Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام. دخترم یکسالشه سه ماه رفلاکسش تموم شده. ولی چندروز پیش متخصص بردم وگفتم شب تا صبح خیلی بیدار میشه براش یه هفته سیتریزین هر 12ساعت 2/5سیسی وبعد یه هفته شبها فقط 2/5سسی سی تجویز کردن این دوشب دوسه ساعت زمان میبره برخلاف همیشه تا بخوابه. آیا طبیعیه
- شربت آزیترومایسین
مصرف شربت آزیترومایسین در دوران شیر دهی توسط مادر برای نوزاد ۴ ونیم ماهه ضرر دارد
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- شیرخشک مقوی وچاق کننده
سلام آقای دکتر ببخشید من همه جور شیرخشک برای وزن دهی پسرم استفاده کردم اما دریغ از یه زره وزن گیری آزمایش انجام دادم براش مشکلی نداره میشه یه شیرخشک خوب ومقوی برای وزن دهیش معرفی کنید ممنون میشم
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- سلام
دکتر آزیترومایسن برای کودک ۳ساله که بر اثر سرماخوردگی صداش گرفته کمک میکنه؟درضمن سرفه هم داره
- گوشت شتر
سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك سال مضر است؟؟؟سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك ساله مضر است؟؟
- ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه
- سفید بودن مدفوع
سلام دختر 4 ساله ای دارم که چند روزی دچار سرماخوردگی بود که داروی خاصی هم مصرف نکرد و بهبود یافت ولی هم زمان دچار اسهال نیز شده اما نه بصورت بیرون روی زیاد امروز مدفوعش سفید رنگ شده است بی اشتها نیست کم حال نیست ولی کمی بعد از فعالیت زیاد خسته میشود همچنین مدت دو ماه است که تغییر محل زندگی از همدان به تهران داشتم و در حال حاضر به مهد میرود ولی خیلی تمایل به ماندن ندارد و احتمالا دچار استرس هم است لطفا دلیل سفید بودن مدفوع را راهنمایید بفرمایی
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۶ساله با وزن ۲۴کیلو گرم
سلام دختر من ۶ سالشه از زمان شروع مدارس همیشه سرفه و گرفتگی بینی و آبریزش بینی چرکی داره پیش هر دکتر و متخصص اطفال که رفتیم گفتن حساسیت به آلودگی هوا،دود نباید بهش بخوره،هوای سرد نباید بهش بخوره.ولی آبریزش بینی چرکی داره و دائم در حال سرفه اس.آیا من میتونم بهش سفکسیم ۱۰۰بدم یا خیر؟و مقدار مصرفش چقدر باید باشه؟
- جوش چرکی وتاول
سلام خسته نباشید دخترم تازه یک روزه که پا تو۶سال گذاشته چندروز پیش یه جوش کوچیک به پاس زد ولی یهوبه تاول بزرگ تبدیل شد روز به روز بدتر میشه الان درروزاست که روصورتش هم چند جازده نمیدونم چیکار کنم دکترهم نمیاد حرف از دکتر نمیتونیم بزنیم عصبی میشه شدید چیکار کنم آقای دکتر توروخدا کمکم کن ممنون
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام
آقای دکتر شما گفتید که مشکل معده و ویتامین دی حل شود، تست تیرویید سه ماه بعد. خواهش میکنم میشه بگید که چقدر احتمال داره پسر من به کم کاری تیرویید مبتلا باشه؟
ممنون
- سرماخوردگی نوزاد یک ماه
نوازد یک ماهش سرماخورده گلوش درد داربهسینه اش خس خس میکنه
- سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک هجده ماهه چقدراست؟
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم دو ساله هست استفراغ داشت نصف امپول اندانسترون تجویز کردن امپولو زدیم ی روز خوب شد ولی بازم استفراغ میکنه شربت اندانسترون چند سی سی بهش بدم ؟وزنش ۱۲/۵ هست
- واکسن آنفولانزا
سلام جناب دکتر با توجه به وضعیت کرونا تزریق واکسن آنفولانزا برای کودک ۵ ساله و ۲ ساله توصیه میکنید؟ و اینکه بار اول هست که قراره واکسن بزنند شنیدم در دو نوبت واکسن زده میشه و بعضیا میگن واکسنها متفاوته باید از همون که بار اول میزنید دو تا بگیرید نگه دارید برای نوبت دوم. آیا این موضوع صحت دارد؟

