Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف انتی بیوتیک
دخترم نزدیکشش سالشه ، الان یک هفتس روزهای اول تب و دل پیچه داشت بعداز خوردن دیفن هیدامین و شربت بروفن دو روز بهتر شد بعد سرفه هاش شروع شد دو روز هم شربت پلاژین مصرف کرد کمی خوب و دوباره اوت میشد مریضیش الان روز ششم دوباره تب با سرفه های عفونی داره.... آنتی بیوتیک هم گیرم نمیاد اصلا بهش بدم بهم گفتن نصف قرص سفکسیم ۲۰۰ میتونم بهش بدم ...نظر شما چیه آقای دکتر ....
- داروی سفکسیم
به کودک یک ساله..با وزن ۱۱کیلو ..چه مقدار سفکسیم بم ..لوزه داره ..گلوش التهاب داره
- سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش بهش اندازه یک بند انگشت عسل دادم نگرانم چی میشه الان
سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش ندانسته بهش یک بند انگشت عسل دادم الانم نگرانم چی میشه
- تب کودک
دخترم دو روزه تب کرده بعد و روز قطع شد ولی بهونه داره شبا گریه میکنه احتمالش هست مال دندونش باشه
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
ببخشید برای بچه ۲ ساله ازیترومایسین ۲۰۰ چه ساعتی باید مصرف کنه و اینکه چه مقدار یک قاشق غذا خوری اوکیه؟؟
- تب کودک همراه سرفه
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ساله است و دیروز تب شدید داشت همراه سرفه دکتر بردم شربت آموکسی سیلین داد به همراه شربت خلط آور و ایبوپروفن الان دوباره تب کرده چیکار کنم
- مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ سال و ۹ ماه ، با ۳۰ کیلو وزن برای تب، ابتدا ۵ سی سی در ۱۲ ساعت گفتند بعد گفتند ۲.۵ سی سی. کردوم درسته؟ ممنون
- سرماخوردگی
- بیماری
سلام آقای دکتر من مسافرت هستم امروز بچه ۵سالم میگه گلوم درد میکنه ولی علایم دیگه ای ندارع فعلا چه دارویی بهش بدم؟
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر،دخترم سه روزه تب داره،با گرفتگی بینی وآبریزش وسرفه،بردم دکتر فقط شربت سرماخوردگی دادن بای شربت گیاهی،ازدیروز خلط داره ک وقتی میده بیرون سبزه،ابریزش وگرفتگی بینیش بهتره،ولی تب ب محض ازبین رفتن اثر بروفن شروع میشه،انتی بیوتیک لازم نداره؟دکترش گفتن نه
- چرک خشک کن
سلام پسرم ۵ سالشه سرماخورده سرفه خلط دار داره و سینوساش هم پره البته لوزه هم داره . شربت ازیترومایسین ۲۰۰ بدم یا اموکسی سیلین ۱۲۵؟
- کودکان
سلام دکتر دخترم 5روزه استفراغ داره شیر رو هم میخوره بالا میاره چکارکنم
- عفونت
سلام دختر یکسال و 5 ماهه دارم که از یکسالگی گفتن عفونت ادرار داره هر ماه سفیسکسیم دادن بعد دکتر دیگه ای مراجعه کردم در معاینه متوجه ترشحش شد و ترشحشو آزمایش کرد گفت عفونت ادرار نیست ترشحش عفونی شده دوبار همون دارو رو داد حالا بعد یکماه بازم ترشح داره آیا نشانه عفونت هست ؟و چه خطراتی داره ؟چکار باید کرد؟
- هسته گیلاس
سلام یکدانه اشتباهی هسته گیلاس خوردم ضرر داره یا دفع میشه؟
- تفاوت
سلام ایا شیرخشک نان اچ آ مواد مغذیش از نان معمولی کمتره?یا فرقی نداره
- اسهال
پسرم حدود یک و نیم سالشه بیشتر از یک ماه که مدفوع آبکی داره چیکار کنم
- شربت سفیکسیم
مقدار مصرف دارو فراموش کردم از دکتر بپرسم کودک ۷ ساله عفونت گوش سرماخوردگی سفیکسیم ۱۰۰۰
- سرماخوردگی
سلام و وقت بخیر خدمت شما. پسر هشت ساله من سه روز هست که مریض شده. علایمشم روز اول سردرد شدید و تب بالا و حالت تهوع بود.دکتر متخصص گفتن گلوش التهاب داره و براش سفکسیم ۲۰۰ هر ۲۴ ساعت یکعدد به مدت هفت روز به همراه قرص سرماخوردگی و دکسترومتورفان( برایسرفه که البته چون سرفه نمیکنه من ندادم.حالا نمیدونمکار درستی کردم یانه؟!) تجویز کردن. حالا پسر سه ساله منم این مریضی رو گرفته و تب و سردرد داره ولی خفیف ترن علایمش.حالا میخوامبدونم لازمه بهش سفکسیم بدم؟ و چه دزی و چه مقدار؟
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه سرما خرده سرفه ابریزش وچشم هاش عفونت کرده کلی چرک میزنه بیرون وشبا که میخوابه چشاش باز نمیشه صبا ممنون میشم راهنمایی کنید

