Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۹ ساله است و ۳۸ کیلو وزنش است ، گوشش درد می کنه دکتر اآموکسی ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت دو قاشق غذاخوری داده ، ولی دکتر قبلی چند ماه پیش ۸ سی سی داد، الان میترسم زیادش باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- دل درد
باسلام وقتتون بخیر پسرم دوپش بالا آورده ازصبحش بی حال بود امروز اسهال یک بار تب نداره اشتها اصلا نداره
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام پسر من ۴ ماه و ٢ هفتشه مجرا اشکش بسته است اشک چشمشم چرکی.حالا بردمش چش پزشکی قطره باکتی ماید٢٠ داده چن روزه دارم استفاده میکنم تاثیری نداره عفونت چشمش کمتر ک نشده هیچ بیشترم شده.حالا چیکار کنم تورو خدا ی قطره خوب بگین بگیرم براش ممنون میشم.
- بیماری کودک
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.دخترم ۴ ساله شه سه روزه تب بالا داره و گلوش گرفتگی شدید داره سرفه و آبریزش بینی شدید حالت چرک ماننده.لطفا راهنماییم کنین.به پزشک دیگه مراجعه کردیم درمان نشده. ممنون
- اسهالی
سلام من پسرم یکسال وپنج ماه دارد دندوناش دارند سبز میشن اسهال خونی کم رنگ شده میشه لطف کنید بهم بگین چیکار باید کرد
- سرماخوردکی
سلام دخترم دوسال و نیم هست می تونم شربت ستادین دی بدم هرهشت ساعت سه سی سی
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- بالا اوردن
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۲۰ ماهشه رفتیم مسافرت شیر که میخوره بعد یکمشو بالا میاره ممنونم میشه بگین دلیلش چیه و چه دارویی بهش بدم ؟؟و یوبوست هم گرفته چندروره شکمش کار نکرده
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید دختر چهارساله دارم از موقع تولد یبوست دارد ومزاجش بسیار خشک است وزن تولد 3100والان 16کیلو است هنگام دفع اذیت میشود چکار کنم ممنون از شما
- غش
کودک 15 ماهه من تا الان دو باره بخاطر درد اول گریه میکنه بعد حالت غش .چشاش بسته میشن و با جیغ خودم بازشون میکنه چند ثانیه است امروز بخاطر اینکه خواهرش دستشو پیچ داد از حال رفت
- پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- مصرف دایمتیمون
سلام من سه ماهه دارم از قطره دایمتیکون برای نوزاده چهار ماهه ام استفاده میکنم.مشکلی نداره؟
- میزان مصرف شیر
باسلام..پسرم ۲۲ماهشه..از۱۸ماهگی از شیر خودم گرفتمش..از۱۸ماهگی ب بعد شیر پاستوریزه میدم بهش..تا جایی ک از شب تاصب یک شیر پاکتی میخوره.ترسم از اینه که زیادش بده یا خوبه!؟
- تب بالا دختر 5 ساله
سلام
دختر 5 ساله دارم که یک دفعه تب بالا آورده. دفترچه بیمه نداره. به نظر شما چکار کنم؟ قطره هم بهش دادم شربت آموکسی سیلین هم بهش دادم. راهنماییم کنین. - تب
سلام . در زمان تب به کودک ۲ ساله با وزن ۲۰ کیلو چند سیسی شربت ایبومروفن باید داد؟
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- اسهال و مدفوع
با سلام..اقای دکتر پسرم 13ماهشه.دو هفته اسهال داشت ک دکتر بردم گفتن بخاطردندوناشه بعداز دوهفته وقتی مدفوع میکنه،معذرت میخام هرچیخورده باشه،درسته پس میده دلیلش چی میتونه باشه..لطفا جواب بدید نگرانم هنوز گاهی اسهال داره
- سلام داکتربچه ام یک ماهه هست ۱کیلو و ۵۰۰ گرم وزن دارد در ۷ماهگی به دنیا آمده کف پاهایش ورم کرده ؟
- وجود دانه های ریز روی بدن
تمام بدن بچه پنج ساله دانه ریز زده بدون تب و سرفه.دلیل چی میتونه باشه
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان

