Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک ۱۷ماه در مورد یبوست ومقعد
سلام خسته نباشید دختر ۱۷ماه دارم مقعدش اولش یکم ترک خورده بود ولی الان یکم زده بیرون باید چیکار کنم شکمش هم هر دو روز در میون کارمیکنه
- خارش یادردگوش
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر دخترم دیروز صبح واکسن یکسالگی زده از شبش تب ۳۸/۵داشت پایین نمیومد هر سه ساعت دارم استامینوفن میدم الان صدا و سرفه اش خروسکیه چیکار کنم؟
- زردی کف دست
با سلام خسته نباشید .دختر پنج ساله نیمی دارم که الان حدود ی هفته است کف دستش زرد شده هیچ چیز قابل ملاحظه ای که بگم بیشتر خورده نخورده و هیچ جای دیگه از بدنش هم زرد نیست البته صورتش کمی زرد شده ولی به شدن دستش نیست آیا ممکنه آز آهن باشه؟برا رفعش باید چه کار کنم ؟دخترم کاملا سرحاله و اشتها و خواب کافی داره.
- تیروئید
دخترم وقتی 4 سالش شد ازمایش تیروئید ازش برداشتیم و جواب tshآن 3 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعیه یا نه
- شیرخشک
سلام کودک 8 ماهه دارم که هم غذا میخورد هم شیر خودم. کودکم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته و در حال حاضر 2 ماه است که این حساسیت برطرف شده و تحت نظر دکتر لبنیات مصرف میکنم به غیر از شیر. آیا میتونم به کودکم شیرخشک معمولی بدم؟؟ تا حالا آپتامیل پپتی میخورده
- آبریزش و خلط کودک
سلام خسته نباشید پسرم چند آبریزش و خلط گلو داره . هر ۱۲ ساعت ۲/۵cc زادیتن بهش میدم. ولی بهتر نشده چون نمیتونه آبریزش بینیش رو تخلیه کنه. یه کم هم سرفه داره. ولی تب نداره. برای خوب شدن خلطش چی بدم بهش؟ نیاز به مصرف آنتی بیوتیک هست؟
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.. من پسرم دوسال ونیمشه و۱۲کیلو وزن داره خواستم مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش بدونم که چقدر باید بهش بدم.. با تشکر
- دلپیچه نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، از زمان تولد مدام در حال زور زدن و پیچیش هستش، بعد هربار شیر خوردن یک یا دوبار دفع دارد، مدفوع شل هستش .شکمش نرم هست و متسع یا پرگاز نیست با این حال برای دفع باد و مدفوع خیلی زور میزنه و گاهی با جیغ و گریه هستش. پروبیوتیک و قطره های ضدنفخ هم موثر نبوده. رژیم غذایی مادر هم اثری نداشته. لطفا راهنمایی بفرمایید.
- حرارت
سلام دکتر دخترم ۱۵ماهشه بدنش حرارت داره و پاهاش کف روی کف پاش ولی تب نداره ازچیه؟
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- سلام شبتون بخیر دختر من تقریبا هفت ماهه سرماخورده و گلوش کیپ شده و بزور شیر و فرنی میخوره و 9کیلو هستش چند سی سی آزیترومایسین بهش بدم ک از این حالت نجات پیدا کنه ،البته شربت ستیریزین روزی 2,5سی سی مصرف میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- فشار دادن محکم چشم
سلام وقت بخیر ،دخترم ۶ سالشه مدتی که پلک پشت هم با فشار میزنه ،خیلی نگرانم ۲ بازم بردم برا غربالگری چشم گفتن مشکلی نداره ،الان باید به متخصص مغز اعصاب مراجعه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ،چون ی سری میگن افرادی که تشنج میکنند این مشکل براشون پیش میاد
- سلام پسرم 6سالع وسه روزه سرفه های خلط دار و خشک میزنع بردم دکتر شربت سیفیسکیم صد داده الان از امروز خورده اما باز هم همونجوری سرفه میزنع خلط دار نگرانش هستم که به ریه هاش پخش نشده باشع
پسر 6سالع ام سه روزه که سرفه های خشک و خلطی داره امروز بردمش دکتر شربت سیفیسکیم 100ودو تا داروی دیگه داده دوبار دوازده ساعتع سیفیسکیم و اون داروی دیگه رومی 4و یکی 6 ساعتع رو دادم الان نصفه شب هستش همون جور سرفه میزنع میگم خدای نکرده ریه هایش رو در کیر نکرده باشه خیلی نگرانم
- شربت سفکسیم برای کوک پنج ماهه
چه مقدار شربت سفکسیم به نوزاد پنج ماهه بدهیم
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام دکتر کودک من که ۵سالشه بخاطر سرفه های مکرر و خشک گفت نصف امپول دگزا تزریق کنه مشکلی که براش بوجود نمیاد??
- سلام من دخترم وقتی ب دنیا امد تو صورتش لکه قرمز داره گفتن بوسه فرشتس الان یک ماهشه همون جوریه ایا ببرم دکتر درمان یا پمادی برا راحل داره
- وزن کودک
سلام آقای دکتر.پسرم خیلی کم وزنه.وزن زمان تولدش 2و600 بوده الان که 9 ماهش کامل شده وزنش 7و300 هست.غذاکمکی وشیرمادرهم خوب میخوره.قطرهاشم 25آد.و15آهن میدم.به نظرشماچه ویتامینی براش مفید بدم راهنماییم کنید ممنون
- بیماری پوستی
دخترم ۷ سال داره ۲۰ روزی می شه هر از گاهی بدنش خارش پیدا می کنه حتی داخل سرش و جوش هایی مثل حساسیت می زنی ولی دوام نداره می بینی یکی دو ساعت بعد می ره دیروز مشاهده کردم روی گردنش برآمدگی بزرگ مثل ورم در چند نقطه زده ولی بعد یک ساعت رفت پایین حتی ممکنه شب که بخوابه صبح که بیدار شد چشمش ورن کنه کوچولو یعنی دور چشمش ولی بعد از دو سه ساعت ورن چشمش هم رفت ممنون می شم راهنمایی کنید

