Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون آمدن از سینه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سینه برادرشو که ۲ماه نیمشه فشار داده خون اومده بعد چند بار هم روی لباسش یه قطره خون دیدم آیا برا نوزادان مشکلی پیش اومده ببرمش دکتر
- غذای کمکی
سلام ،میتونیم واسه نوزاد 8 ماهه ،با گوشت چرخکرده ( گاو یا گوساله ) سوپ تهیه کنیم ؟؟ مرسی
- شربت
دکترپسرم تب داره وکمی اسهال دکترعمومی براش شربت زینک سولفات تجویزکرده شربت زینک سولفاتوبدم قطره مولتی ویتامین وآهنوادامه بدم یانه؟ممنون ازراهنماییتون
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم حدود 6ماهشه گویا داره دندون در میاره الان 2 3 روز هست خیلی بیتابی میکنه همش میخواد به چیزی گاز بزنه و گریه میکنه چیکار میتونم بکنم؟
- بیخوابی وبیقراری نوزاد ده ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من ده ماهشه از همان بدو تولد تو خواب بیقراری میکنه اصلا خواب کافی نداره شبا همش غلت میزنه کلافه و بیقراره هر نیم ساعت بیدار میشه پهلو به پهلو میشه گاهی گریه هم میکنه مجبور میشم رو پام بذارم تا به خواب بره بعد نیم ساعت یا یه ساعت باز بیدار میشه خواب عمیق نداره ازمایش وسونوگرافی دادیم هیچمشکلی نداره حتی شربت بی بی اسلیپ گرفتم ۲.۳ روزمصرف کرد بیشتر بیقرار شد و باز خوابش خوب نشد.تا اینکه دکتر بهش شربت کلرال هیدرات خواب اور نوشت براش الان ۲ شبه ۲ سی سی میدم بازم همونه فرق نکرده واقعا کلافه شدیم ده ماهه خواب نداریم.ممنون میشم کمکم کنید دیگه موندم چه دکتری ببرمش ایا طبیعه؟ روزانه هم قطره مولتی ویتامین و اهن و زینک میدم بهش
- رویش دندان
وقت بخیر دکتر نوزاد دخترم دندون بالاییش وسط در نیاورده اما طرفین تازه ترکیده موردی نیست؟میتونه متوالی باشه یا خیر؟لطفا جواب بدید چند روز میپرسم اما پاسخ نمیدید
- مدفوع سبز
سلام. درسته که مدفوع سبز رنگ نشونه ی آلرژیه؟
- تاخیر در واکسن یک سالگی
سلام میخواستم بدونم اشکالی نداده واکسن یک سالگی دخترم با یک هفته تاخیر زده بشه؟
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه
- نخوابیدن نوزاد
سلام آقای دکتر دارم دیوونه میشم نوزادم سه ماه و ۲۰ روز هست تقریبا ۳ هفته است نمیخوابه اصلا.اگه میخوابه هم از ۲۴ ساعت ۷ ساعت می خوابه اونم بریده بریده پشت سر هم نیس به نظرتون مشکلی داره؟بخدا نزدیکه خودم بکشم از دست این بچه.
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام روزتون بخیر توی نتیجه تست غربالگری متابولیک نوزاد نوشته metabolic screening has normal pattern یعنی غربالگری نرماله؟
- وزن گیری
سلام آقای دکتر. دخترم هشت ماهشه هر دو ماه وزنش دویست، سیصد گرم بالا میره الان 7200چی بدم وزن گیریش بهتر بشه وزن تولد 3کیلو. شربت زینگ هم بهش میدم. ممنون
- کارنکردن شکم نوزاد
سلام پسرم الان یک ماهشه ولی الان مدتی شکمش خوب کار نمیکنه بعد از پنج یا شش روز
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- استفراغ
سلام .. دخترم ۶ ماهشه چند روزی هست غذای کمکی شروع کردم به دادنش..امروز بهش برای اولین بار قطره مولتی ویتامین دادم بعد ۱ ساعت بیسکوییت مادر دادم بعد ۲ ساعت ۳بار بالا اورد بعد چند ساعت تب کرد پاهاش آتیش شد تا ۳۷.۷ رفت استامینوفن دادم بهش بعد نیم ساعت دستشویی کرد شد خیس خالی ی دفعه بدنش شد خنک تبشم اومد به ۳۶ از چی بود چرا ی دفعه اینجوری شد ممنون میشم جواب بدید ...
- وزن
سلام آقای دکتر من فردا بچه ام چهار ماه و ده روز میشه یعنی ۱۳۰روزه کم وزن میگیره شیرم خوب سیرش نمیکنه وزنش ۹روز پیش بود ۶کیلو ۱۵۰ آیا میشه بهش مقدار کمی سرلاک گندم بدم؟
- Maximizing Income by choosing a Broker for Quick Home Sales
- پوست
سلام خواهر من امروز روی ناحیه ران پا دچار کهیر زیاد شده و امانش رو بریده.و نوزاد 20روزه داره و در دوران شیر دهی اگه ممکنه کمک کنید.ممنون
- سرفه کردن نوزاد۲۰روز
سرفه کردن شدید نوزاد۲۰روزه چه بایدکرد

