Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام خسته نباشید دخترم پنج ماه ونیمه است از سه ماهگی به بعد اسهال بلغمی داشت شیرخشک نان بهش میدادم دکتر شیر ال۱۱۰ براش تجویز کرد باز هم خوب نشد بعد بیومیل سوی بهش دادم بالا آورد دوباره شیرش رو عوض کرد آپتامیل پپتی جونیور بهش داد از دیروز بعد از ظهر بهش دادم خورد دیشب شکمش سفت کار کرد بدون بلغم درضمن دیشب بهش ۲۵ قطره مولتی ویتامین بیبی جویس دادم امروز بعدازظهر شکمش کارکرد آبکی وسبز تیره میخواستم بدونم شیر روش نمیفته یا از قطره شکمش آبکی وسبز تیره شده با تشکر
- سرفه نوزاد 3ماه
آقای دکتر یه جواب به من بدید آقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه های شدید داشت تاجایی که حالت اوق زدن بهش دست میداد بردیم دکتر دو دوز آمپول اکسی کورت زد الان بهتر شده تو خواب سرفه نداره الان آزیترومایسین 100میخوره با پلارژین و قطره بینی با پودر امپروزل 5 الان سینه اش خلط داره چیکار کنم ؟ میتونم بهش به دانه و بارهنگ بدم که دفع بشه توروخدا خطته شدم از بس بردم دکتر
- استفراغ واسهال
سلام دخترم ۶ ماهشه چندروزن اسهال داره دوبار هم استفراغ کرده قطره پدی لاکت دادم ولی هنوز اسهالش خوب نشده آیا میشه پودرکیدی لاکت استفاده کنم؟؟
- عفونت ادراری
سلام آقای دکتر دختر چهار ماهه دارم که آزمایش ادرار برده ام با ۴،۵ W.B.C و Bacteria. Rare آیا عفونت ادراری دارد یا خیر
- استفراغ نوزاد6ماهه
سلام ببخشید پسرمن 6ماهشه وامروز اولین بار هست که غذا حریره برنج با شیر گیگوز درست کردیم وسه قاشق مربا خوری به او دادیم وبعداز یک ساعت استفراغ کرد اون هم چند مرتبه میخواستم ببینم علتش چیه آیا طبیعیه یا نه؟
- پوست
سلام پوست پسر دو ماهم اول دون دون بود بردم دکتر پماد هیدروکورتین داد با نرم کننده خوب سد بعد پوستش خشک شد و پوسته زد بردم دکتر یه کرم ترکیبی داد خوب شد الان باز یکم دون دون ریز روی پاهاش و دور گردنش زده چی کار کنم
- سرماخوردگی کودک ۴۰ روزه که سرفه داره و خس خس گلو و به سختی تنفس میکنه وتو بینیشم کیپه
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک ۸ کیلویی
سلام فرزندم ۸ کیلو هست چقدر دارو بهش بدم
- سلام خسته نباشید یک پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
سلام خسته نباشید یه پسر 4 ماهه دارم که وقتی بغلش میکنم یا رو دو تا پاش که در حد یک دقیقه نگه میدارم کبود میشه ولی زمانی که زمین میزارمش به حالت عادی بر میگرده ممنون میشم جواب بدین؟
- تشکر
سلام اقای دکتر. خواستم تشکر کنم بابت پاسخگویی های بی دریغ تون برای پرسش ها. به نوبه ی خودم تشکر میکنم و آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم.
- ریزش ابرو
سلام پسرم یک ماهشه ابروهاش ریزش داره طبیعیه یا نیاز داره به پزشک مراجعه بشه دوباره ابروهاش در میاد من نگرانم
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- درود و سلام محضر آقای دکتر پسرم سرفه میکنه و گلویش خس خس هم میکنه چگونه یک شربت باید برایش بخرم ممنون
- خون ازرحم
نوزادپنج روزش هست ازرحمش خون وترشح خارج میشه
- اسهال نوزاد ۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه از دیشب اسهال داره خیلی بوی بدی هم داره هر یک یا دو ساعت اسهال داره چه دارویی بهش بدم
- میزان مصرف شیر
میزان مصرف شیر خشک و شیر پاستوریزه در هر روز برای کودک یکسال به بالا چقدره؟ ممنون
- سرفه های خلط دار و اسپری گلو
سلام نوزاد من هفت ماهشه تقریبا یک هفته است ک سرفه میکنه و گلوش خلط داره دماغش کیپه هر چقدر قطره بینی می ریزم فایده نداره آموکسی سیلین هم دادم اما بهتر نشده حتی اسپری هم زدم اثر نکرد چیکار کنم ک خوب بشه این اسپر ها ک زدم وابستگی ایجاد نمی کنه اسم اسپر ها سالبوترکس هست و یکیم بکلو متازون
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
- وزن
سلام پسرم سه ماه ۱۵ روزشه ۷ کیلو آیا وزنش خوبه
- گریه نوزاد۷ماهه
نوزادهفت ماهه دارم که بیش ازحدگریه میکند مخصوصاشبهابعضی وقتهاموقع ادرارگریه میکندایادلیل خاصی دارد ممنون میشم کمکم کنید

