Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفتی سینه نوزاددختر۵ماهه
باسلام دخترم ۵ماهش هست همچنان سینه هاش سفت هست تورم وقرمزی وعفونت هم نداره فقط کمی سفت وبرجسته هست آیاطبیعی هست وجای نگرانی داردیانه تاچه زمانی این مشکل برطرف میشه وراه درمانش چی هست؟
- سلام پسرم آزمایش خون داده
پسرم آزمایش خون داده برای چکاب ۵ سالشه و تست e.s.r شده ۴۷ خیلی نگرانم
- کم خونی دختر ۱۰ساله
سلام جناب دکتر بزرگوار عذر میخوام دختر ۱۰ساله کمبود اهن داشته باشه امکان داره از قرص ففول استفاده کنه
- شیر
سلام آقای دکتر پسرم 22 ماهشه شیر خودم رو بهش میدادم الان تقریبا روزها شیرش رو قطع کردم ولی شب تا صبح بهش میدم ولی شیر پاستوریزه اصلا نمیخوره بنظرتون چیکار بکنم؟ چیز دیگه ای رو میتونم جایگزین شیر پاستوریزه کنم؟
- بی قراری کودک
پسرم ۶ماهشه تازه چن روزه رفته تو۷خیلی گریه میکنه خیلی از کوچیکی همینطور بوده فقط گریه میکنه و نق نق نمیدونم باید چیکار کنم
- سوزش ادرار کودک
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه استفراغ و تب داشتن دوروز پیش و بهتر شدن اما مدام میگوید که پهلوم و ناحیه تناسیلیش درد میکنه وگریه میکند دردش انگار میگیره ول میکنه
- فاویسم
سلام دخترم یکسال و چهارماهشه، فاویسمی هست، برای خشک شدن خلط سینه ،چه دارویی تجویز میکنید ؟؟؟
ممنون میشوم راهنمایی کنید ، - درباره دارو
سفکسیم صد برای کودک سه ونیم ساله باوز ۱۴کیلو چند سی سی بدم
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه هست حدود بیست روز پییش بردم دکتر براش کوتریماکسازول تجویز کرد یک دوره ده روزه مصرف کرد بعدازاون چهار روز بهتر شد ولی بعداز این زمان دوبره سرفه شدید داشت بردم دکتر دکتر گفت به کوتریماکسازول جواب نداده وبراش اموکسی کلاو تجویز کرد به مدت ده روز دکتر گفت چون زیر سه ماه هست که انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو باید مصرف کنه الان حدود پنج روز هست که استفاده کرده امروز دور مقعد و عالتش وکلا جای پوشکش جوش زده خیلی نگرانشم چکارکنم قطعش کنم یا ادامه بدم مشکلی براش پیش نمیاد
- دل درد کودک
سلام وعرض ادب یه 3 -4 روزی هست دخترم که 4 سالش هست میگه دلم درد میکنه و بی غذا شده و همیشه شیر کیسه ای هراز بهش میدادیم که خیلی دوست داشت ولی از غذا وشیر خوردن افتاده و هی میگه شکمم را بمالید چه کار کنیم بزرگوار
- اسهال کودک
با سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست اسهال هست و میگه دل درد داره و حالت تهوع داره و یک بار استفراغ کرده چه دارو یا پودری استفاده کنم و چه مقدار خیلی ممنون
- درد پشت سر کودک وخون مردگی لاله گوش
- سرما خوردگی
دخترم یک سال ویک ماه دارد دو شبانه روز تب شدید وسرش خیلی داغ میشود گاهی سرفه خلط دار همرا با ابریزش بینی و گوشهایش را میمالد وزنش حدود ۱۰ کیلو است چه دارويی تجویز میکنید
- استفراغ کودک دوساله
سلام پسرم دوروزه استفراغ داره اولش هرچی میخورد میآورد بالا بیمارستان رفتیم سرم زدن آمپول دمیترون ویتامین آوردیم خونه تغییری نکرد بی حال چیزی ام نمیخوره باید چکار کنم
- گرفتگی صدا
سلام دخترم 8سالشه والان ده روز میسه صداش گرفته شبیه خروسک اصلا علایم سرماخوردگی نداره و تو بلع غذاهم مشکلی نداره تب هم نکرده
- شربت سفیکسیم
پسرم 2 سال و تقریبا 11 ماهشه یعنی 21 آذر میشه سه سالش دو روزه تب کرده دکتر براش آنتی بیوتیک ننوشت فقط شربت استامینوفن شربت گایافنزین وشربت سیتریزین بااین حال بازم تب داره سه روزه الان هنوز تب داره میتونم خودم سفیکسیم بگیرم بهش بدم فقط نمیدونم 100 بگیرم یا 200
- واکسن
سلام آقای دکتر نوزادی چهل روزه داریم واکسن بدرتولدزدیم عفونت کرده خوب نمیشه چیکار کنیم خوب بشه
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام آقا دکتر گرامی وقت بخیر پسرم 3.5ساله هست طبق تجویز و فرمایش شما بهش شربت های آدزیر،آسماویت ،ایمونس،فروگلوبین،کیندریوروویتال،ساندروس زینک دادم پسرم کم اشتهاست و تمایل به خوردن غذا نداره چندروز هم به علت سرماخوردگی بدتر شده و کلا میل به غذا نداره میشه لطفاً شربت ویتامینی کامل و اشتهاآور تجویز بفرمایید اگه ممکنه مقدارشم بفرمایید. متشکرم
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد

