Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داروی تقویت تمرکز
سلام و ارادت برای تقویت تمرکز دختر ۱۰ ساله ام چه شربتی رو پیشنهاد می دهید با تشکر
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- سلام من الان تقریبا ۱ ماهه درگیر عفونت چشماهای خودم وپسرام هستم یکی از پسرام ۲ سال ویکی ۶ سال داره عفونت چشماشون خوب میشه باز دوباره بعد چند روز شروع میشه باید چیکار کنم رفتم قطره باکتی ماید از داروخونه گرفتم با پماد آریترمایسین دارم همینا رو میزنم چیکار کنم استفاده کنم یا باز ببرم دکتر
- افتادن ناخن دست کودک
سلام وخسته نباشید دختر من عفونت خونی داشت که خدارو شکر خوب شد با بستری و داروی کلیندا و سفتر برطرف شد ولی الان چند روزه که ناخن های دستش دارن میوفتن چه مشکلی براش پیش اومده ایا خطرناک هست ؟؟
- سرگیجه کودک
سلام و خسته نباشید،پسر سه سال و چهار ماهه آیی دارم که گاهی میگه سرم میچرخه،دست خودش رو هم بالا سرش میچرخونه میگه سرم میچرخه،از هفته پایان اسفند این حرف رو گهگاهی میزنه،نمیدونم درست میگه یا نه؟؟این حرف رو میزنه نگران میشم،خیلی شلوغ کار،همش در حال بازی و بدو بدو،البته تلویزیون هم میبینم زیاداما یکسره نه مثلاً یه نیم ساعت یه کارتون میبینه میره بازی میکنم دوباره کارتونی پخش کنه دوست داشته باشه میاد میبینه،همین طور مبایل هم کمی بازی میکنه،علایم دیگری نداره،یه متخصص اطفال بردم،گفتن،بچه سه ساله چه میدونه سرگیجه چیه!!فقط همین،مریض هم نیست،چشم پزشک چند ماه پیش بردمش گفت چشماش یک مقدار ضعیفه،بیشتر چشم چپ،که توی این سن طبیعیه،نیاز به عینک نداره،هر بار هم که سرما بخوره دکتر متخصص اطفال میبرم گوشش رو هم نگاه میکنه،سنجش شنوایی هم چند ماه پیش بردم خوب بود مشکلی نداشت،پسرم صبح ساعت ۶و نیم از خواب بیدار میشه،در طول روز اصلا دیگه نمیخوابه،شب ساعت ۷یا ۸ شب شب میخوابه،نمیدونم سرگیجه ش به این چیزا مربوط میشه یا نه؟رشد خوبی داره،قد و وزنش خوبه،اشتهاش عالیه،یه عطسه میکنه میگه مریض شدم بریم دکتر،الانم که گاهی میگه سرم میچرخه بریم دکتر دارو بده،نمیدونم بر جلب توجه میگه یا نه واقعا نیاز هست ببرمش دکتر و چکاب؟؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- مطب شما
سلام اقای دکتر ببخشیدشمامطبتون رو تعغیر دادین چون هرچه تماس میگیرم منشی جواب نمیده
- انگل
سلام مدتیه که پسر بزرگم در ناحیه مقعد خارش گرفته ولی کم و بعضی شبها اذیت میشه. با قرص مشکلش حل میشه و یا راسته که میگن تمر هندی میتونه برطرفش کنه؟؟ممنون
- استفاده از شربت سیفیکسیم
سلام خسته نباشید ،من کودکم یک سال وپنج ماهشه و یازده کیلو وزن داره ، چند سی سی شربت سیفیکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم ؟؟
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
علت افتادن ناخن دست و پا
- سلام پسرم ۶ سالشه چند روزه سرفه داره پدی کاف و کتوفن و پلارژین دادم
هنوز سرفه دارهمی خواستم قبلا دکتر بهش سفکسیم داده بود که مصرف نکرده بودم یه دارو دیگر خورد الان سفکسیم ۱۰۰ منزل دارم می خوام بدم وزنش ۲۵ کیلو روزانه ۵ سی سی بدمبا تشکر
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- دل درد ویروسی واستفراغ
سلام آقای دکتر دخترم استفراغ شدید ودلدرد داره از شنبه تاحالا دوروز خوب بود یه روز بد دکتر براش سفکسیم ۲۰۰ نوشته هر ۱۲ساعت یک عدد وزن دخترم حدود ۲۷ کیلو هستش ایا دوز دارو زیادنیست؟
- زبنک
درود، پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۵ کیلو شنا فرمودین زبنک سولفات بهش بدم ، چند سی سی و هر روز بهش بدم، ممنون
- ویتامین دی
پسرم 20 ماهشه ساق پاش حالت پرانتزی داره دوبار آزمایش داده یهبار 14 ماهگی یبار الان در هردو ویتامین دی 28 بود بار اول کلسی کر دادیم بهش الان دکتر گفته مولتی ویتامین رو دوبرابر بدم آیا دوبرابر کردن مولتی ویتامین ضررنداره مثلا ویتامین آ وسایر هم دوبرابر میشن نمیدونم برای کمبود دی چکار باید بکنم در ضمن در آزمایشات میزان کلسیم کافی بوده؟
- قطره سیپروفلوکساسین در دوران شیردهی
سلام آقای دکتر.قطره سیپرو فلوکساسین چشمی در دوران شیردهی میشه مصرف کرد؟ ممنون.
- ازیتروماسین
سلام آقای دکتر دخترم ۳ سالشه و دوازده کیلو است شربت ازیتروماسین ۲۰۰ دکتر داد ولی ننوشته چقد بدم؟؟؟
- سلام وقتتون بخیر ایا به کودک یک ساله ام که فاوویسم داره میتونم پدیا بست اشتها اور بدم
- سر گیجه کودک ودرد دور ناف شکم
سلام بچه من ۶سالشه و۲ ماهه سر گیجه ودرد دور ناف داره که چند بار دکتر رفتم یبار سونو گرافی از شکم و کلیه شد که تو کلیه سنگ داره بعد از چند روز باز این شکم درد دور ناف و سرگیجه داره که سونو گرافی کل شکم و ازمایش شد و مدفوع که خدارو شکر سالم بود ولی من الان نگرانشم چیکار باید بکنم

