Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وبتامین دی
با سلام و وقت بخیر درمورد تزریق واکسن ویتامین دی برای کودک پنج ماهه که قطره مولتی و آ د نمیخوره پرسیدم و محبت کردید این پاسخ را دادید(سلام
بهتر است از قطره استفاده نمایید امپول برای موارد خاص مثل اختلال جذب استفاده نمایید.) ازتون ممنونم ولی به هیچ عنوان نمیخوره یعنی تزریق آمپول ضرر داره براش اگه ضرر نداره چه مقدار از آمپول و چه مارکی؟ با تشکر - ممنون
آقایی دکتر ببخشید دوباره میپرسم شربت پی ای جی برای رفلاکس مضره؟ چون بچم با شربت لاکتولوز اسید معده ش بیشتر میشد
- سرفه
سلام،وقت بخیر بچه چهار سالو نیمه دوهفته پیش ویروس گرفت سرفه های شدید میکرد شربت پلارژین و اسپری استفاده کرد دکتر گفت اگر بیشتر از یک هفته شد سرفه هاش بهش آزیترو بده الان شدت سرفه کم شده ولی گاهی سرفه پشت سر هم میکنه گاهی کم مخصوصا وقتی یه چیزی میخوره تک سرفه میزنه انگار که بخواد گلو صاف کنه سابقه تب و تشنج هم داره خواستم بدونم ایا باید بهش چرک خشک کن بدم یا نه
- بیماری نوزادی
سلام خسته نباشید...پسرمو دیروز آوردم مطب.۲سال و ۷ماهشه.تب داشت و فرمودین سرما خورده و علامت دیگه ای نداشت ولی امروز متوجه شدم خلط داره...دارو هم تایلوفن وقطره بینی و سیتریزین دادین و آزیترومایسین هم گفتین اگه خوب نشد بهش بدم حالا آزویترو براش تهیه کنم و بدم ؟هر چن ساعت چ مقدار؟
- کاغذ خوردن کودکان
با سلام پسری ۷ساله دارم که تمایل به خوردن گوشه های کتاب درسی خودش در مدرسه رو داره طوری شده که. دیگه به تغذیه هاش دست نمیزنه من باید به چه دکتری مراجعه کنم لطفااا راهنماییم کنید
- مشکل بینایی
بچم دو سال و هفت ماهه جدیدا وقتی موبایل میخواد ببینه سرش میکنه تو گوشی یا میاد جلو تلویزیون میشه آیا اینا علائم خطرن چکار کنم
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰برای کودک باوزن ۱۱کیلوگرم
تب
- کش و قوس نوزاد ده روزه
سلام وقت بخیر،فرزند ده روزه ما فقط شیر خشک میخوره و شیر مادر مصرف نداره وقتی رو زمین میذارمش مدام کش و قوس میاد و زور میزنه
- قطره چشم
با سلام نوزاد سه ماهه دارم دکتر قطره باکتی میاد 10بهش داده یادم رفته هر شش ساعت یا هر هشت ساعت باید استفاده کنم
- مصرف شربت ایمیونس
با سلام دخترم ماه دیگه دو سالش میشه،واسه تقویت سیستم ایمنی بدنش شربت ایمیونس رو تهیه کردم،ممنون میشم میزان دز مصرف در شبانه روز و بهترین زمان مصرف رو بگین
- گرفتگی بینی
عرض ادب و خسته نباشید دخترم ۴سالشه و تازگی و از وقتی کولر روشن کردیم دماغش زیاد میگیره.اصلا آشغال و چیزی توی دماغش نیس و خالیه ولی همش اذیت میشه. باید برای بهترشدنش چیکار کنم.فقط قطره بینی بریزم کافیه؟ باتشکر
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- بی خوابی کودک
سلام آقای دکتر پسر۲۲ماهه ام همش درطول شبانه خواب راحتی نداره هردوساعت بیدارمیشه میگه شیشه شیرشوبدم بهش اصلا درطول شب همش نق میزنه.چکارکنم به نظرتون شربت بی بی سددادم اثرنداشت.شربت آرام بخش قوی بهم معرفی کنیدلطفا
- سرما خوردگی
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه وزن ۱۸ کیلو سرما خورده سرفه خلط دار داره و بینیش کیپه برای عفونت و سرما خوردگی چه داروویی بدم ؟ خیلی ممنونم
- وجودکتون درازمایش ادرار
سلام پسر۴ساله ام تب ۳۹ونبم داشت و شروع سرماخوردگی بود ک درازمایش ادرارکتون+زده وپزشک گفت قند داره درصورتی ک دندون بچم چندهفته است عفونت کردا واصلا جیزای شیرین نمیخوره ممکن از تب بوده یا حتما ازمایش خون واسه دیابت انجام بده؟!
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- اسهال شدید و دل درد
سلام دخترم ۷ سالشه و ۲۱ کیلو به خاطر تب خفیف و بینی کیپ و خلط سبز که تو دهنش میومد دکتر کو آموکسی کلاو ۳۱۲ و پدیزان داد بعد یک روز اسهال شد و بی اشتها و دکتر کو آموکسی کلاو رو حذف کرد و آزیترومایسین و متروماکس و پدیزان داده الان دو روزه مدام اسهال شدید آبکی و مدام دل درد داره چی دستور میفرمایید خواهشا دوز رو هم بفرمایید (یه دی سیکلومین خارجی هم داریم)
- افتادن ناخن های دست کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالشه ناخن دست هاش دارن میفتن نگرانم دکتر بردم کرم وشرکت دادن ولی بازم نگران هستم که اگه همه ناخن هاش بیفته دوباره همشون مثل قبل در میان یا نه
- تب ولرز
پسرم ۷ سال سن داده تب ولرز زیادی داره میشه قرص سفکسیم ۲۰۰ هر دوازده سالت بدم

