Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام دخترم ۲سال ونیمه اس امروز اسهال و تب داشت ک فکر کنم از دندون دراورونه چیکار باید بکنم اسهالش درمان شه
- سلام دکتر دختر من چهار ماهه باوزن دو کیلو شصد به دنیا وزآمده الان پنج کیلو هست وزنش خوبه
- استفراغ کودک دوساله
سلام دخترم دوسالشه وشب همش حالت تهوع داشت ونصفه شب هم دکتری نبودکه ببریمش بلندشدم شربت اندامین که مال دوسال پیش بودودرش بازبودبه اندازه یک قاشق مرباخوری بهش دادم حالامیترسم ضررداشته باشه براش لطفاراهنمایی کنین
- مقداردوز شربت ازیترمایسن 100
برای کودک ۸ماهه عفونت گوش مقدارمجازشربت آزیترومایسن ۱۰۰چقدرمیباشد
- شربت سفکسیم ۱۰۰ برای دخترم چند سی سی و چند روز بدم؟
دخترم ۶ سالش تمام شده و وزنش ۱۸ کیلو میباشد شربت سفکسیم ۱۰۰ چند سی سی و چند روز باید مصرف کنه؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم یازده ماهشه سرماخورده احساس میکنم گلوش هم دردمیکنه ،آقای دکتر میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟؟ چند سی سی؟ ۹کیلو داره ،،،ممنونم
- مقدار مصرف داروی تنفلین جی
سلام من 41 سالمه دیشب دکتر نوشته گرفتم دارو مقدار مصرف ننوشته لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!
- افزایش یادگیری
سلام آقای دکتر پسرم پیش دبستانی میره خیلی بازیگوش هست تمرکز نداره برای افزایش تمرکز چه دارویی بدم همه چیزش خوبه ولی خو تمرکز نداره
- سلام شبتون بخیر در کودکان فاویسم استامینوفن میتونیم بدیم
- لوزه سوم
سلام وقت بخیر اقای دکتر گرامی بچم بیمارشماست برای نوشتن عکس لوزه باید حصوری بیایم پیش شما یا خیر ؟ واینکه متخصص ent کدوم دکتر رو پیشنهاد میکنید ؟
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- سرفه خشک
سلام پسر هشت ساله ای دارم که هشت ماهه سرفه خشک داره سی تی اسکن با اسپیرومتری وعکس رادیولوژی چیزی نشون نداده.داروهای اسم والرژی و داروهای سرفه عصبی رو مصرف کرده اما بهتر نشده.الان هم موقع غذا خوردن مدام سرفه های تک تک داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- اشتهای نوزاد
سلام وقتتون بخیر دخترم۹ماهشه هرنوع غذایی روکه براش درست میکنم به زور دوسه قاشق مبخوره فقط شیر واب زیادمیخوره،به نظرشما چیکارکنم میل به غذاپیداکنه؟
- سلام. برای عفونت گوش کودک چندروزبایدسفکسیم100هردوازده ساعت استفادهبشود
سلام. برای عفونت گوش فرزندم چند روز بایدسفکسیم100هر12ساعت بدهم
- شربت سرماخوردگی
سلام وقت بخیر . میخواستم بپرسم وقتی بچه ۵ ساله سرمامیخوره بجای شربت پلارژین اگر نبود چه شربت سرماخوردگی بدیم ؟ کوریزان خوبه یانه
- سرفه
سلام.دخترم ۲۳ماهشه چن روز پیش سرماخورد و آبریزش بینی کمی داشت یک روز شربت کاریزان دادم قطع شد.حالا بعد ۴روز ک هیچ مشکلی نداشت سرفه خشک داره.کتوتیفن ۱۲ساعتی بهش دادم خوبه یا بهش ندم ببرمش دکتر؟ میترسم.تو خواب خیلی سرفه میکنه
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- اختلال خواب
سلام بچه من شبا دستو و پاش تکون میخوره نثلا انگشتش میپره یا دستشو باز وبسته میکنه متخصص گفت تشنج نیست میوکلونوس گفت اگ تو خاب اخلال ایجاد کرده دارو بدم منم گفتم ن بنظرتون این تکونا خدایی نکرده رو مغزش اثر نذاره
- عفونت ادرار بوی بد واژن
دخترم ۴ساله عفونت ادرار بوی بد و احساس درد میکنه از وازنش علت ودرمانش لطف کنید بگید

