Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- سرفه بیماری
سلام وقت بخیر انروز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون انفلانزا کرده بود سرفه هاش مونده شما ازیترومایسین ۲۰۰ هم دادین و دکسترومتورفان فارمنتین هم از قبل میخورد ولی به هیچ وجه سرفه هاش خوب نشده و یکسره سرفه میکنه سالباتومول هم زدم صبح شما فرمودین به ریه نزده و خلط پشت حلق داره ممکنه به ریه الان زده باشه که انقدر سرفه داره یا نه؟
- ابله مرغان
اقای دکتر سلام من از وقتی جوش آبله دراومده چندروز حساب کنم پیش بچه هام نرم چهارماهه هستن امروز امروز ۵روز هست ممنونم
- دندون در اوردن
سلام خسته نباشید ایا بچه تو سن هشت ماهگی دندون درمیاره و ایا تب متوسط رو به بالا میگیره و اسهال میشه
- اسهال زردرنگ کودک
سلام پسرم سه سالشه اسهال زرد رنگ داره و هیچ علایم دیگهای نداره برای اسهالش چی بدم؟
- آزیترومایسین
سلام. وقتتون بخیر و خسته نباشید. آقای دکتر امروز مطب بودیم. پسرمون تب داشت. ببخشید دو نکته رو فراموش کردم. داروخانه هم رو دارو ننوشته. آزیترومایسین رو چند روز باید بدم؟ و اینکه اگه واسه پسرم شیاف گذاشتم تا شیاف بعدی فاصله چهار ساعت باشه یا شیش ساعت؟
- عفونت آنفولانزا
باسلام وخسته نباشید آقای دکترخیلی ممنون بابت پاسختون یک سوال دیگه ای هم دارم دخترم۷سالشه وخیلی سرفه میکنه وتب وبی حالی بردمش متخصص دوماه پیش ازش آزمایش گرفتن گفت که عفونت آنفولانزا داره وبه من داروی کو آموکسی کلاو دادوقتی بهش میدم خوب میشه وخوب شدبعد دوباره سرهمون حالت اولش برگشت سرفه وتب وبی حالی الان وقتی این داروروبهش میدم بالا میاره نمیدونم چرا ودیشب هم بردمش دکتر آمپول وسرم زدنش بازهم همین حالت نمیدونم چیکارکنم خیلی ناراحتم براش هی سرفه میکنه وبالا میاره اگه میشه ممنون میشم جوابم روبدیدیک راه حلی بهم بدید؟؟؟
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
علت افتادن ناخن دست و پا
- نوزاد چقدرفارمنتین ای اس ۶۴۳
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه باوزن۵ کیلو سرما خورده دکتر براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ نوشته ایا برای این سن خوبه؟
- تفسیر ازمایش
سلام مدفوع بچه من که ۸ ماهشه یه هفتس ابکی وازمایش مدفوع نوشتن براش توازمایش rbc و wbc هردو 1-0 بود میخواستم بدونم یعنی چیه
- اسهال
سلام خدمت آقای دکتر ، بچه هشت و نیم ساله من با وزن ۴۳ کیلو اسهال و دل درد دارد در ۲۴ ساعت ۵ یا ۶ بار دچار اسهال شده و کمی گلودرد دارد و نسبت به نور حساس شده تب ۳۸ درجه دارد، دو روز پیش گلویش کمی درد میکرد و بدون تب بود و اسهال نداشت میتواند نشانه کرونا باشد؟ چه دارویی تجویز میکنید؟
- چگونگی استفاده از آموکسی سیلین ۱۲۵به کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ ماهه است به دلیل بی اشتهایی وتشخیص التهاب گلو دکتر آزیترومایسین و دیفن تجویز کردن داروش تموم شده فقط آبریزش چرکی بینی داره میتونم آموکسی سیلین ۱۲۵ بدم و مقدار هم لطف کنید بگید
- ؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- ویروس
سلام من پسرم یکسال ۴ ماهشه دو روزی میشه سرفه میکنه همراه با خلط که درست نمیتونه بخوابه اموکسی با شربت سرماخوردگی بهش میدم ولی هیچ فرقی نکرده بنظر شما چیکار کنم
- سلام
سلام آقای دکتر خدا شما رو برای ما نگهداره. بچه من ۱۷ماهشه همزمان داره چنتا دندون درمیاره دندون های آسیا کمی از لثه زده بیرون وسط اونا انگار خون مردگی هستش، دهنش هم بوی بد میده. آقای دکتر بچم تب هم میکنه هر بار دندون درمیاره مجبور میشیم سرم بزنیم.ولی این بار بوی بد دهان هم داره.اشتها هم اصلا نداره آب هم اصلا نمیخوره فقط شب. ببخشید طولانی شد
- واکسن ۱۸ ماهگی و آلرژی به تخم مرغ
سلام وقت بخیر کودک 18ماهه خواهرم به تخم مرغ حساسیت داره (با توجه به تست خراش پوستی) پزشک فوق تخصص آسم و آلرژی توصیه کردن که واکسن mmr باید در بیمارستان و بعد از مصرف داروی سیتریزین و قرص پردنیزولون (به مدت سه روز ) این واکسن تزریق بشه سوال من اینه که با توجه به این که گفته میشه که داروی پردنیزولون و واکسن MMR تداخل دارن و کودک ۱۸ماهه است اشکالی نداره که قرص پردنیزولون بهش داده بشه؟ سوال دیگه این که در مرکز بهداشت به ایشون گفته شده که MMR این چندساله دیگه براساس محیط کشت تخم مرغ تولید نمیشه و از سلول انسانی در تولید اون استفاده میشه باز هم امکان داره در کودک ایجاد آلرژی بکنه؟
- دوز مصرف آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای پنج ساله چقدره
- دوز شربت سفکسیم
سلام،دخترم از دیروز استفراغ داره و بالا میاره،بردمش پیش پزشک،شربت سفکسیم ۱۰۰دادن،منها مقدارشو داروخونه خوب ننوشته،واضح نیست،چقدر بدم بهش،۷سالشه و ۲۱ کیلو وزن داره،ممنونم از شما
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودک با وزن 32 کیلو گرم

