Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب کالپروتکتین
به خاطر حرفه شما ازش ازمایش گرفتم اگه جوابه درستو حسابی نمیدین چرا مردمو سره کار میزارین 800 تومن حق ازمایشش بود فکر میدکنید نمیدونم پیش دکتر ویزیتش کنم چنتا دکتر رفتم نتیجه نگرفته وگرنه راهم دوره میومدم مطب حقه ویزیتتونم میدادم 😏😏
- مصرف قرص سفیکسم برای کودک زیر ۱۰ سال
سلام، دختر ۸ سالم تب داشت دکتر براش قرص استامینوفن و قرص سفیکسم ۲۰۰ تجویز کرده اولین باره برای دخترم قرص تجویز میکنن، میخواستم بدونم قرص سفیکسم تو این سن مشکلی نداره؟ وزن دخترم ۲۵ کیلوهست
- اطفال
سلام دختر ۵ساله من از حدود دوهفته پیش سینه سمت راستش کمی ورم داره علتش چی می تونه باشه ایا اقدام خاصی لازمه
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- تعویق واکسن ۱۸ماهگی
سلام دوقلوهای من مریض شدن الان ۲۰روزی میشه از وقت واکسن میگزه هنوزم خوب نشدن .ایا بزنم واکسنشو ؟
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم
- ختنه
تاریخ ۱۷ خرداد واکسن دوماهگی پسرم رو زدم چند روز بعد واکسن میتونم برای ختنه اقدام کنم؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودک با وزن ۱۷ کیلو ۳/۵ ساله
- جایگزین شیرخشک al110
سلام دخترم ۱سال یک ماهشه.از ۴ماهگی شیرخشک al110 میخوره .قبال شیر نان میخورد ولی اسهال میشد.الان سیرخشک al110تو بازار نیست .چه شیری رو جایگزین میکنید
- ازشیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر دختر من الان که ۲۲ ماهشه میتونم از شیر بگیرمش؟؟ یا حتما باید تا دوسالگی بخوره .غذا زیاد خوب نمیخوره الان ده کیلو هستش با سرگرمی و حواص پرتی میخوره میگم از شیر بگیرم هم دیگه شیر شبش حذف میشه هم ب غذا بیوفته
- سلام پسرم ۹ ساله هست برای سوزش ادرار شربت سیفکسیم میخواستم بدم مقدارش رو لطف میکنین
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
- کندی رشد
سلام پسر من وقتی به دنیا اومد قدش 48ووزنش 2850 ودورسرش 35بود والان 20 ماهشه وزنش 8700وقدش 78 ودورسرش 46 وخیلی بابت وزن گیری اش نگرانم ازشیرهم گرفتم به نظرتون چیکارکنم وچی بهش بدم که وزن گیریش بهتر بشه ممنون میشم جواب بدید.
- ابریزش بینی
سلام من بچم زیز کولر خوابیده ابریزش بینی گرفته یکم هر دفعه سرفه میکنه چیکار کنم
- سلام در مورد تیرویید لب مرز کودکان
سلام پسرم بردم آزمایش داده پزشک گفت تیروییدش لب مرز 4سالش چطور تیروییدش کنار ل کنم وزنش 14کیلو کم غذا میخوره خیلی نگرنم ممنون
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه
- مصرف سفکسیم برای کودک نه ماهه
سلام من دخترم نه ماهشه هشت کیلو وزنشه الان دو روز مریض شده صبح ها سرفه خشک میکنه چشمشم عفونت کرده خواستم بپرسم سفکسیم صد رو چند سی سی بد
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- همانژیم کبد
سلام خسته نباشید ببخشید همانژیوم کبدی می تواند موجب کم خونی ناشی از فقر آهن شود؟
- ویتامین دی
سلام.پسرم هجده ماهشه درازمایش یکسالگیش ویتامین دی کم بودالان چه ویتامینی بدم بهش تاکمبودویتامین دی جبران شود.

