Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مهنیا
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم ۴ سالشه و ۱۵ کیلو سفکسیم۱۰۰ را چه مقدار باید بدم؟
- قطره استامینیفون
- سلام دختر من ۲۲ماهشه و. دکتر برا دخترم سفکسیم نوشته من نمیدونم چقدر باید بدم البته گفته بود من فراموش. کردم
- بی اشتها
برای پسر یک ساله ام که کم اشتها و فعالیتش زیاد هست راسیپ بدم بد نیست براش
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- گوش درد
سلام. پسرم ۲سال و دوماهشه. دوشبه همش گریه میکنه و باید بغلم بگیرمو راه ببرمش بازم آروم نمیشه، بخاطر کرونا همسرم نمیزاره ببرم دکتر. ممکنه گوشش درد کنه؟ چه دارویی میتونم بهش بدم؟
- غذا
سلام.پسرم یک سال و پنج ماهشه.غذاهای برنجی رودوست نداره زیاد.اگه همین برنج رو نوسوپ وشیر برنج وپوره ها استفاده کنم ویتامینش کامل؟دیگه نیاز نیست جدابدم؟
- سرماخوردگى
سلام خسته نباشید دختر من دیروز سرفه خشک داشت بدون هیچ علائمی امروز سرفه خلطی شده ولی زیاد نمیزنه تب و سایر علائم نداره لازم بهش سفکسیم بدم ؟
- شربت پلارژین
سلام وقت بخیر پسرم سه سالشه. خانوادگی مریض شدیم. از دیشب سرفه اش زیاد شده. شربت پلارژین رو چقدر بهش بدم؟
- تب
باسلام، پسر ۲۱ ماهه ام فقط تب دارد، چه دارویی بدم،ممکنه اومیکرون باشه؟
- کیدی لاکت زینک
سلام کودک 3ساله دارم میتونم برا تقویت سیستم ایمنی بدن کودکم ساشه کیدی لاکت زینک بدم چه مقدار
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- آفت
با سلام و احترام کنار لپ دخترم که یکسال و نیم داره یه کوچولو باد کرده شبیه آفت باید چیکار کنم؟
- اعتصاب شیر و وزن کم
سلام خسته نباشید دخترم وقتی دنیا اومدسه کیلو بود تا دوماهگی وزن خوب میگرفت ولی به بعد اعتصاب شیر کرد وبه زور بهش شیر میدادم اونم تو خواب تا پنج ماهگی همین بود تا اینکه شیر خودم خشک شدمجبور شدم شیر خشک بهش بدم همینم بزور میخوره الانم نه ماهشه و هر چهار پنج ساعتی دو یا سه پیمانه میخوره شباکه اصلا نمیخوره.غذاهم یه هفته میخوره.بیست روز نمیخوره باید کجا ببرمش پیش کدوم متخصص واینکه خیلی زرنگه و همه کاراش معمولی هست هیچ مشکل دیگه ای نداره ممنون از شما
- واکسن آنفولانزا
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر بچه 4 ماهه دارم آبان 6 ماهش میشه واکسن انفولانزا از الان بگیرم تو یخچال بذارم اشکالی نداره و آذرماه بهش تزریق کنم؟
- بیماریهای اطفال
دخترم ۳سالش تموم شد رفت تو ۴سال .دیروز تا حالا بیحال و تب داره بردم دکتر براش سیتریزین و کیتوتیفن تجویز کردن. ولی تب کرده سفکسیم گفت باید بدم. دوز دارو رو نپرسیدم بچه م ۱۲کیلو .لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- گرفتگی صدا
سلام وقت بخیر دخترم ۱۱ ماهشه ی دفعه ای صداش گرفته هیچ علائم دیگه ای هم نداره علت چی هس؟
- امدن مطب
سلام اقای دکتر چند هفته پیش زنگ زدم مطبتون منشی شما گفتن نیستین اول بهمن ماه تشریف میارین ،، الان دو روزه زنگ میزنم نوبت بگیرم کسی پاسخگو نیست؛؛ ایا مطب بسته ست؟؟؟ کی باز میشه؟؟ مرسی
- مولتی ویتامین
دکترپسرم ده سالشهخیلی ضعیفه توخونه قطره مولتی ویتامین وآهن فروتب دارم تازه خریدم میتونم بهش بدم تاثیرداره؟اشتهاشم کمه
- استفاده از شربت آموکسی سیلین برا کودک یک ساله
آیا میتوان به کودک یک ساله که دچار سرماخوردگی و سرفههای خلط دار است شربت آموکسی سیلین داد

