Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت روده ای نوزاد 10ماهه
دکترشربت سفکسیم داده واسه عفونت روده کودکم چند روز باید چرک خشک کن داده بشه
- شربت
سلام دخترم نزدیکه ۵ سالشه و چون ازمایش نمیره و میترسه چ شربت مولتی ویتامینی بدم بهش ک خیالم راحت باشه ک همه ی ویتامینای بدنش و تامین میکنه ممنون ازتون
- سلام پسرم گلودرد ددره
سلام پسرم گلودرد داره ۸سالشه شربت سفالکسیم۱۰۰دارم هرچند ساعت بهش بدم چ مقداري
- اریترومایسین 200 بچه 21 ماهه ده میلویی چه مقدار بدم
تب داره غذا نمیتونه زیاد بخوره گلوش درد میکنه
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکترپسر سه ساله ای دارم که چند روزهست سرما خورده غلط بالا آورد بهش استامینوفن ودیفن هیدرامین دادم بعدآبریزش گرفت الان یکم بیحاله البته غذاهم نمیخوره شما چه تجویز میفرمایید
- تکرر مدفوع
با سلام پسر دوساله ای دارم که سه روزه در طول بیست و چهار ساعت بیشتر از شش بار مدفوع میکنه که سبز رنگ تیره و گاهی شل و گاهی سفته.تب نداره درد هم نداره فقط زود به زود میشه.ازمایش میکروب مدفوع هم داده چیزی نبوده.میشه راهنماییم کنید مشکل چیه؟با تشکر
- سرفه
سلام اقای دکتر کودک من بیست ویکماهشه.شش روز پیش دچار آنفلولانزا شد. دو روز تب داشت و آبریزش بینی . بعد علایم خاصی نداشت تا اینکه از دو روز پیش در طول روز گاهی سرفه میکنه خیلی کم ولی شب موقع خوابیدن خیلی سرفه میکنه . همون اول دکتر بردیم شربت پلاژین و اسپری بینی داد. خواستم بدونم برا این نوع سرفه ش چه شربتی میتونم بدم؟
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- اسهال
سلام پسرم ٤٠روزشه يك هفته اسهال شد شيرخشك آال ١١٠دادم بهش خوب شد دوباره همون شيرنان قبلب رو دادم فورا اسهال شد ميخواستم بدونم شيرخشك آال١١٠را تا چندماه ميتونم بدم ؟
- شربت اموکسی سیلین
برای کودک یک ساله آموکسی سیسلین ۱۲۵ مناسب است با ۲۵۰ ؟
- حساسیت به شیرخشک
سلام آقای دکتر خداقوت برای تست حساسیت شیرخشک چند روز باید صبر کنیم؟ بچه من۱ماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت تا۷ ماهگی رژیم سخت همه چی داشتم آجیل و غیره هم ۶ماهگی بر اساس آزمایش دکتر گفته عدد التهاب روده۶۰ هستش میتونم شیرخشک ای آر رو امتحان کنم. شما هم فرمودین میشه امتحان کرد صبح بهش دادم ی بار ی پیمونه چقدر باید صبر کنم ؟خداروشکر فعلا طوریش نیست.روم سیاه ک طولانی شد
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- سلام پسرم ۵ ساله هست و تب زیاد میکنه .اگه شربت اموکسی کلاو ۴۵۷ بهش بدم عیبی نداره ؟
- سرما خوردگب
سلام سرماخوردگی بچا پنج ساله بعد یه هبته تو دماغی حرب میزند انگار که خلط داره حلقش و تو خواب هم به سرفه افتاد پلارژین و مونته روکاست هم میخوره
- سرماخوردگی و سرفه صدا دار ۳ساله باوزن 13کیلو
درود بر دکتر عزیز... دخترم دوسه روزه سرما خورده امروز دیگه خیلی آبریزش داشت و سرفه کرد یکی دوبار. سفکسیم 100هر 12ساعت میدم ۴سی سی. داروهای دیگه هم دارم. بنظرتون چی بدم دیگه بهش؟ ممنونم ازتون دکتر عزیز
- تبودلدرد
سلامخستهنباشید،دخترم۴سالشهحدودششماهههرچند وقتیکبارحالتدلدردبااسفراغ میگیرهیکیدوروزهمتبداره،میبرمدکترمعمولاشربتدیسیکلومینبامتوکلوپرامیدودایمیتیکون باامپولتببروضدتهوعیااگهادامهپیداکنهسفکسیم۱۰۰بهشمیدن،خوبمیشهدبارهبعدازچندوقتبرمیگردهحالتاولشالنهمدبارهیهشبتبداشتواسهالواستفراغودلدردچهداروییشماتجویزمیکنید؟
- تب
سلام دکتر دخترم قبلا تشنج کرده بود دکتر مغز و اعصاب بهش قرص دیازپام داد گفت هر وقت تب کرد بهش قرص دیازپام بده میخواستم ببینم تا کی باید بهش دیازپام بدم اگه قطع کنم اتفاقی که براش نمی افته تو رو خدا زو د جوال بدین
- شماره1رو به کودک 9ماهه میشه داد؟؟
سلام کودکم 9ماهشه شیرخشک شماره 2رو نمیخوره بزور باید بهش بدم اما شماره 1 رو خیلی خوب میخوره آیا اشکالی نداره که شماره 1 رو تا آخر شیردهی بهش بدم
- پا نگرفتن نوزاد
با سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت
کودک من شش ماهه است گردن میگیره غلت میزنه اشیا را با دست میگیره دستشو بطرف اشیا دراز میکنه مادرش رو می شناسه میخنده غریبی مسکنه تعقیب بینایی داره قد و وزن و دور سرش خوبه،
ولی هنوز خوب پا نمیگیره
بنظر شما چیکار کنم و آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟؟دارویی برای بهبود وجود داره؟ (در ضمن موقع تولد خفگی نداشته.نارس نبوده.اکسیژن نگرفته.ازدواج فامیلی نداشتیم.از نظر بیماریهای تورچ سالمه.غربالگری تیروئید هم نرمال بوده) - واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتر یک هفته پیش واکسن یکسالگی پسرم رو زدم گفتن بعد یه هفته علایم ممکنه بروز کنه میخوام بدونم اگه دونه بزنه یاعلایمش که گفته بودن مثل سرماخوردگیه بروز کنه چه دارویی باید بدم؟

