Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- Infacol
سلام اقای دگتر به بچم بجای کولیک ایز میتونم اینفاکول بدم؟
- سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
سلام پسرم فاویسم داره تبش ۴۰ هستش میتونم از شیاف ۱۲۵ استفاده کنم ممنون میشم زود جواب بدی
- کشیدن نفس عمیق وتکرار ان
سلام اقای دکتر ،خواهر زادم حدود پنج سال ونیمش هست یه مدت هست نفس عمیق زیاد میکشه تقریا هر ده دقیقه یکبار فقط هم تو طول روز هست وشب اینطور نیست
- نئوتادین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۰روزه آبریزش داره بینیش پر هست سیتیرزین دادم پلارژین هم دادم ولی خوب نشد میتونم نئوتادین بدم بهش ؟؟۱۸ماهشه
- زخم و بخیه
سلام پیشانی بچه م خورده به جای الان چهارتا بخیه خورده بعدکشیدن بخیه چه نوع پمادی بزنم که ردزخم نمونه دکترش میگه میمونه توروخدا پمادی هست که واقعا جوابگو باشه
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- سلام پسرم ۱۱ سالشه نافش قرمز شده آب چرک میده و تب کرد چکار باید بکنم
- قطره زینک سولفات
آقای دکتر دختر ۸ماهه بی اشتها شده میتونم کنار مولتی بی بی جویس قطره زینک سولفات بدم ؟ چقدر بدم روزانه ؟
- مقدارمصرف شربت آموکسی کلاو ۴۵۷
- بالا اوردن دارو
سلام دخترم ده سالشه گلوش خارش داشت دکتر واسش سفکسیم تجویز کرد یک روزی یک قاشق غذاخوری دختر من شب تب کرد من ایبو پروفن رو همراه با سفکسیم دادم خورد بعد ۴۰ دقیقه بالا اورد میخواستم بپرسم دوز تجویز شده را دوباره تکرار کنم یا نه
- عوارض دارو
پسرم ۵ سال و۸ ماه باوزن ۲۴کیلوگرم دو مرتبه قرص سفیکسیم ۲۰۰در دوروز خورده که بعداز آن مقدار ادرار زیادتر وسرفه شدیدتر و حالت تهوع کمی آیا این موارد از عوارض دارو است.همزمان گایافنزین هر۸ ساعت ۳سی سی و شربت پدیزان یک ق مرباخوری هر ۸ساعت و شربت توسیان اطفال سه بار در روز مصرف میکند و با وجود همه ی این داروها بعداز ۲۴ساعت شروع درمان سرفه ها شدیدتر شده و حالت لرز دارد خواهش میکنم راهنمایی کنید آیا قرص سفیکسیم را باید با شربت آن جایگزین کنم و مقدار دارو ها کمترشود؟
- مقدار مصرف ازیترو مایسین۲۰۰ با وزن ۲۵ کیلو چقدر است
سرماخوردگی شدید دوهفته است سرفه وتبش خوب نمیشه سه بار دکتر بردم میخاستم این شربت جایگزین کنم
- سرماخوردگی
سلام.من پسرم یک سالش هست.توی یک ماه گذشته 3بار سرما خورده که دفعه سوم شدید هستدکتر هم هر سه بار یه دارو داد.ازیترومایسین.ایورا.کتوتفین.اسپری بینی.امپول استلین برای دستگاه بخور.و استامنیفون.ولی سینه بچه حالت خر خر داره.البته الان سه وعده دارو خورده هر 12 ساعت 2سی سی.تا کی سینه چرکی هست و ایا ببرم دکتر دیگری یا خیر.در ضمن بچه دچار یبوست شده است.راهنمایی کنید لطفا
- لالی انتخابی
سلام وقت بخیر. پسر ۵ سال و نیمه دارم که الان حدود دو سال هست مهدکودک میره. خیلی وابسته هست و پیش کسی مثل خاله یا عمه هم تنها نمیمونه. فقط پیش من یا باباش یا مهد کودک. مهد کودک هم ۲ ماه باهاش رفتم نشستم یک ماه هم تو حیاط موندم تا کم کم عادت کرد. تو خونه هم خیلی به من میچسبه. تو خونه با من و باباش، خاله، عمه، بابابزرگ و مامان بزرگ راحت صحبت میکنه. یه دخترخاله هم من دارم که با اونم خیلی راحت صحبت میکنه و حتی عمه صداش میکنه. اما با وجود اینکه الان ۲ سال شده مهد کودک میره با خاله مهد کودکش صحبت نمیکنه و جواب سوال هم نمیده فقط با اشاره و تکون دادن سر جواب میده. با بعضی از بچه های مهد هم تو گوششون حرف میزنه که بچه های دیگه یا خاله مهد کودک نشنون. خودش دلیلش رو خجالت عنوان میکنه. مشکل دیگه ای نداره حتی تو رشد و گیرایی و ... . این همون لالی انتخابی هست؟ برای درمانش چکار کنم شما روانشناسی رو میشناسید که ببرم اونجا ؟
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
سلام بدونم برای بچه 6 ساله وزن 22 کیلو جایگزین کپسول ازیترومایسن250 که هر 24 ساعت یک عدد دکتر تجویز کردن چه مقدار شربت ازیترومایسن 200 میتونم بدم؟ واینکه ایا تداخل مصرف همزمان با لبنیات نداره این دارو🙏🙏
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
پسرم یکسال و ۶ ماهشه چند سی سی بهش بدم وزنش ۱۰ کیلو
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
سلام من دخترم تازه هشت ماهشو تموم کرده وزنش هفت ماهگی 8.400بود الان 8کیلو شده البته تحرکشم خیلی زیاده. فکر میکنم عفونت داره ادرارش خیلی کم شده. چیکار کنم چی بدم که وزنش خوب شه. پودر حوانه گندم رو میتونم بدم؟خام یا مخته
- سلام پسر م سه ماهه استه سر شان می لرزه علت لرزیدن چیست
- کلاریترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم پنج سال و نیمه هست باوزن ۱۶ کیلو برای تب و سرفه خلط دارش کلاسید ( کلاریترومایسین)۱۲۵ گرفتم چند سی سی بهش بدم؟ممنون
- واکسن انفولانزا
سلام،وقت بخیر.خسته نباشید؛من پسرم واکسن هجده ماهگیش رو سوم مهر زدم و الان میخوام واکسن آنفولانزا بزنم،فاصله بین دو واکسن چقدر باید باشه و کی بزنم؟؟

