Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف دارو
سلام پسرم دوسال و سه ماهشه دکتر براش ویتامین د تجویز کرده ۱۲۰۰۰ من شربت استئوکر و شربت پدیا بست هم بهش میدم از اونجایی که این دوتا شربت هردو تو ترکیباتشون ویتامین د دارن خواستم بپرسم ببینم ایرادی نداره؟
- سلام اقای دکتر من یه دختر دارم یه سال شیش ماه دارد وقتی بغل میکنم ۱۰دقیقه بدش کف پاش کبود میشه خیلی نارحت میشه براش چرا این جوری میشه ولی دراز میکنم خوب میشه
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
- مچ پای نوزاد
سلام دخترم تازه وارد یکسالگی شده نزدیک دوماهه شروع به راه رفتن کرده موقع راه رفتن پای چپشو گج میذاره آیا نیازه به دکتر برم نشون بدم؟
- مولتی ویتامین
سلام روزتون بخیر من پسر 2سال و 7ماه دارم از 2سالگی به پسرم مولتی ویتامین سانستول روزی 5سی سی میدم پسر من غذا خیلی بد میخوری خیلی نگران مولتی امگا ایشان هستم لطفا من رو راهنمایی کنید همین مولتی رو ادامه بدم یا مولتی ویتامین دیگه شما توصثه میکنید ...باتشکر
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
مقدار مصرف شربت سفیکسیم برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۶ کیلو . دکترش فقط نوشته هر ۱۲ ساعت مقدارش رو نمیدونم .
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- خلط بینی در خواب و اذیت شدن
با سلام دختر شش ساله دوهفته پیش سرما خورده الان تو دماغی حرف میزنه شبها موقع خواب انگار که اذیت بشه یه خلطی توی حلق یا بینیش باشه اینجوریه من ایروکاست بش میدم سرفه نداره ولی تو خواب اذیت میشه
- کرونا
من ۱۲ سالمه فاویسم دارم می تونم واکسن کرونا بزنم ؟؟
- دندان دراوردن
پسرم پنج ماه است دندان درمی اورد،خیلی خارش داره همش گریه میکنه همه چیزوگازمیگیره بنظرتون چیکارکمم
- ناخن های شکننده
دخترم پنج سالشه و ناخن های شکننده ولایه لایه شده ای داره له همراه ریزش موی شدید ازچه قطره ای باید استفاده کنم
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- سرفه
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه ۱۵.۵ کیلو سه روزه سرماخورد و روز اول فقط تب داشت لوره هم داره . ازروز اول پلارژین و سیتریزین و سیموسپان دادم . الان طبق معمول همیشه که سرمامیخوره بخاطر لوزه ای که داره سرفه میکنه و بعضی وقتها خشکه و بعضی وقت خلط دار .میخوام بدونمچه شربت یا چرک خشک کنی بدم؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- تفاوت
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ای دارم ک ب پروتوئین شیر گاو حساسیت داشت با آزمایش خون و مدفوع مشخص شدولی به خیلی دیگه چیز ها ...حساسیت نشون میده دکترش براش شیر خشک ببلاک اچ ا نوشت ک دو ماهی هست ک بهش دادم شیر خودم بیشتر بهش میدم بازم اذیت بود الانم شیرش گیر نمیاد نان اچ ا گرفتم خواستم ببینم خوبه بهش بدم یا ن دنبال همون شیر خودش بگردم
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- مولتی ویتامین
سلام دکترمن برای پسرده سالم قطره آهن فروتب ومولتی ویتامینودوزی چه اندازه بایدبهش بدم؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم شربت کتوتیفن براش تجویز شده اما طعمشو دوست نداره شربت سرما خوردگی داره با طعم تمشک میتونم با اون یکم قاطی کنم بهش بدم
- سرماخوردگی کودک ۳/۵ماهه
کودک ۳/۵ماهه ب وزن ۵ کیلو ک از دیروز سرماخورده و فاویسم دارد
- مدفوع
سلام کودک من 2 سالشه حدود3 روزه داخل پوشکش مدفوع نکرده قطره دایمتیکون هم بهش دادم ولی اثر نداره. بنظرتون چکار کنم؟

