Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- دانه های قرمز
آقای دکتر پماد کالاندولا خوبه برای اون دونه ها؟
- سرماخوردگی
سلام نوزادی دوماه وبیست ودو روزه دارم ده روز پیش سرما خورد دکتر بهش ازیتروماسین سیتریزن ولوکاست داد ۵ روز خود خوب شد الان دوباره سرما خورده دوباره میتونم همون داروهارا بهش بدم
- سوراخ کردن گوش
سلام بهترین زمان سوراخ کردن گوش کی هستش الان دخترم سه ماهشه سوراخ کنم یا صبر کنم
- حساسیت به پروتئین گاوی
با عرض سلام وخسته نباشید ... دختر هفت ماهه دارو که بع دلیل حساسیت به پروتئبتن گاوی نه گوشت و نه لبنیات گاوی مصرف نمیکنم.. اما از جایی که دیگه غذاهای کمکی باید بهش بدم خواستم بدونم مشکلی نیست ماست بز یا گوسفند بدم.. یا خودم مصرف کنم.. و این رژیم نخوردن لبنیات تا چه زمان ادامه بدم؟ ممنون
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام وقت بخیر من بچم الان نزدیک ب سه ماهشه بهش نان ۱ میدم ووزنش بدو تولد ۳ؤ۳۰۰ بود ونه روزگی زردی گرفت وبستری شد درجع زردیش ۱۷ بود .شیر خودم هم میدم ولی کمه براواکسن دوماهگیش بردمش بهداشت قد ۵۷ ووزنش ۵ کیلو بود ایا خوبه و همون نان بدم یاتغییرش بدم ممنون
- شل شدن شکم نوزاد نه ماهه
سلام نوزاد من نه ماهشه چهار روزه شکمش شل شده و در روز هفت بار شکمش کار میکنه دهنشم یکم خشک میشه و یکمم استفراغ داره و شیر خشک اپتامیل pdf مصرف میکنه.دلیلش چیه؟ممکنه برای شیرش باشه؟
- سلام دکتربچم ۸ماهشه الان چندروزه اسهاله بردم دکترسفکسیم داده میگه عفونت روده ازدیروزه آب زیادمیادازش گاستروفیکسم داده چیکارکنم بچم خوب بشه بی قراری میکنه
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- مدفوع
سلام خسته نباشید من نوزادم تازه دوماهشع موقع مدفوع کردن خیلی اذیت میشه دلش هی پیچ میخوره انقددلپبچه داره ک اماوقتی ک مدفوع میکنه اروم میشه
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر من بچه م وارد چهار ماهگی شده و خودم شاغلم.شیر خشک نان ،ببلاک رو بهش دادم که اصلا دوست نداشت و نخورد.جدیدا آپتامیل گرفتم که با خوردنش جوش میزنم که با زور و بی میلی میخوره ممنون میشم کمکم کنید
- یبوست
سلام اقای دکتر پریروز پسرم اوردم پشتون برای معاینه یبوست شدید داشت تمام مراقبت ها انجام دادم ولی بازهم شکمش سفته خیلی داره زور میزنه و ناراحتی میکنه شکمش کار نمیکنه چه چیزی بهش بدم که شکمش روون بشه دارویی یا چیزی که خوبش کنه
- واواکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسرم ۱۸ ماهشه وقتی واکسن ۱۲ماهگیشو زد فرداش تب کرد و بدنش دونه های قرمز ریخت بیرون حدودا تبش یک هفته طول کشید الان واکسن ۱۸ ماهگیشو بهداشت نزد پیش چندتا دکترهم رفتم یکی میگه بزن ییکی میگه نزنم الان سر دوراهی موندم ممنون میشم کمکم کنید
- ایستادن در دوماهگی
باسلام دکتر پسرمن نزدیک به سه ماهه شدنش هست زیربغلش رومیگیرم بالای شکمم ادای راه رفتن رودرمیاره نمیزارم وزنش روپاهاش بیفته بعضی وقتا خیلی آروم ایستاده نگهش میدارم ولی میگن بایدتاشش ماهگی از این کارا نکنیدبانوزادلطفا توضیح بدید که ضرر داره یانه؟؟ ممنون
- سوختگی دور دهانه رحم نوزاد دختر
سلام دختر من ۱۳ ماهه است دو روز تب کرد و بعد از تب دور دهانه رحمش کلا حالت سوختگی شدید زده
- آبله مرغان
سلام دکتر دخترم ۷ماهشه یکسری جوش های قرمز زد بعد تبدیل به تاول میشد و میترکید از زیر گردن شروع شد والان بعد از تقریبا یک هفته داره تمام بدنش رو میگیره تشخیص دکتر آبله مرغان بود و براش شربت استامينوفن دیفن هیدرامین وسرماخوردگی به همراه قرص سفکسیم۲۰۰ یک چهارم هر ۱۲ ساعت تجویز کردن آیا این حجم قرص برای ۷ ماه ضرر نداره؟ و اینکه آیا تشخیص درست بوده و بیماری دخترم آبله مرغانه؟
- حساسیت به
سلام اقای دکتر. نوزاد من چهل روزه هست تو شش روزگی با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت به پروتیینگاوی داده شد. سوال من این هست چند مدت بعد نیاز به بررسی مجدد برای اطمینان از این حساسیت هست؟ یا اینکه یه بار که تشخیص داده شد کافیه؟
- شیر خشک
سلام بچه ام شیر خشک اچتامیل میخوره بعدش دست شها کهیر شد ..البته یه ماه بود میخورد دکتر اپتامیل اچ آ داد نمی خوره ..البته دستهاش خوب شد اما شیر خوب نمیخوره عرق کاسنی خودم پزشک گیاهی گفت ..اخه هم شیر خشک می دم هم مال خودمو ...میشه شیر خشک عوض کنم ببلاک یک بدم اکثرا نوزادها دوربمان این مارک میدن راضی هست این نوزاد من میانی با آپتامیل نداره چه رژمی چه معمولی الان 100 روز هست 60 سی سی را خوب نمیخوره ...به زور وزنش 5600..قدش 61
- مربوط،به چشم
سلام اقای دکتر پسر یازده ماهه ای داذم که هر دو چشمش،قی میبنده و قرمز شده چی استفاده کنم
- اطفال
سلام خسته نباشید نوازد ۵ ماه پسر دارم به دلیل حساسیت به پوشک التهاب پوستی پیدا کرده از پماد بتامتازون استفاده کردم ۲ بار الان فهمیدم عوارض داره الان مشکلی پیش نیومده ممنونم جواب بدین

