیادیه از 2سالگی تا الان غذا خوردنش خیلی بد شده الان 12 کیلو و 200 تا حالا کلی چکاب بردمش کلی دکتر خوب بردمش کلی داروهای زیادی مصرف کرده اما فایده نداره اصلا وزن نمیگیره مشکلش فقط کمی خونی خیلی کم داره و ویتامین دی بدنش کمه به نظرتون راه جدیدی هست که من امتحان نکرده باشم
- سرما خوردگی و گلو درد کودک۲ ساله
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، بچم دو روزه گلو درد بهمراه سرفه خشک داشت ک امروز آبریزش بینی هم به اون اضافه شد شبها بیقراری داره بهمراه تب خفیف و غذاشم کم شده داروهای قبلی ک پزشک براش تجویز کرده بود چند بار به خوردش دادیم اما تاثیری نداشت نمیدونم چیکار کنم لطفا کمکم کنید تشکر.دارو ها دیفن هیدرامین + کوتریموکسازول
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دوتا دختردترم یکیشون۵سالش تمام شده واون یکی ۳ساله نیم،بردم دکتر واسه دوتاشون شربت آموکسی سیلین ۱۲۵نوشته ولی مقدارشو ننوشته،سرما خوردن وتب دارن میشه لطف کنید بفرمایید چ مقدارباید بهشون بدم
- عرق
سلام آقای دکتر وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۲ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۲۶۰۰وقتی خیلی بازی میکنه و میپره بالا و پاایین دست و پاش سرد میشه ووقتی دست میزنم به پیشونیش انگار عرق سرد کرده وهمون لحظه با تب سنج دیجیتال که میگیرم ۳۵.۴ وقتی دیگه بازیش تموم میشه دست وپاش گرم میشه و تبش هم ۳۶.۴ میشه ایا مشکلی داره خیلی نگرانم
- دز مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سن کودک ۲ سال و وزن ۱۵ کیلو گرم سرما خوردگی دارد و علائم تب وگرفتگی گلو آبریزش بینی
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکترخسته نباشیددخترمن ۴ ماه ونیمه هس بعضی اوقات شیرکه میخوره یکم بالامیاره.به نظرشمامیتونه رفلاکس باشه
- دورسرنوزادپسر
سلامدورسرنوزابدوتولد۳۳بوده۳۸هفتهسزاریندنیالومدهالان۶ماهشتمام شدهدورسرش۴۲استنرماله
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم 10ماهشه و سرفه میکنه و شباهم تو خواب خس خس میکنه شربت اموکسی بهش بدم ؟؟
- برای خس خس سینه نوزاد دختر ۹روز از۵ ماهیگیش گذشته افا موکس۱۲۵ براش خوبه عوارضی نداره
- Supporting Cardio Health: Increased Cardiac Pace Without Workout
Gday to every single one of our water relaxation buffs! There's nothing really like relaxing within a soothing hot tub after a grueling day. For anyone in search of the paramount calmness experience, a jacuzzi is truly incomparable. Assortment is indeed the herb of everyday life, and we wholeheartedly pride ourselves on offering a broad assortment of whirlpools to suit every whim. Excellence, to us, is beyond a simple word. It's our benchmark. Every single of our products undergo strict testing to ensure they consistently provide the optimum relaxing experience for numerous years to come. Our knowledgeable staff are always on hand to assist you in finding the best-suited hot tub for your wants and home. Have you ever envisioned having your own personal pleasure oasis? What else are your desires when it comes to choosing the ideal jacuzzi? Let's discuss the extent of it! Remain bubbly and relaxed! By-the-way, I created my very own brand new businesses website online just now, you can view it here: [url=https://southwestspas.com/swim-spas/play-collection/]Hot tub delivery and installation Peoria, Arizona[/url] [url=https://servicebodyshop.com/comment-test/#comment-40018]The Therapeutic Effects of Water Streams on Aching Muscles[/url] e49d25_
- گوشت اضافه در مقعد
سلام برای مشکل دخترم گفتید توسط فوق تخصص گوارش معاینه شود , میشه فوق تخصص گوارش در رشت معرفی کنید ممنون
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️

