Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مونته لوکاست،
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ونیم سالشه باوزن ۱۴/۵ دستور مونته لوکاست را میفرمایید؟ساشه بگیرم براش چه جوری مصرف کنه؟
- دارو اسهال
سلام آقای دکتری داروی کودکم 17 ماهشه واسهالش عفونیه خواستم ببینم داروی میترونیدازول بهتر است یا کتریمکسازول؟
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- پلارژین
سلام اقای دکتر پسرم 21 ماهشه امیکرون گرفته دارو میخوره به تجویز پزشک ولی شربت سرفه اش پیدانمیشه شما فرمودین پلارژین هر 8 ساعت بخوره ولیکن داروخانه سن بچه ر پرسید نداد گفت برای بالای 6 ساله. میخواستم بپرسم چیکار کنم و چی تجویز میکنید؟
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر،من پسرم 8سالشه باوزن24کیلودکترگفته طبق دستورچقدبایدمصرف کنه شربت کلاویسیلین 643 هر12ساعت؟
- خوردن آب استخر
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه دیشب رفت استخر عمومی میگه آب استخر خوردم نمیدونم چقدر خورده هیچ علایمی ندارد آیا مشکلی پیش میاد براش لطفاً یه راهکار بگید
- تیرگی واژن
سلام دختره من هشت سالش هست کناره واژن یعنی پوستش سیاه شده مو هاش هم سیاه البته نصفش انجوری شده علتش چی هست؟
- استفاده از پودر لیدی میل
سلام میشه از پودر لیدی میل برای بچه ده ساله که خیلی لاغر وکم اشتها است استفاده بشه
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم ۱۸ماهشه برای وزنش کم بود آزمایش نوشتن ..چندروز قبل از آزمایش باید مولتی ویتامین واهن مصرف نکنه!؟وآیابایدناشتاباشه؟
- بیقراری پا
سلام من با هر درد کوچکی مثلا درد نیشگون یا درد اصلاح ابرو پا و دست راستم بیقرار میشن و کمی میلرزند آقای دکتر لطفا اگه میدونید راهنماییم کنید که چیکار کنم توی زایمان اولم هم با هر درد که می اومد دست ها و پاهام بشدت بیقرار میشدن و میلرزیدن از زایمان به بعد اینجوری شدم لطفا راهنمایی کنید نمیخام برای زایمان بعدی این حالت رو تجربه کنم دیسک خیلی خیلی خفیف هم دارم
- سرماخوردگی نوزاد ۴ ماه ونیم
سرماخورده بود روز جمعه متخصص نبود دکتر عمومی بردیم براش شربت اکسپکتورانت و آزیترومایسین ۱۰۰ تجویز کرد احساس کردم اینا دوزش بالاست برا۴ ماه خطرناک باشه ۳ روز بیشتر بش ندادم الان ک ۴ روز گذشته خلط بعضی وقتا نفس کشیدنش مشکل میکنه چکار کنم؟؟؟همین داروها رو ادامه بدم؟؟؟
- عرق کردن بدن
سلام اقای دکترخسته نباشید.دختر2سال نیم دارم علت عرق زیادچیه.خیلی عرق میکنه جوری که خیسی بدنشو میشه دیدکف پاش بعضی وقتاخیس میشه.ممنون
- لکه پوستی
سلام اقای دکتر دختر من ۲ سال و ۹ ماههشه الان ۳ هفتس ۳تا لک سفید کوچیک افتاده روی صورتش بردم پیش متخصص پوست گفت یه چیزی شبیه شوره سر بعد پماد ساختگی کلوتریمازول و گلیسیرین و تریامسینولون داد ۲ هفته زدم ولی تغییری نکرده
- سلام من دخترم وقتی ب دنیا امد تو صورتش لکه قرمز داره گفتن بوسه فرشتس الان یک ماهشه همون جوریه ایا ببرم دکتر درمان یا پمادی برا راحل داره
- واکسن آنفلوانزا
سلام وقت بخیر آقای دکتر واکسن آنفلوآنزا لازمه برای کودک زیر ۲سال زده بشه ؟ چه مارکی و چن دوز ؟
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر دو روز هست که مقعد پسرم خیلی قرمزه و وقتی تمیز میکنم اذیت میشه باید چیکارکنم ؟پسرم 1/5هست
- مدفوع بدبو و چسبناک
سلام دختر من دوسال ونیم هستش مدتی هست که مدفوعش به اندازه یک بند انگشت وکمی چسبناک و بدبو شده روزی سه جها بار بعضی اوقات اینطوری میشه دفع کامل نداره ادرارش هم دفعات زیاد هست وکمی بو میده میخواستم بدونم به خاطر یبوست هست چون تغذیه اش درست نیست غذا نمیخوره بیشتر تنقلات
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،،،پسرم ۱۳ماهشه دوهفته سرماخورده،،دکترش شربت کتوتیفن،،آموکسی کلاو،،پروسپان براش تجویزکرد.اماهمچنان آب ریزش بینی داره چه دارویی بهش بدم

