Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- نفع معده
سلام خسته نباشیددخترم دوماهشه بردم دکتربراش رانتدین نی نی کر اهورانی نی داد بعدبراش سنونوشت گفت خوب نشدببرسنو بگیربردم دکتردیگه باز رانتیدین باقطره استامینوفن سوسوانسیون دادبرای چی خوبه قطره استامینوفن
- سرماخوردگی
سلام دختر من 8 ماهش است 9 کیلو وزن داره سرما خورده تب داره سرفه میکنه بی حاله و بی تابی میکنه
- نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهش سرفه های خشک میکنه چ همراه باخس خس چه دارویی بدم
- مشکل پوستی
- شربت
سلام دکترپسرم۱۰سالشه برای گلودردش شربت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ساعت یبارتجویزکرده ولی نگفت چه اندازه بهش بدم میشه اندازشوبگیدممنون
- بوی بد اندام تناسلی نوزاد سه ماهه
سلام دختر من سه ماه و نیم هست از کرم کاندولا از وقتی به دنیا اومده استفاده کردم برای چین های پاش و لای پاش هر بارم که پی پی یا دیش میکنه میشورمش ولی زیاد دست لای اندام خصوصیش نکردم برای تمیز کردن و امروز احساس کردم واژنش بو میده باز کردم سعی کردم کرم هایی که اونجا گیر کرده رو تمیز کنم دیگه هم کرم نمیزنم صبر کنم بو میره یا باید ببرم دکتر
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- شیرخشک
سلام . آقای دکتر بچه من چهل روزشه و تاالان در روز هر 5 اای 6 ساعت یکبار 90 سی سی شیرخشک ببلاک1 و مابینش شیرمادر میخورد ولی الان احساس میکنم شیر ندارم یا خیلی کمه میخواستم بپرسم چه جوری بهش شیرخشک را بدم در چندوعده چه حجمی؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم هفت ماهشه دوروزه سرما خورده به دکتر خودش دسترسی ندارم آبریزش بینی و سرفه داره باتوجه به اینکه دوماه پیش سرما خورد با همین علائم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ پلارژین وقطره بتامتازون داد دوباره همونا رو تهیه کنم ؟؟ مقدار مصرفشون چقدر باشه؟
- چه شربتی برا نوزاذ 3ماهه ک سرفه میکنه خوبه
- وزن گیری دخترم
سلام خسته نباشید دخترم باوزن تولد ۲۳۷۰و وزن ۶ماه و یه هفته که بود ۶۷۰۰ بهداشت بهم گفت وزنش کمه به نظر شما وزنش چجوریه ؟ بهش چه غذا کمکی بدم که وزن بگیره ؟ از چه قطره های استفاده کنم؟
- وزن نوزاد
با سلام. نوزاد دختر یک ماهه ای دارم که با وزن ۳۴۰۰ به دنیا امد ولی در پایان یک ماهگی فقط ۶۰۰ گرم وزن گرفته . چکار کنم که بیشتر وزن بگیرد با تشکر
- همانژیم
سلام خسته نباشی دکتر . من دخترم ۵۲ روزش ۳۴ هفته بدنیا اومده و پنج روز توی دستگاه بود . و همانژیم به پایین بدنش و الان نصبت ب اون روزا بزرگ تررشده و خراش برداشته پیش ی متخصص بردم گفت کاریش نداشته باش خودش برطرف میشه . پیش یکی دیگه بردم. پماد زینک و باکترماد داد . اونم بی فایده. پیش یکی دیگه بردم اونم گفت قطره. چشمی چ پماد همزمان بهش بزن ولی بازم بی فایده. حتی دستشویی کردنشم با گریه هستش
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر نوزاد ۶۵ روزه ای دارم امروز دچار گرفتگی بینی شدید شده و زیاد عطسه میزند خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم امشب راحت تر تنفس کند
- قطره چشمی برای نوزادان مبتلا به فاویسم
با سلام آیا استفاده از قطره استریل چشمی باکتی ماید (سولفاستامید ۱۰ درصد) برای نوزادان مبتلا به فاویسم مضر هست و آیا جزء داروهای ممنوعه هست؟
- زور زدن و کبود شدن
سلام .نوزاد من ۲۰ روزش هست و بی نهایت زور میزنه در حدی که کبود میشه اینکارو هنگام شیر خوردن و بعد از اون انجام میده انگار که تحت فشاره
- آیا شیرخشک برای کودکان فاویسم بداست
- واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏

