Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ناف نوزاد
سلام برای نوزاد دوماهه ختنه به کدام روش بهتر هست.
- وزن کودک
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم وقتی هم که دنیا اومده ۳کیلو سیصد مخواستم بدونه وزنش خیلی کم نیست شربت زینگ هم بهش مدم نظر شماچیه
- یبوست
با سلام نوزاد پسر بیست و پنج روزه ای دارم دو روز است مدفوع نمیکند ولی ادرار کوچک میکند کمی بیقراری دارد چگونه مشکل را برطرف کنم از شیرمادر تغذیه میکند
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسر من سه ماهش هست و هشت روز هست که مدفوع نکرده شیر خودمو می خوره و شیر خوب می خوره استفراغ هم خیلی کم داره به صورت پنیری و دفع باد شکم هم داره ولی مدفوعش نداره از شیاف گلیسیرین استفاده کردم فایده نداره از شربت منیزیم هیدروکسید هم استفاده کردم فایده تو را خدا کمک کنید چیکار کنم
- گوش دردنوزاد
سلام آقاژی دکتربچه هشت ماهم همش به گوش وچشمش دست میزنه آیامشکلی داره
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم از اول قطره آهن لیپوزوفر قرمز دادم همون تا دوسالگی همین بدم یا عوض کنم آبی بخرم
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- گرانولوم نافی باید چیکار کرد
۶ ماهه است
- امپرازول
باسلام نوزاد۵ماه دارم ک ب علت وزن پایین ب متخصص نوزاد مراجعه وشربت امپروزول ب میزان ۲ونیم سی سی روزی ۳بارتجویز کردن وگفتن هربا ۱ساعت قبل وبعدش ناشتا بلشه. ۳بار زیادنیس وبعدش ۱ساعت ناشتا؟
- نوزاد نارس
با سلام و خسته نباشید آقای دکتر من کارشناس بهداشت عمومی هستم با سابقه ۱۳ سال کار، یک نوزاد داریم که نارس به دنیا آمده با وزن ۷۰۰ گرم مورخ ۹۸/۱۱/۲۳ ، که از اون موقع توی دستگاه بوده تا چند روز پیش که مرخص شده الان وزنش ۱۳۰۰گرمه، برا واکسن ۲ ماهگی خواستم ببینم به نطرتان چه کار کنم؟ نوزاد نارس و کم وزن خیلی داشتم ولی این خیلی وزنش کمه برا واکسیناسیون. به نظرتان چه کار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- قطره اهن
سلام ،از زمانی ک پسره 7 ماهه ام قطره اهن شروع کرده اسهال گرفته،3 روزی هست ک بهش اهن. نمیدم ،ایا باید کلا قطع کنم یا نوعش عوض کنم ؟؟ مرسی
- بثورات پوشکی نوزاد
باسلام نوزاد ۶ ماهه دارم در محل الت تناسلی دونه های ریز زده و پایین الت قرمز حتی جوش سر سفید درمانش چیه
- کم وزنی نوزاد دختر ۷ ماهه
باسلام دختر من ۷ ماهشه وزن زمان تولدش ۳ کیلور سیصد گرم بود الان ۷ کیلو نیم هستش شیر خشک نان ۱ خارجی بهش میدم اما وزن زیاد نمیکنه نمیدونم براش چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم چهارماهشه تو خواب یهو با تنگی نفس و انگار تو گلوش چیزی پاشد میگن رفلاکس پنهان ولی دقیقا شبی اینجوری شد ک من قطره پدید بست اد دادم ظهر بهش ممکنه از اون باشه ؟؟؟واسه رفلاکس پنهان جی بدم ؟
- داغ بودن سر
سلام پسرم چهار ماهش هست سرش خیلی داغه بعضی وقتا بدنش هم داغ میشه ولی سرش همیشه داغه آیا مشکلی داره یا نه عادیه
- در مورد زردی
دخترم در روز ۲ تولد زردی ۸/۴داشت با استفاده از دستگاه در روز ۴ به ۷/۳رسید ایا مجدد باید آزمایش بده
- سرفه نوزاد 3ماه
آقای دکتر یه جواب به من بدید آقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه های شدید داشت تاجایی که حالت اوق زدن بهش دست میداد بردیم دکتر دو دوز آمپول اکسی کورت زد الان بهتر شده تو خواب سرفه نداره الان آزیترومایسین 100میخوره با پلارژین و قطره بینی با پودر امپروزل 5 الان سینه اش خلط داره چیکار کنم ؟ میتونم بهش به دانه و بارهنگ بدم که دفع بشه توروخدا خطته شدم از بس بردم دکتر
- گرفتگی بینی و خس خس کردن
سلام خسته نباشید. دختر من ۲۵ روزه هست و از هفته دوم تولدش بینی اش هر از گاهی میگیره و نفس کشیدن براش مشکله هنگام تنفس هم سینه اش خس خس میکنه گویا یه خلطی هست که راه تنفس را باز میکنه و می بنده و صداش هم گرفته اما آبریزش بینی و تب و سرفه نداره فقط گاهی عطسه میکنه من چکار میتونم بکنم؟ قطره سدیم رو دوبار فقط استفاده کردم
- وزن بچه وسرماخوردگی
سلام پسرم 9ماه ونیمشه ووزنش 8کیلومیخواستم بدونم کمه یانه؟ اکرکمه چکارکنم بیشتربشه. تندتندهم سرمامیخوره مدام آبریزش بینی داره وسرفه هم گاهی

