Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوب نشدن
سلام پسرم دوسال و نه ماهشه و۱۴ کیلو وزنشه ،، حدود ۳ هفته پیش چون مطب نبودین پرسیدم که پسرم دل پیچه و نفخ دهره شما براش دی سیکلومین هر ۱۲ ساعت یک سی سی و قطره دایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی بازم هر چند وقت جیغ میکشید ودل پیچه داشت بردمش کلینیک گیل بهش گل گریپ و دیفن هیدرامین دادن ولی باز هم مقطعی پیچ داره ، اشتهاشم خوبه و تب نداره ،، چیکار کنم اقای دکتر؟؟ ایا به ازمایش یا سونو احتیاج داره؟؟؟ ممنونم
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!
- قطره آدزیر
سلام دکترپسرم ۱۷ماهشه ودوسه کلمه حرف نمیزنه همه چیزومیفهم ولی زیادم باهاش کارنکردم وشماشربت ساندرس زینک لطف کردیدوگفتیدبخرم قطره آدززروچندماه نخورده الان قطره آزیرواشکال نداره باشربت ساندروس زینک بهش بدم یافقط شربتوبدم ممنون ازراهنماییتون اجرتون باخدا
- سرما خوردگی
باسلام دخترم یک سال وسه ماهشه . از دیروز تا حالا سرفه خلط دار گاهی اوقات عطسه و موقع خواب وشیر خوردن گرفتگی بینی و خر خر میکند لطفاً ما را راهنمایی کنید با تشکر
- تیروئید
سلام دختر ۶ ساله دارم ک تو آزمایشش تیروئیدعدد۶،۱ هستشخواستم نظر شمارو بدونم
- سلام دکتر
دختر ۲سالم یکی یا دوتا گیلاس خیلی ریز از درخت کند خورد صبح سم زده بودند درخت رو نمیدونستم یکم دوغ بهش دادم یکساعت و نیمه میگذره علائمی نداشته چه کنم؟
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- قطره چشم
با سلام نوزاد سه ماهه دارم دکتر قطره باکتی میاد 10بهش داده یادم رفته هر شش ساعت یا هر هشت ساعت باید استفاده کنم
- دختم 24روز دارد وزردی دارد ازمایش خون گرفتیم گفت لب مرز ولی ازمایش کف پا 1/3بود ایا بچه مشکل دارد
زردی کف پای کودک 4ساله ودستها
- شب ادرای
سلام پسر من هشت ساله است یکسال است دوار شب ادارای شده .زیر نظر پزشک سه ماه قرص مینرین ایتفاده کرد در مدت استفاده و تا یک ماه بعد از اتمام قرص شب اداری نداشت .اما مجدد شب اداری شروع شده لطفا راهنمایی بفرمایید
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- شربت سیتریزین
سلام دکتر واسه علائم دندون درآوردن کودک 9 ماهه مثل بیقراری، آبریزش و حرص داشتن برای گاز گرفتن و جویدن دست و اشیاء با لثه آیا شربت سیتریزین مناسبه؟؟در صورت مناسب بودن چند سیسی بهش بدم؟؟
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- گوش
با سلام و خسته نباشی مدتیه که پسر 5 سالم گاهی صدایی مثل سوت کشیدن یا خشخش در گوشش احساس می کنه و معمولا شبها قبل از خواب بیشتر اینو احساس می کنه. ممنون میشم راهنماییم کنین چون به دلیل کرونا نمی تونم ببرمش پیش پزشک و خیلی نگرانم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه از چه داروی استفاده کنم ایا میتوانم دستگاه بخور سرد براش استفاده کنم
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- آیا برگشت تب بعد از ۶ روز از قطع تب طبیعی است در کودک ۶ ساله
- پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- قطع امپرازول
باعرض سلام وسپاس ،دختر9ماه هام به مدت 4ماه هرروزنصف کپسول امپرازول مصرف کرده ایا حالا میتوان قطع کرد؟
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
علت افتادن ناخن دست و پا

