Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر
دختر سه ساله من زیر بغل سمت چپش یه حالت غده کوچیک داره. خیلی نگرانم. از چی ممکنه باشه؟ - تغدیه کودک
سلام اقای دکتر. من به پسرام سه شیره میدم پسردوونیم ساله بدغداست اون یکی هم 8ماهه است. میهواستم بدونم میتونم سه شیره باشیر قاطی کنم بدم جور دیگه ای نمیخوره
- قده پشت سر کودک
دختر ۳ ساله دارم متوجه یک قده پشت سرش سمت راست شدم اندازه یک نخود میشه
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
با عرض سلام کودک ۴/۵ ساله ای دارم که بشدت کم غذاست و آزمایشات هم مشکلی نداشت و خیلی هم لاغر شده میشه بگین چی بهش بدم غذاش بیشتر بشه ممنونم
- کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله
کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله شربت نمی خوره. ایا میشه قرص داد؟
- نارس بودن نوزاد
نوزادمن در 35هفته و شش روز بدنیا امد وزنش2250،قد 48،دورسر33بودالان یازده ماهشه8500هست کم وزن نیست؟نارس بودن برروی هوشش اثر نمیذاره؟در آینده از هم سن وسالاش عقب نمیفته ومیتونه با آنها به مدرسه بره در یادگیری مشکل پیدا نمیکنه چون در حال حاضر قادر به حرف زدن نیست
- جوش در ناحیه ختنه گاه
سلام آقای دکتر بچه ام دو سالش ی هفته ای جوش در ناحیه ختنه گاهش در اومده این ناشی از چیست و هنگامی که بهش دست میزنم اجازه نمیده ظاهرا در محل جوش در داره پماد بتا او ان ان استفاده کردیم جواب نداد نظر شما چیست
- شن کلیه
سلام دختر من یک سال و ۲۰ روزشه عفونت ادرار ووشن کلیه داره لطفا راهنمایی بفرمایین
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - التهاب بین پا پسر ۲۱ماهه
بین پا و الت تناسلیش التهاب پیدا کرده تب هم داره چه چیزی تجویز میکنید
- سرماخوردگی نوزاد ۴ ماه ونیم
سرماخورده بود روز جمعه متخصص نبود دکتر عمومی بردیم براش شربت اکسپکتورانت و آزیترومایسین ۱۰۰ تجویز کرد احساس کردم اینا دوزش بالاست برا۴ ماه خطرناک باشه ۳ روز بیشتر بش ندادم الان ک ۴ روز گذشته خلط بعضی وقتا نفس کشیدنش مشکل میکنه چکار کنم؟؟؟همین داروها رو ادامه بدم؟؟؟
- شربت
سلام واحترام. شربت فارمنتین ک واموکسی کلاو228 بی دی برای بچم دکترتجویزکردن دادم علائم نداشت.. یک ساعت بعد زمان خوردن شربت استامینوفن بود دادم بهش خورد به محض خوردن استامینوفن بالا آورد وبعد ازاون هرچی غذا یا چیزی دادم بالا آورد. دیگه آموکسی روندادم بهش آیا از این شربت بوده؟ یا بدم بهش.. یک سال وسه ماهشه.. وزنش 9ونیم
- بی اشتهایی وپرتکاپو بودن پسر یکساله ام
سلام، من پسرم یکسالشه خیلی اشتهاش کمه وخیلی پرتکاپو هست وخیلی حرکت داره توی طول روز وخسته میشه وخوابش میگیره ولی طول میکشه تا بخوابه وخیلی برای خوابیدنش اذیت میکنه احتمال اینکه پسرم بیش فعال باشه هست؟؟؟
- سرفه کودک هشت ساله
سلام وقت بخیر. فرزند پسر ۸ ساله ام با ۲۲ کیلو وزن پس از یک شبانه روز تب سرفه هایی شبیه ییماری خروسک دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- تیر کشیدن مدام استخوان ها و قلب
سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
- سرفه کودک ۵ساله وعفونت گلو
سلام خسته نباشید پسرم ۵ سالشه ۳۳ کیلو وزنشه سه هفته میشه سرفه گرفته اولش خشک بود الان خلط داره سینش خش خش میکنه هفته اول فارمنتین ۶۴۳دادم هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی خوب نش الانم شربت افا کلاو ۴۵۷ دادم بازم خوب نش هر از گاهی سرفه داره خلط دار روستا زندگی میکنم نمیتونم ببرم متخصص چیکار کنم بازم بهش شربت فارمنتین بگیرم بدم ؟
- شربت تقویتی
سلام خسته نباشید کودک یک سال وپنج ماه دارم که پنج ماهگی گفتن کم خون و زن گیریش خوب نیست میخوام بهش شربت فولوگلوبین بدم باید آهن ایرانی رو هم بدم یا نه؟
- کندی رشد
سلام.پسر من وزن تولدش ۲۸۶۰ بوده و الان که۲۲ ماهه است ۹۲۰۰ است.خیلی لاغر و ضعیفه.چکار کنم وزنش بیاد روی نمودار؟
- عوارض دارو
سلام وقت بخیر🙏پسرم ٢سالشه شیطون هرکی میبینش میگه ببرش دکتر واسه آیندش خطرناکه شب ادرای تپش قلب سطح یاد گیریش میاد پایین.دکتر خودش ۵ماه پیش ی قرص پیشنهاد داده بود که بدم و آروم میشه و ترسیدم و ندادم.میخواستم ببینم قرص ایمی پرامین١٠ عوارض نداره؟ یا اگه دارو ندم تو آیندش تاثیر داره واقعا؟ممنونم

