Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر پسر ۲ساله چند روز پیش تب داشت بردم دکتر حالا مدفوع کودک خلطی شده ممنونم راهنمایی کنید
- خونریزی بعدازختنه
سلام خسته نباشیدپسرمن چهارسالشه یک هفته پیش ختنه شده سه بارخونریزی کرده میشه راهنمایی کنیدچی کارکنم؟
- سیتریزین
سلام آقای دکتر عیدتون مبارک اگه بچه ۵و نیم ماهه بخاطر آلرژی خارش بینی داشته باشه میشه سیتریزین داد؟اگه میشه چند سی سی
- کودک ۵سال و ۲۰کیلو وزن مصرف آزریتومایسین
شربت آزریتومایسین برای کودک ۵ساله ۲۰کیلو گرم وزن چند روز و چند سی سی استفاده می شود؟
- مقدار مصرف
سلام اقای دکتر در جواب سوال من فرمودین شربت اسمونی بدهید میشه لطفا اسم کامل شو بگید اخه این شربت گفتن نمی شناسیم داروخانه ؟ مقدار مصرف برای ۲۲ماهه هم لطفا یگید
- امپول ویتامین ۳
سلام دکتر خسته نباشید دخترمن ۱۲ماهشه ۶ساعت پیش آمپول د۳ زد دکتر براش امشب خیلی بی قراری میکرد گریه های شدید که منم مجبور شدم بهش آستامینوفن دادم می خاستم ببینم آستامینوفن دادم بهش تداخلدارویی نداره و خطرناک نیست؟ بی قراریش از چی میتونه باشه
- ویتامین دی۳$
سلام دخترمن ۱۱ماهش تموم شده ۸کیلوهست و شیرخشک خورده از ۴ماهگی دندون درنیاورده و امپول ویتامین د۳ با دوز سیصد هزار روز یکشنبه زدیم و باز دوباره ۵شنبه دکتر دیگه ای تجویز کردن ولی نگفتیم که قبلا زدیم اونم سیصد هزار بود دوتا در۵روز حالا چکار کنیم مشکلی نداره؟؟؟؟؟
- خواب شبانه
باسلام خدمت دکتر عزیز من پسرم نزدیک دوساله از اول خواب شبانه درستی نداشت الانم همینجوری میخوابه یک ساعت بعد بیدار میشه و گریه میکنه پاهاشو میکوبه زمین از شیر هم خیلی وقته گرفتم اب هم میدم شبا ولی تاصب ۴ پنج بار بیدارمیشه گریه میکنه
- سرماخوردگی کوک۲سااه
آزیترومایسین۲۰۰ برابچه ۲سالو۸ماه باوزن۱۰کیلو چندسیسی باید داد
- خصوصی
سلام خسته نباشید...ببخشید ما پسری 14ماهه داریم ..شربت امگا سه گرفتیم براش ...میخواستم طریقه مصرفش رو بگین..ممنون میشم..
- درباره شربت سفسکسیم
سلام وقت بخیرحدود سه روز پیش من پسر ۵ ماهم رو بردم پیش دکتر به علت سرفه های شدید و ابریزش بینیدکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرد ولی هر بار که میخوره استفراغ شدید میکنه و این اتفاق به فواصل متعدد رخ میدهچکار باید کنم
- آزیترو یا سفکسیم بدم؟
پسرم 8 سالشه بیدار که شد چشمش عفونت کرده بود و گلوش یکممیسوخت بردم دکتر بهش آزیترو 500 و قرص سرماخوردگی قطره وپماد چشم داد چهار روز گذشته چشمش بهتره ولی شبا تا صبح سرفه میکنه و نفسشمیگیره و نمیتونه بخوابه داروش باید عوض بشه؟ روز سوم تب کرد و روز چهارم عرق سرد راستی سفکسیم 200 رو میشه جای آزیترو500 داد؟
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- مقدار مصرف آموکسی سلین
سلام پسرم ۳سال و ۷ماه تقریبا ۱۸کیلو وزن شربت آموکسی سلین ۲۵۰چقدر بدم هر چند ساعت؟
- مقدار مصرف شربت ازیترو۲۰۰
دخترم ۱۰ کیلو هست امروز دکتر گفت ۵ سیسی ازیترو ۲۰۰ بده روزانه .زیاد نیست ؟ تا یک ماه پیش که میگفت ۳ سی سی . نکنه حواسش نبوده
- دونه زدن بدن کودک بد ازتب نشانه چیست
پسرم یکسال و نیم داره چند روز پیش سرما خورد بردمش دکتر دو شب تب کرد الان تبش قطع شده صورتش و بدنش دونه های قرمز زده علتش چیه؟
- دوز مصرف و دفعات آن در روز
دوز مصرف سفیکسیم 100برا کودک دو سال و پنج ماه با وزن 12کیلو
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
ببخشید برای بچه ۲ ساله ازیترومایسین ۲۰۰ چه ساعتی باید مصرف کنه و اینکه چه مقدار یک قاشق غذا خوری اوکیه؟؟
- میخ داخل پا
سلام دکتر خانمم میخ رفته توی پاشنه پاش سوزن کزاز زده قرص هم میخوره اما خیلی درد داره و ورم کرده راه درمانش چیه
- اکسپکتورانت
سلام پسر۶ ساله دارم سرفه خلطی میکنه بعضی اوقات شربت اکسپکتورانت خوبه؟

