Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد سه ماه
سلام دختر 3ماهه سرما خورده سرفه های شدید وبینی کیپ شده وخیلی کم شیر میخوره، ازیترومایسین ودیفن هیدرامین وقطره سدیم دکتر تجویز کرده ولی 4 روزه بهتر نشده
- واکسن چهازماهگی
باسلام پسرم امروزواکسن چهارماهگی زده تب نداره فقط دردداره بهش استامینوفن میدم بالامیاره به نظرتون چیکارکنم نگرانم
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- استامینوفن
سلام برای پسرم که دو ماهشه و وزن شش کیلو ،استامینوفن هر شش ساعت تجویز شده، میشه هر چهار ساعت داد؟ برای تب بعد از واکسن
- تشخیص سالم بودن یا معلول بودن نوزاد
سلام
چگونه میشه فهمید یک نوزاد سالم یا معلول است ؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه شبا خیلی سرفه میکنه چکار باید کرد ممنونمیشم
- خس خس سینه
سلام بچه من 4 ماهشه سینش خس خس میکنه دکتر بهش شربت کتوفین داده میخواستم بپرسم مشکلی نداره بدم البته نارس هفته 34 بدنیا اومده
- سرفه های مکررکودک 18ماهه ودرمان
سرفه های خشک ومکرر
- اسهال
سلام بچه ام چندروز بعد از به دنیا اومدنش اسهال خونی وبعد اسهال ابکی داره الانم که 4 ماهشه هنوزم همون جوری متفوعش هم سبز رنگه استفراغ هم میکنه استفراغش بومیده لطفا راهنمایی کنید
- برفک دهان
نوزاد یک ماهه ام فقط شیر خودمو میخوره اما چند روزه رو زبانش سفید شده اول به صورت چندتا لکه بود و الان بیشتر شده نمیدونم برفک هست یانه؟البت در خوردن شیر مشکلی نداره اما حالت ازار دهنده ی داره و احساس میکنم به نوزادم حالت تهوع دست میدم،ممنون از جوابتون
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام آقای دکتر نوزادم چند روزه که سخت سینمو میگیره باشیشه بهش میدم اونم فقط تو خواب شیشه رو میگیره دهنش برفکم نداره چیکار میتونم بکنم؟ ممکنه رفلاکس باعث عدم شیرخوردن بشه؟چون میترسم رفلاکس داشته باشه
- ناف نوزاد
سلام سال نو مبارک نوه من شش روزه بدنیا آمده است دیشب متوجه شدیم نافش کمی ترشح سبز کم رنگ دارد لطفا راهنمایی بفرمایید
- ریسه رفتن
کودکی داریم یک ساله هنگام گریه کردن نفسش بالا نمیاد به طوری که بدنش کلا شل میشود بزور نفسش بالا میاد لطفا راهنمایی کنید
- گوش بلبلي
بإسلام.نوزادي ٦ماهه دارم كه چن ماه موقع خوابيدن گوشش موقع خواب تا ميخورد،هركاري ميكردم صاف بشه باز تا ميشد.الان كه ٦ماه داره گوشاش خيلي بد شده.ايا چيزي هست كه انجام بدم درست بشه؟ارثي نيست چون گوش برجسته نداريم اصن.ميشه چسبي چيزي بزنم؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام ،خسته نباشید ،بنده نوزاد سه ماهوشش روزه ای دارم که به تشخیص پزشکش دچار رفلاکس پنهان شده، و فقطم شیر خشک میخوره که از بدو تولد تا الان نان 1میخورده اماباتوجه به رفلاکسی که داره دیگه دو روزه ببلاک ای ار میدم اما دوروز پیش که از شیر خوردن امتناع میکردو شیر نمیخورد پیش دکترش که بردیم این شیرو تجویز کردن تا دیروز که 4روز از مدفوع نکردن میگذشت مدفوع کردو رنگش سبز مایل به سیاه و رگه های زرد رنگ داخلش بود میخواستم بدونم آیا ماله شیر ببلاکه یا ماله اینه که چند روزی درست شیر نمیخورده این چند روزه که میگم حدود 11ساعت میشد تا شیر میخورد همون شیر نان 1
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷/۵ کیلو،.سه روز تب داشت،امروز سرفه خشک و آبریزش بینی داره.بیقراری میکنه .دکتر برده بودم بجز استامینوفن دارویی نداد.ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم بچم حالش بهتر بشه.
- شربت دومتیدون
سلام وقت بخیر. دخترمن 45روزشه از18روزگی کلاشبا نمیخوابیدتاصب اذیت میکنه وگریه میکنه گفتن کولیک ورفلاکس داره. داروی گریمیچرخارجی. کولیف. کولیکز. کولیک اید. میلکازام. بی بی کر. پدی لاکت همه امتحان کردیم باهبچی خوب نشد.. به توصیه یکی ازدوستان شربت دومتیدون گرفتم بهش بدم.. خواستم بدون عوارضی نداره میتونم بهش بدم. واینکه چه مقداروچه مدت زمان بهش بدم چون روخود دارونوشته تا7روز. واینکه ازلحضه ای که بدنیااومد خرخرمیکنه انگارخلط پشت حلق داره... ممنون میشم درمورد دارو توضیح بدین باتشکر
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشید دکتر جان من پسرم تب داشت بهش پاراکید دادیم بعداز سه روز تب قطع شد اما روز چهارمه دونه های قرمز رنگ مثل سرخک رو صورت و بدنش هست علتش چیه آقای دکتر
- پسرم۱۱ماهشه بهش شربت کنید. میدم مولتی ویتامین.قبلنازیاد سرمامیخورد الان خداروشکربهتره میخواستم بدونم تاچه مدت بهش بدم؟هرروز۱سی سی

