Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین دی
پسرم 20 ماهشه ساق پاش حالت پرانتزی داره دوبار آزمایش داده یهبار 14 ماهگی یبار الان در هردو ویتامین دی 28 بود بار اول کلسی کر دادیم بهش الان دکتر گفته مولتی ویتامین رو دوبرابر بدم آیا دوبرابر کردن مولتی ویتامین ضررنداره مثلا ویتامین آ وسایر هم دوبرابر میشن نمیدونم برای کمبود دی چکار باید بکنم در ضمن در آزمایشات میزان کلسیم کافی بوده؟
- قطره پاراکید
پسرم دوماه و نیمشه ، برای خوابش قطره پاراکید میدم. عوارض داره؟ چه عوترضی میتونه داشته باشه؟
- سرماخوردگي و تب
سلام خسته نباشيد پسر ١٣ ماهه ام ابتدا يك هفته اسهال داشت و بعد سرماخورد كه در نتيجه اون ٥ روز آزيترومايسين و ٧ روز آموكسي كلاو به تجويز پزشك مصرف كرد. بعد از اون ٤ روز تب بالا داشت و عفونت توي آزمايش خونش بود كه دو شب بستري شد بعد از مرخص شدن دچار آبريزش بيني و بدنبال اون سرفه خلط دار و عطسه شد كه به تجويز پزشك زيثرومكس، ديفن هيدرامين اكسپكتورانت ، زاديتن، ايميونس به همراه مولتي ويتامين و آهن مصرف ميكند امشب بعد از سه دوز آنتي بيوتيك دوباره تب كرده. علت چي ميتونه باشه؟چرا اينقد تب ميكنه؟ و اينكه الان آنتي بيوتيك مصرف ميكنه چرا بايد باز تب كنه؟
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- اختلال خواب
سلام بچه من شبا دستو و پاش تکون میخوره نثلا انگشتش میپره یا دستشو باز وبسته میکنه متخصص گفت تشنج نیست میوکلونوس گفت اگ تو خاب اخلال ایجاد کرده دارو بدم منم گفتم ن بنظرتون این تکونا خدایی نکرده رو مغزش اثر نذاره
- سرفه شدید
با سلام آقای دکتر پسرم سرفه شدید داره آنفولانزا گرفت ولی بعد از دوهفته باز سرفه شدید داره چکار کنیم
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- شربت اشتها
سلام اقاي دکتر من توي شيردهي به سر ميبرم و وزنم بي نهايت کم شده و دخترمم وزنش کمه و بي اشتهاست آيا ميتونم شربت اشتهاي باريج انار رو تا يه مدت هم خودم بخورم هم به بچم بدم؟؟واقعا ديگه از غذا نخوردنش دارم کلافه ميشم هيچ غذايي رو به غير از شير من دوست نداره.اگر از نظر شما مشکلي نيست اين شربت رو هم براي خودم و هم بچم که 16ماهشه استفاده کنم
- نوزاد۲۲روزه حدودا۴کیلو چقدراموکسی سیلین باید بخورد
- زردیکف پا دست ونوک بینی
پسرم هفت سال داره یک هفته ای میشه کف دست وپاش ونوک بینیش زردشده فعلا دکتر نبردم گفتم شاید از مصرف ذیاد پرتقال باشه ولی هنوز خوب نشده لطفاً راهنمای کنید دکتر ببرم یا نه ممنون
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کلیلو
چه میزان شربت آزیترومایسین در شب اول مصرف برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلولازمه
- شربت تقویتی
سلام پسرم یکسال یک ماهش کم وزن براش ش بت مولتی ویتامین زینگ پلاس سانستول خریدم. آیا در کنار این شربت باید مولتی ویتامین رو که بهداری میده رو هم به پسرم بدم؟
- تب و دندان در آوردن
سلام پسرم سه سالشه و لثه های آحرش دوتا بالا و دوتا پایین ورم داره ۳ روزه و اینکه در طول ۳ روز تب داره و هر مسکنی سر ساعت میدم فقط تبش میاد پایین ولی قطع نمیشه چیکار کنم ممنونم جواب بدین
- تب وگلودرد
سلام،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهه است امروز تب کرده وگلو درد است و سرفه میکنه خودم و همسرم هم بگو دردو سردرد و کمی تب داریم میشه راهنماییم کنید
- اختلال خواب
با سلام و احترام دخترم سیزده ماهشه اصلا نمیتونیم خوابشو تنظیم کنیم ما چون شب بیدار هستیم اونم مثل ما شده چیکار باید بکنیم مثلا اگه دوازده بخوابه چهار بیدار میشه دیگه نمیخوابه یا اکثرا دو سه میخوابه
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- انگل
سلام اقای دکتر دخترم ۴ سالشه بعضی وقتا میگه مقعدش میخاره و ازمایش کلی هم نمیره باید چ شربتی بدم ممنون از راهنماییتون
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- تب وکم خونی
با سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی آروین وارسته فر هستم از بعد ظهر روز پنجشنبه آروین تب داره و دیشب هم تبش بالا رفت ،که با شیاف کنترل شد البته هنوز هم بدنش گرمه ،و اینه فرمودین علائم زیاد شد بگم که سرفه دار ه سرفه خلط دار هم داره ،چه صلاح میدونین بیارم واسه معاینه پیشتون ؟ نیاز به چرک خشک کن داره ؟ رنگش هم همچنان خوب نشده
- اسهال کودک عدم لاکتوز
ممنونم. اقای دکتر این ازمایش کالپرو تکتبن ک فرمودید برای چی هستش دقیق. ممکنه خطرناک باشه؟

