Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام و احترام. بنده دارای دو فرزند دوقلو ۲۳ماهه هستم، قل پسر چند روز پیش چشمش قرمز شد و شروع به ورم کردن کرده که او را به دکتر بردم و گفتن باید بستری شود و الان قل دختر چشمش قرمز شده که با مراجعه به دکتر گفتن نیازی به بستری نیست، حالا پسرم در بیمارستان چشمش قرمز تر شده و بیشتر ورم کرده، آیا نیاز به ادامه بستری پسرم هست؟ آیا نیاز است دخترم هم بستری شود؟ مدت زمان بهبودی چند روز است؟ چه داروهایی استفاده کنم؟ خدا خیرتان بدهد لطفا به طور کامل راهنمایی بفرمائید خیلی نگران هستم
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر. پسرم یه سالشه با وزن ۱۲/۸۰۰. از پنجشنبه بعداز ظهر تب داشت تا شنبه شب. الان تب نداره اما سرفه میکنه و ابریزش بینی داره. فقط شربت پلارژین میدم. خواستم بدونم آنتی بیوتیک لازم نداره؟
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- یبوست
سلام آقای دکتر وقت بخیر طبق دستور شما به پسرم شربت ایمونس میدم قبلش آسماویت تجویز کرده بودید پسرم دوسال و نیمه هست جدیدا دچار یبوست میشه ممکنه از شربت ایمونس باشه من روزی یک قاشق مرباخوری بهش میدم
- زبون درمیاره مزمزمیکنه
سلام اقای دکترخسته نباشین .نوزادیه ماه و۷ روزه دارم ازامروزحی زبون درمیاره وعطسه میکنه لطفاراهنمایی کنین
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه
- خوردن قرص
درود پسر بنده حواسم نبوده قرص tonalincla1250 خورده برای نخواستم ببینم باید چیکار کرد؟؟
- کم وزنی
سلام کودک یک ساله دارم با ۷کیلو وزن و۷۰ سانت قد و۴۶ سانت دور سر بهداشت میگه وزنش کمه چندتا دکتر بردم آزمایش خون و ادرار هم داده نشون داده که کم خونه اهن رو ۲۰ قطره میدم الان چی کار کنم وزن بگیره چه شربت های تقویتی بهش بدم
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- بینی
سلام جناب دکتر گرامی سال نو مبارک ،آقای دکتر پسرم نزدیک 5سالشه گرفتگی بینی داره مخصوصا شب ها موقع خواب خیلی اذیت میشه اسپری مومتازون براش گرفتم ولی بی فایده ست ،گاهی آبریزش هم داره ولی بیشتر احتقان اذیتش میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- تب بالا
سلام پسر من ۵سال و نیمشه. ۲۵ کیلو و الان سه روزه تب داره ۳۹ درجه تا ۴۰ .دستو پاش سرده ولی دمای داخل بدنش زیاد
- یبوست
با سلام و تشکر کودک یک سال و نیمه ای دارم که چند روزه به صورت گلوله گلوله مدفوع میکنه. دفعاته دفعش دو یا سه بار در روزه ولی همیشه به صورت گلوله ای. چه مشکلی داره؟
- کودک ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلو مصرف شربت ازیتر وماسین چقدر است.
سلام پسرم سرفه های چرکی داره دکتر براش شربت ازیترو ماسین ۲۰۰ تجویز کرد دوزش را یادم رفت ۶ سالش ۲۱ کیلو وزنشه. ممنون
- چیکارکنم
دخترم دوسالشه و ۱۱کیلوعه باعلائمی ک ذکرکردم استفراغ ومخاط بینی چ مقدارآزیروسین۲۰۰بدمش
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه
- دوز شربت سفکسیم
سلام دختر ۴ ساله دارم با وزن ۱۷ کیلو هفته پیش انفولازا گرفت و خوب شد البته سرفه داشت امروز دوباره تب کرده میخواستم بدون این همون مریضی قبله یا دوباره مریض شده و اینکه دارم بهش سفکسیممیدم مقدار شربت سفکسیم چقدر باید باشد ممنون از لطفتون
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- سرفه
باسلام دختر ۱۰ ساله من باوزن ۵۳ کیلو ، سرفه ی خشک میکنه و ترشحات زرد رنگ گوش داره و آبریزش بینی و گلوش قرمز شده ولی تب و گلودرد نداره من دیفن هیدرامین و شربت برم هگزین مید م ، لطفا بفرمایید چه داروهای دیگری اضافه کنم؟ آیا آنتی بیوتیک لازم هست ؟
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - شربت لیکومیون
سلام و وقت بخیر. برای اینکه بچه ۵ ساله در پاییز و زمستان کمتر بیمار بشه شربت مولتی ویتامین لیکومیون تاثیری داره؟ میتونیم بهش بدیم؟

