Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما
- تب واسهال
سلام خسته نباشیددوشنبه یکشنبه هفته پیش دختر ۱۰ماهم دچار استفراغ تب ولرز شدید شد ک یک روز بعد بردمش دکتر و با معاینه گفتن ک عفونت ومسدود شدن مجرای گوش سمت چپ هستش وبه همین دلیل بافث استفراغش شده با کلی دارو وسوزن سفازلین دو نوبت وزدحساسیت دو نوبت وشربت سفیکسم هیدرکسزین واستامینفن ودیفن هیدارمین تجویز کرد ک ۴نوبته آمپولارو ب فاصله۲۴زدیم وشربتارو هم تا روز ۴شنبه دادیم خبری از تب ولرز نبود و خودسرانه قطع کردیم حالا دیروز دخترم دچار اسهال شده ک خیلی زرد رنگ و لزج هستش با دفع زیاد وکم وگاهی هم آبکی والان هم دچار تب ۳۷نیم هستش الان من میتونم داروههای قبلشو دوباره استفاده کنم یا میتونم شربت مترونیدازول ب همراه تب بر بدم ؟آیا ممکنه عوارض ناشی از داروههایی ک دادم باشه؟ ممنون میشم جواب بدین
- تفسیرآزمایش
سلام ببخشید پسرم چهار سال نیمشه آزمایش ادراروخون و مدفوع داده wbcوrbcدرمدفوع0_1 ودرادرارwbc1_2وrbc0_1هست وepithelial cell0_1هست وفریتین 15.9آیامشکلی نیست
- تغییر رنگ پوست
سلام دگتر جان سه بار ازتون سوال کردم ممنون میشم جوابم رو بدی لطفا خیلی نگرانم پسرم بیست ماهشه چند ماه پیش تب کرد بعد کل بدنش قرمز شد بعد چند وقت سفید شده مثل لکه خیلی نگرانم مریضی پیسی نباشه راه درمانش چیه اصلا این چه مریصیه خوب میشه بنظرتون لطفا جوابم رو بدید ممنونم
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- از شیر گرفتن
سلام دکتر تقریبا 20روزه بچمو از شیر گرفتم گاهی شبا از خواب بیدار میشه انقد گریه میکنه مجبور میشم سینمو بذارم دهنش تا سینمو میذارم دهنش آروم میشه چکار کنم؟
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- سرفه شدید کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله .دوماهه سرما خورده فارمتین دادم فقط سرفه هاش مونده .هیچ مشکلی نداره .دکتر گفته سینوزیت دو طرفه داره .بعد از گرفتن گرافی .الان سرفه های وحشتناک .شب تا صبح .دکتر دوباره بردم نئو تادین داده میگه حساسیته.چه کنم آقای دکتر
- مراقبت بعدازواکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر امروزبرای دخترم واکسن یکسالگی تزریق شده مرکز بهداشت گفتن کمپرس و استامینوفن نیازی نیست میخواستم ازحضورتون سوال کنم ایا کارخاصی نیازهست انجام دهم ممنون سلامت باشید
- چنگ زدن صورت
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- استفراغ کودک
کودکم از صبح استفراغ میکند هیچی نمیخورد فقط شیره خودمو میخوره بالا میاره
- سرما خوردگی
با سلام خسته نباشید،پسر دوساله ام پنج روز تب بالا داره،سرفه های خروسی داره صداش گرفته چیکار کنم؟شهر خودمون بهش اسپری دادن،به نظر شما استفاده بکنم؟ممنون
- سلام اقای دکتر خسته نباشید میتونم براب گرفتی بینی دخترم بخور اکالیپتوس مصرف کنم ۸ سال دارد
- سلام خیلی خس خس شدید داره کودک 1.5 ساله بطوری که شب نمیتونه بخوابه بیشتر آبریز داره تا چرک ولی دکتر بردمش میگه سینگ لار بده چرک خشک کن نداده موندم اگه الان ببینه شاید سفالکسینم بده الان یه پودر پلمپ از نوزادیش دارم بدم سه روز بش همزمان با داروهای قبلیش
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.
- آلرژی ب گلوتن
سلام اقای دکتر بچه من ۱۴ماه س تازه فهمیدم وقتی ماکارونی بلغور و حلیم و ...میخوره اسهال میشه میگن این یعنی آلرژی به گلوتون.خیلی گریه کردم آقای دکتر این آلرژی تا کی باهاش هستش؟ممنون ک وقت گذاشتید
- آبله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ساله است هنوز آبله مرغان نگرفته . تا چند سالگی فرصت دارد بگیرد ؟ آیا دیر شده و اینکه در بزرگسالی بگیرد مشکل ایجاد میشود ؟ ممنون از راهنمایی شما

