Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده
- سلام.اقای دکتر پسرم ۱۱سالشه.استرس زیادی داره.دل درد همراه با استرس داره ورودی لبش میزنه ومیگه کجه.در واقع نوعی توهم میزنم.کلیدینیوم سی برایش خوبه؟
- واکسن انفولانزا
سلام خسته نباشید دخترم هفت سالشه چهار روزه تب وسرفه داره مطب یا بیمارستان میبریم میگن همه همینجورین داروهاشو مرتب بدین ولی چهار روز تب به نظرتون غیر طبیعی نیست ؟ اقای دکتر چی بدم غیر پروفن واستامینوفن که دیگه تب نکنه ماه پیش بهش دگزا زدن بازم میتونیم بهش بزنیم دکتر؟؟
- اندازه شربت سفکسیم
با سلام بچم ۶ سالشه دو روزه گلوش درد میکنه و تب داره ۲۲ کیلو هم وزنشه شربت سفکسیم و چجوری بهش بدم ؟ چند سی سی
- خون امدن گوش
سلام پسرم ۳ سال و ۵ ماه داره یه چند روز گلو درد داست بهش فارمنتین ۶۰۰ دادم دیشب قبل خواب یه بستنی خورد خوابید صبح بلندشد دیدم از گوشش خون اومده ،نگرانم دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
- کیدی لاکت برای فاویسم
سلام آقای دکتر از غروب پسرم ۱۰ ماهه هست دچار اسهال شده محل سکونت من پزشک اطفال نیست موندم چیکار کنم خواهرم کیدی لاکت رو به من معرفی کرده فرزندم فاویسم داره من میترسم این دارو روبهش بدم کیدی لاکت برای فاویسم خطرناکه چطوری ازش استفاده کنم ب
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۵ ماه س میخوابه با شیر مادر میذارم جاش ۱۰دقیقه نشده یهو چشاشو کامل باز میکنه و بیدار میشه.از رفلاکس ه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- عکس مچ دست
سلام دختر من ۷ ساله است . عکس مچ دستش بین ۷ تا ۸ سال هست . میخواستم بپرسم مشکلی دارد؟
- شربت زیترومکس
سلام و خسته نباشید دختر من ۲۰ کیلو هستش سرما خورده و دیشب خدمتتون رسیدم قرار شد شربت زیترومکس ۳۰۰ بهش بدم اما دوز دارو یادم رفته میشه دستور مصرف رو دوباره بفرمائید
- عدم راه رفتن کودک
سلام ،بچه ام یازده ماه و بیست روزه شه ،با کمک دست راه میره ،به کمک اجسام هم بلند میشه ،،سوال من اینه کی مستقل راه میره ؟؟ ایا دیر نشده راه رفتن؟؟ مرسی
- راجب دوزشربت سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۲ساله
- غذای بچه تب دار
سلام. به بچه یکساله که تب داره و صبح بالا آورده شب دیگه میتونیم فرنی بدیم؟ تا شب شیر خورده فقط با یکمی برنج و آب مرغ
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- كبدي
سلام خسته نباشين من پسرمو براي چكاپ ٢سالگي بردم انزيم كبدشو گفتن بلاس S.G.OT=(Ast)45 S.G.p.T=(ALT)11
- حرف زدن
سلام اقای دکتر بچم ۲۰ ماه و ۱۵ روزه هستش ولی کامل حرف نمیزنه ، مثلا ماما ، بابا ، ننه می می بیا ، نه اره هاپو جوجو اینارو میگه ولی بعضی وقتا اکثرا بابا ورد زبونش همه رو هم بابا صدا میکنه هرچقدر باهاش تمیرینم میکنیم انگار اصلا گوش نمیده ، هرچی هم ک میگیم خوب میفهمه منظورمونو ولی حرف نمیزنه ،( ۹۰ درصدر مواقع هم فقط پیش من و باباشه زیاد دور و برش شلوغ نیس) طبیعیه؟ اینجور دیر زبون باز کردتش؟
- دخترم سرما خورده ۵ سالش هست
سلام خدمت آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست سرما خوردگی داره سرفه ی شدید در شب ها می کنه باید چی بهش یدم
- تب کودک و بوی بد دهان کودک ۲ ساله
سلام کودکم دو سالشه چند روزی تب داشت الان دهانش بوی بد گرفته میشه لطفا بگید علتشو؟
- عرق سر
سلام آقای دکتر بچه 9ماهه دادم جنب و جوش میکنه یا گرمش میشه سرش خیلی عرق میکنه دکتر هم مبگه سالمه آزمایش خون هم داده بودم مشکلی نداشت . مولتی ویتامین و قطره اهن هم میخوره . الان یه جا خوندم بچه ای که سرش عرق کنه زیاد باید وینامین د3 بخوره . درسته یانه ؟چه جوری استفاده کنه

