Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادرار شیرخوار
سلام اقای دکتر پسر ۱۰ ماهه ای دارم که ادرارش خیلی بو میده و زرد رنگ است گاهی وقتا اینجوری میشه فقط ایا مشکلی دارد نیاز به ازمایش ادرار است؟
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- لکه های خاکستری چشم کودکان
با سلام . پسرم یک ساله و نیم داره چند لکه خاکستری و قهوه ای روی سفیدی چشمش هست ... این لکه ها برا چیه ؟؟ آیا نیاز هست به متخصص چشم مراجعه کنیم ؟؟؟
- سلام اقای دکتر
سلام اقای دکتر پسرم۱۲روز پیش مریض شد براش اسپری و مونته لوکاست داد ن برای صرفه دوبار سرفش خلطی شد بردم دکتر اموکسی کلاو داد الان ۵روزه اموکسی میدم ولی هنوز خلط داره اصلا خوب نشده عکس ریه هم مشکلی نداشت ایا اسپری سالبو رو براش بزنم واینکه الان پنج روزه اموکسی میدم ادامه بذم یا قطعش کنم ممنون میشم بگید چیکار کنم این خلطا بره
- آزیترومایسین برای بچه ۶ ساله که ۳۸ کیلو است
- استفراغ
سلام دکتر عزیزپسرم سه سال و سه ماهشه استفراغ وتهوع داشت بردم دکتر متخصص گفت که سرم و آمپول اندانسترون که ریختن توسرم وزدن.ودیگه بالا نیاوردبعدازاون.امانگرانم کرد گفتم ک گاهی اوقات میگه مامان دلم درد میکنه گفت خانم اگه استفراغ ادامه داشت بیاریدبستری بشه ممکنه روده اش پیچ خورده باشه.علائم خاصی داره این پیچ خوردگی و آیا ممکنه.؟وخواستم بگم خدای هستی بهتون خیربده بابت این سایت که راه انداختین
- تداخل دارو
سلام آقای دکتر. دخترم ۴ ساله هست صبحها اموزل میخوره وبه دلیل سوزش ادرار شربت مترونیدازول میخواستم از حضورتون سوال کنم که میتونم برای ماشین گرفتگی بهش قرص دیمن هیدرنات بدهم ؟ممنون از شما
- سلام دوز دارو
سلام پسرم ۸ سالش هست و۲۱ کیلو دارو ازیترومایسین برای سرما خوردگی بهش دادن ولی تبش قطع شد و بعد از دو روز دوباره تب کرده میشه دوباره بهش ازیترمایسن بدم ممنون
- درمورد تغذیه کودک
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- حالات عصبی
سلام دکتر پسر 10 ساله دارم که از کودکی به شدت عصبیه از مدرسه که میاد به شدت خودش رو به در و دیوار میکوبه و به من هم گاهی حمله میکنه چند سال پیش پیش متخصص مغز و اعصاب بردیم آزمایش و نوار مغزی ازش گرفتن که سالم بود براش ریسپریدون تجویز کرد که فایده نداره. دکتر چکار کنم ممکنه به خودش یا ما آسیب بزنه یا باعث بشه من بزنمش؟؟تو رو خدا کمکم کنید 😢من 2 تا دختر هم دارم که اینطوری نیستن
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسن
برای کودک ۴ ساله مقدار۳ سیسی هر۱۲ ساعت کافیه یا اینک مقدار و ساعتش تغییر بدم ممنون میشم جواب بدین
- مصرف دز دارو
مصرف کیدی لاکت برای بچه۳ساله و ۴ماه در روز چقدر میباشد برای درمان اسهال تجویز شده است
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دو ساله نیمه است دکتر براش کو اموکسی کلاو تجویز کرده الانهشت روزه مصرف کرده التش قرمز شده و جوش زده و موقع ادرار هم سوزش داره الان خیلی نگرانشم چکار کنم دو روز دیگه باید این دارو رو مصرف کنه تادورش کامل بشه میشه لطفا راهنماییم کنید چکارکنم
- تغدیه
سلام.پسری 2ساله دارم که به هیچ عنوان غذا نمیخوره ،شیر پاستوریزه وقت خواب فقط میخوره،غذا فقط سیب زمینی سرخ کرده میخوره درضمن میوه هم دوست داره ولی با غذا اصلا کنار نمیاد چیکار کنم؟غذا بخوره حتی برنج هم نمیخوره
- خارش پشت گردن
دخترم دوسالشه همش پشت گردنشو میخارونه طوری ک زخم میشه فک کردیم موهاش بلنده اذیتش میکنه کوتا کردیم باز فایده نداره مشکلش چی میتونه باشه ؟
- باسلام پسرم ۴سال سن داره الان۲ساله یبوست داره هرروزم لاغرولاغرترمیشه ایاعلتش یبوسته میشه راهنمایی کنیدچیکارکنم شربتی چیزیتاچاق بشه
باسلام من پسرم۴سال سنشه یبوست داره هروزلاغرترمیشه ایاعلتش همون یبوسته میشه بگین چیکارکنم تاکمی چاق بشه
- ورم سینه مادرزاد
سلام دخترم از بدو تولد سینه هاش ورم داشت به مرور سمت چپ خوب شد ولی سمت راست بزرگتر میشد تا الان که 4ساله ست و کاملا مشخصه سونوگرافی گرفتم گفتن غده چربی ولی هر روز بزرگتر میشه نمیدونم چیکار کنم؟
- سرفه کودک
فرزند دو سال و سه ماه که بعد از چند روز اسهال و مصرف او از است و پودر اسهال در حال حاضر سرفه داره و یکمی بیحال آیا آموکسی سیلین بدم؟
- خواب
سلام اقای دکتر پسر یکساله دارم . شبها باسختی ساعت 1شب میخوابه خیلی مقاومت برای نخوابیدن میکنه مکان هم اروم و تاریک میکنم . به جاش تاظهر میخوابه درطول روز هم کلایکی دوساعت میخوابه چیکار میتونم بکنم که بموقع بخوابه؟

