Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالابودن انزیم کبدی
سلام نوزاددختر40روزه دارم که روزپنجم زردی 11/8داشت و به 9رسید ودوباره رفت بالا و 10/5شد وچندروزبهش قطره بیلی ناستردادم که تازه عددزردی به 7/23رسیده و فاویسم داره ودر ازمایش قبلی SGPT35بود و SGOT52بودو کل صورتش و گوشس پرازجوش شده بود که روی جوش گوشهاش پوست پوست زردشده بود که گفتندبه پروتین گاوی حساسیت داره ودارم براش پمادمیزنم و تازه بهترشده چهارروزبعد که ازمایش دادم انزیم کبدی SGPT53.0هستو SGOTشده59که گفتنداین ایتم کم شده و الان SGPTبالاست دکتردوباره برای هفت روزدیگه ازمایش مجددنوشته وگفتندمیتونه بخاطرالرژی و بیماری فاویسم باشه این بالابودن وگفتندکه دیگه قطره بیلی ناسترندم الان این بالابودن به نظرشمادلیلش چیه واینکه میترسم قطره بیلی نتسترندم ودوباره زردی بره بالابه نظرشماچکارکنم با تشکر
- جوجه محلی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من دخترم ۷ماهش تموم شده سوپ نمیخوره اما برنج دوست داره به نظرم از گوشت گوسفند خوشش نمیاد میتونم داخل سوپش گوشت جوجه ی محلی بریزم؟؟تأکید من روی آینه که جوجه ی محلی اشکالی ندارد؟؟
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم یک کاهش هست در طول روزدویاسه بار سرفه میکنه اونم تواین شرایط نگرانم لطفاً راهنمایی کنید
- وزننوزاد
باسلاممننوزاد۷ماههپسردارمتقریبا۲۵روززودتربهدنبااومدباوزن۳کیلوو۲۰۰گروقدهم۵۱الانحدود۱۲کیلوقدهم۶۹هست۴۰روزهبوددکتربردمبیقراربوددکترگفتازگرسنگیشیرخشکآپتامیلبراشتجویزکردتا۳ماهگیدادمبهشدوبارهبردمپیششگفتدیگهادامهندهوزنشبالارفتهشیرخودتروبهشبدهمنهمشیرخودمدادمشیرخشکقدکردماز۶ماهگیغذاهمطبقسنشبهشمیدمهمراهباشیرخودمولیهنوزاضافهوزندارهمیترسممیشهراهنماییکنیداینخطرناکیاطبیعیمیباشدممنونازشما
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- زورزدن مداوم نوزاد یکماهه
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدببخشیددخترمن چهل روزشه بینیش گرفته سینه اش هم خس خس میکنه سرفه هم داره وقتی سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه چیکار باید بکنم تا خوب شه بینیش هم انگار مخاط داره اما چیزی توش نیست
- یبوست نوزاد3ماهه
سلام بچه م 3 ماهه س هفته ای 2بار شکمش کارمیکنه آیا طبیعیه؟وچشمش قی میده فاویسم هستش لطفا کمکم کنید از چه دارویی استفاده کنم؟ باتشکر
- خفگی نوزاد
سلام نوزادنارس۴۰روزه من موقع دادن قطره زینک سولفات درگلوی اوپریده وصورت اوبه کبودی رفته وبازدن ب پشت اوبرگشته،میخواهم بدانم ایابرای اودچارمشکل حادی شده است؟مشکل مغزی
- دادن شربت ازیترومایسین 200به کودک 11کیلو
برای سرماخوردگی دخترم شربت ازیترومایسین 200گرفتم سرفه خلط دار و آبریزش زیاد بینی داره تبم داره
- اسهال
با سلام ، پسرم شیر خشک میخوره، ۱۲۰ سی سی میخوره مشکلی نداره ولی اگه ۱۵۰ سی سی بدم شکمش کار میکنه، آزمایش مدفوعدهم خوب بوده، طوری نیس؟ نه ماهه کامل داره
- سه ماهه
سلام نوزادم سه ماهشه دایمیتکون هر چند ساعت بهش بدم؟
- غده
سلام وقت بخیر دختر دوماهه ای دارم که از زمان تولد یه توده بالای ابروش بود الان بزرگتر شده انداره گردو. میخواستم ببینم کجا باید مراجعه کنم و چکارش کنم خیلی نگرانم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- سلام پسر۴ماهه واکسن زدم وهر۴ساعت یکونیم سیسی پاراکید دادم ایازیاد دادم باوزن ۸و۲۰۰کیلو
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
- تغذیه و رشد
سلام. دختر هفت ماهه ای دارم که اصلا غذا نمیخوره، خیلی بازیگوشی میکنه. دوماهه که وزن نمیگیره،وزن تولدش، 3،810 پایان هفت ماهگی ام، 6،800 آزمایش عفونت ادراری و کم خونی داده که مشکل خاصی نداره. واقعا نگرانم. چیکار باید کرد؟
- اسپری بینی رستانکس
سلام خسته نباشید ببخشید فرزند پسرم یکسال و سه ماهش اشکالی نداره اسپری بینی رستانکس استفاده کنم
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام و خسته نباشيد من ساكن كشور انگليس هستم و متاسفانه پزشك اينجا كمكي بهم نكرده فرزندم ٨ هفته دارد و در هفته ٦ رگه هاي خون در پوشكش ديدم به حساب اينكه شايد مقعدش. زخم شده باشه گذاشتم چون ناچيز و خون قرمز روشن بود تا اينكه ٤ روز پيش مجدد خون ديدم با حجم بيشتر دكتر رفتم گفت مقعدش خراش داره چرب نگه دار تا اينكه دو روز بعد مجدد خون با حجم بيشتر از دفعه پيش ديدم مجدد مراجعه كردم باز هم همون حرف رو شنيدم كه مقعد خراش برداشته شيرخودم رو ميخوره و اصلاً تب يا بيقراري نداره يه بچه كاملاً نرماله از همه نظر لطفاً تشخيص خودتون رو بگين بهم خيلي نگرانم كه اين بچه دچار كم خوني نشه و اينكه اين موضوع مشكل حادي نشه. ممنونم
- علت زور زدن باد معده نوزاد یک ماهه
سلام علت زور زدن کش قوس کشیدن نوزاد یک ماهه چیست
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه

