Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری و بی خوابی
سلام اقای دکتر پسر من پنج ماهشه توی روز اکثرا خیلی بیقراره با اینکه به شدت خوابش میاد ولی نمیخابه حتی وقتی تو پتو هم میزاریمش با اینکه چشاشو میبنده ولی نق میزنه و پاهاشو بهم میماله و بعد کلی دردسر که میخابه به مدت بیست دیقه یا نیم ساعت بعد بیدار میشه و دوباره همین سریال هست تا شب ولی شبها معمولا با اینکه به سختی میخابه ولی وقتی میخابه تا صبح فقط دو سه بار پا میشه شیر میخوره و میخابه یه موضوع دیگه هم اینکه خیلی کم شیر میخوره و شیر خوردنش هم با دردسره یعنی یکم شیر که میخوره جیغ میزنه و از اون وری بهش میدیم باز یکم میخوره جیغ میزنه و واسه شیر خوردنش باید چندین بار اینور اونورش کنیم تا یکم شیر بخوره ممنون میشم راهنماییم کنید که مشکلش چیه
- رورویک
سلام وخسته نباشیدببخشیدمن ازچندماهگی میتونم دخترموبزارم رورویک وقتی ازدستاش میگیرم زورمیزنه بشینه چهارماهشه میتونم بزارمش رورویک علاقه شدیدی به نشستنوراه رفتن داره چون نمیتونه گریه میکنه ولی تورورویک ساکت میمونه
- فرنی
سلام اقای دکتر
دخترم ۶ ماهشه فرنی رو چه جوری درست کنم
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- دادن سویق کامل به نوزاد
باسلام ودرودآیامیتوان به شیرخواریازده ماهه سویق کامل داد؟؟؟آیاباعث یبوست میشودچون بچه شیرخشکی هست ودرعین حال خیییلی ضعیف منم چون شنیدم سویق خوبه مشتاق شدموبهش بدم
- دفع نوزاد
سلام و درود ببخشید نوزاد من الان ۵۱ روزش هست که این چند روز دفع یک روز درمیان داشته و به صورت چسبناک و زرد رنگ هست مثل دفع های قبل زرد دون دون نیست و نفخ زیاد داره دکتر نرس هارویز گریپ میکسچر داده میخوره خوبه ولی بعد دوباره نفخ زیاد داره و خیلی بی قراری میکنه که گاهی اوقات زور میزنه قرمز میشه لطفا راهنمایی کنید سپاس از شما
- شنوایی سنجی
نوزادم در شنوای سنجی 1 روزگی رد شد گفته شد بعلت مایع جنینی گوش هایش خیس است باید 40 روزگی مراجعه شود آیا امکان دارو کودکم ناشنوا باشد
- خوردن بستنی
سلام وقت بخیر دخترم۸ماهشه میتونم بهش بستنی بدم؟اگ ن ازکی میتونه بخوره؟
- واکسن شش ماهگی
سلام واکسن بچموزدم تب زیادنداره استامینوفنش رومرتب میدم ولی انگارنمیتونه درست شیربخوره ونفس بکشه از بیست دقه پیش ابرسزش بینی هم گرفت خطرناکه؟توروخداکمک کنیدخیلی میترسم
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماه من ترشحات سفید از دهان بیرون میدهد مرتب عرق میکند
- آزیتروماسین ۲۰۰
سلام پسرم ۹ ماه و تموم کرده آزیتروماسین ۲۰۰ میخوام برم چقد بدم بهش وزنشم ۸.۵ کیلو
- درد گوش
سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه اینقدر گوش سمت راستشو میکشه که از خواب بیدار میشه
- سلام دکتربچم ۸ماهشه الان چندروزه اسهاله بردم دکترسفکسیم داده میگه عفونت روده ازدیروزه آب زیادمیادازش گاستروفیکسم داده چیکارکنم بچم خوب بشه بی قراری میکنه
- قطره متوکلوپرامید
سلام آقای دکتر دو ماهه دکتربرای نوزادم قطره متوکلوپرامید برا رفلاکس داده با۳ قطره شروع شدالان ۵ قطره گفته هر ۸ ساعت. چهار ماهشه وزن۶۸۰۰.زیاد نیست واینکه تاکی بدم؟ممنون
- پسرم ۸ماهشه تب داره میخواستم بدونم ایرادی نداره از شیاف و قطره آستامینوفن همزمان استفاده کرد
- وزن نوزاد
نوزادمن ۲ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۶۰بودبامننژیت به دنیااومدالان مننژیت برطرف شده ولی وزن نمیگیره شیرخشک اپتامیل بودوزن نمیگرفت عوض کردم ببلاک میدم الان وزنش تقریبا۳کیلوشده چکارکنم وزن بگیره شیرخشک چرب هم بهش نمیسازه
- نوزاد
باسلام وعرض ادب آقای دکتر نوزاد 30روزه ای دارم که از روز دوم زردی گرفت با عدد16 خودمان دستگاه فتوتراپی اوردیم منزل و بدون آزمایش خون توسط دستگاهی که تجهیزات پرستاری داشت عدد8 را نشان داد آیا می شود به این دستگاه چک کردن بیلی روبین اعتماد کرد؟ هنوز نوزادم در پشت کمر و وسط پیشانی اش زردی دارد قطره بیلی ناستر هم یک هفته دادم سوالی که دارم آیا به این دستگاه چک کردن بیلی روبین می شود اعتماد نمود؟ زردی تا چند ماه ادامه دارد و کلا خوب می شود؟ قطره بیلی ناستر تا چند وقت باید داد؟
- کاغذخوردن نوراد
دخترم پنج ماهشه امرور داخل پی پی ش یه تیکه کاغذ بود.. خیلی ترسیدم بنظتون مشکلی پیش نمیاد براش؟
- رفلاکس
سلام خسته نباشیددکترقرص انکسیوم وقرص اس امپرازول باهم فرق دارن?پدی لاکت برای رفلاکس خوبه؟
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام نوزاد چهل روزه دارم که ازمایش انجام داده و سطح انزیم های کبد ان ۴۱ بوده ایا خطرناک است.و ایا به مرور زمان خوب میشود

