Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام آقاي دکتر من به دليل عفونت دندان نتوانستم درد عصب کشي را تحمل کنم و بايد يک هفته از آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 500 و مترونيدازول 250 استفاده کنم به همراه 3عدد آمپول پني سيلين خيلي نگران ضرر هايش در شيرم هستم کودک يک ساله دارم خواستم بدانم در اين يک هفته چه چيزهايي بخورم تا از ضرر آنتي بيوتيک ها کم کند؟؟يعني شيرم کم ضرر تر باشد براي بچه چه بخورم؟؟
- ضربه زدن سر
سلام اقای دکتر وقت شما بخیربچه یکساله۳ماه دارم خیلی لج بازه بهش ک نه میگی سرشومیکوبون زمین البته قبلن فقط خوابش میومد باگشنه بود جلب توجه میکرد الان سرلجش اینکارومیکنه چیکارباید بکنم؟
- فلوپد
- لب پسرم کج شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ده ماه و بیست روزشه.الان یک هفته ای هست لبشو کج میکنه و سرشم محکم ب زمین خورده ایا مشکلی دارد؟؟
- زردی دست پا بچه ۶ ساله
سلام من دخترم ۶ سالشه دست پا شکمش زرد هستن علتش چی میتونه باشه
- دخترم ۵ روز اموکسیسیلین خورده اسهال شده چکار کنم
- ریزش مو
سلام و خسته نباشید دخترم 4سال ودوماهشه.موهاش کم پشت و نازکه.ولی از قبلش خیلی بهتر شده.الان یه ماهی میشه که ریزش مو داره، زیاد نیست ولی قبلا اصلا ریزش نداشت.ممنون میشم راهنماییم کنید.ممنون
- حساسیت
باعرض سلام خدمت آقای دکتر بدن کودک من قبلا جوشهای ریز قرمزی داشت هفته پیش مریض شد آنتی بیوتیک(آموکسی کلاو)چند روز استفاده کرد بعد از قطع دارو همون جوشهای ریز برآمده تر شد کل بدنش رو گرفت قبلا فقط رو بازو وساق پا بود آیا امکان دارد بخاطر مصرف آنتی بیوتیک باشد
- وزن کودک و مشکل گلو
کودک7ساله که وزن 17.500 قد115کم اشتاست ازمایشش یه سال پیش خوب بود کم خونی نداشت غذا رو تو دهنش نگه میداره10بار باید بگم بخور تا بجوه غذاشو یه ساعت طول میده😔
- قطره پلارژین
سلام خدمت آقای دکتر چرا میگن زیر یکسال پلارزین ندید اما بعصی دکترها مینویسن برای ۸ماهه
- تب و اسهال
دختر 3 ساله ام تب خفیفی کرده و بعد اسهالی شده لطفا راهنماییم کنید
- مولتی
سلام.پسرم دوسال وسه ماهش بدغذاوبداشتهاست ولاغر. واینکه موادضروری به بدنش نمیرسه.اشکالی نداره بهش مولتی ویتامین بدم وشربت آهن ؟چون تادوسالگی میگن بدین
- تب و سرفه
سلام دوباره آقای دکتر صب پرسیدم برا دخترم در مورد شربت آزیترومایسین گفتین مقدارش خوب فقط سرفه هاش حالت دو رگه ای شده همین سریال را بهش بدم بنفشه و سرماخوردگی کودکان ؟؟؟ دارو دیگه نمیخواست برای سرفش که حالت لرزش پیدا کرده و دورگه ای شده با اصطلاح صب گفتم دخترم ۱۸/۵و پنج ساله نیمه ممنون ازتون ،🌷
- کم وزنی نوزاد
بچم ۱۱ ماه و ۵ روزیشه هست وزنیش کم هست راه نمیتونه بره چه کار کنم وزن بیگره
- سوزش ادرار
سلام دکتر دخترم سوزش ادرار داره میگه وسط پاهام درد میکنه 6سالشه باید چه کار کنم لازمه ویزیت بشه
- سوزش ادرار
سلام شبتون بخیر اقای دکتر دخترم سه سالشه از دیشب وقتی میره ادرار کنه میگه میسوزه و جلو ادرارشو میگیره از ظهر تا الان نرفته دستشویی هر چی بهش میگم برو چیش کن میگه نه میسوزه به دارویی هست موقت سوزش رو قطع کنه تا فردا ببرمش پیش متخصص یا آزمایش بده
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- علت شیری شدن ادرار
پسرم ۵ سالشه بعضی وقتا اول ادرارش شیریه ازمایش ادرار یبار بردم عفونت نداشته
- بیحالی
سلام اقای دکتر بچم بستریه که بچم تب شدید بیحال تمام اصلا تحرک وگریه هم نمیکنه پلاکتشم کمی پایینه حتی رگشم میگیریم بچم عکس العملی نشون نمیده توروخدا کمکم کنین چیکارکنم خواهشن
- آفت
با سلام و احترام کنار لپ دخترم که یکسال و نیم داره یه کوچولو باد کرده شبیه آفت باید چیکار کنم؟

