Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
پسرم ۷ سالشه سرما خورده میتونم قرص سفکسبم ۲۰۰ روزی ی دونه بهش بدم
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- دوز سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۱۸ کیلوگرم
- زردی کف دست وپاها
پسر چهارساله ام کف پاها ودستهاش زرد شده یک کم هم پوست صورتش زردشده ولی سفیدی چشم هاش زرد نیست مشکلش چی؟
- ریزش مو
سلام دختر ۹ سالشه ریزش مو شدید دارد و پوستش روبه تیرکی میره لطفا چ دارویی استفاده منم
- تب
سلام وقتتون بخیر پس من ۲سال ونیم داره پریروز تب کرد شبو تاصبح تب ۳۹درجه داشت بردم دکتر حالا قبل ۶ساعت تب میکنه دکتر گفت گلوش عفونت داره من الان چیکار کنم
- سلام من 22سالمه وامروز6هسته هلورا قورت دادم چیکارکنم
- نفازولین برای کودک زیر دوسال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.پسر من حدود پانزده ماهه هست.دم دمای صبح بینیش بدجور کیپ میشه.دکتر براش گفته خشکی بینی و نفازولین تجویز کرده اما تو بروشور قطره عوارض جانبی وحشتناکی راجع بهش نوشته و نوشته زیر دوازده سال تجویز توصیه نمیشه.ایا مصرف نفازولین تو این سن محازه؟ آخه نوشته اغما از جمله عوارضش هست و من میترسم استفاده کنم.
- یبوست
سلام آقای دکتر،پسر من ۳سالو یکماه داره حدود ۳روز هست که فقط یکبار مدفوع کرده اونم گلوله میخواستم بدونم تو خونه میتونم با روشی کمک کنم به درمانش یا باید برای ویزیت بیارم مطب؟
- قند
سلام اقای دکتر میتونم داخل شیر بچه یه حبه قند برای طعم بهترشدنش بندازم؟
- سینوزیت
سلام پسر ده ساله ای دارم که با کوچکترین سرما بینیش میگیره وعفونی میشه،عکس انداختم گفتن سینوزیت داره طرف چپ بیشتر وبد نفس میکشه موقعه خواب طوری که از صدای خروپف بد نفس کشیدنش کسی نمیتونه بخوابه یک دوره ۴۰ تایی اموکسی کولا خورد ولی دوهفته نشد دوباره مریض شد چی کنم من خسته شده پسرم از ابن وضعیت
- علت زردی کف پا و دست پسر بچه هشت ساله
- شربت دیفن هیدرامین کامپاند
سلام . شربت دیفن هیدرامین کامپاند برای کودک فاویسمی ۱۲ ساله قابل استفاده هست یا خیر ؟
- لرزش پای بچه
از بدو تولد پاهای نوزادم لرزش داشت که با گرفتن دست ارام میشد،الان پسرم سه سال ونیم دارداما هنوز پایش میلرزد،۳۳هفته ب دنیا امده،دوران حاملگی خیلی عصبی بودم...شیر خشک خورده...لرزش پایش کاملا مشخص است ومن نگران...ممنونم
- باعرض سلام وخسته نباشید من ب دخترم ک ۱/۵ساله است با تجویز پزشک آنتی بیوتیک آزیترومایسین و سفکسیم دادم ک بلافاصله ب اسهال مبتلا شد حالا اگر بخواهم برای سرماخوردگی و… آنتی بیوتیک بدم چی بدم ک اسهال نشه باتشکر
عرض سلام و خسته نباشید دخترم 5 سالشه. سرما خورده بود، الان بهتره. ولی گلوش خلط داره و بعضی وقتها به خاطر خلط تو دماغی حرف میزنه. چه آنتی بیوتیکی براش بگیرم و چه مقدار در روز بهش بدم. ممنون میشم راهنماییم کنین. دستتون درد نکنه
- واکسن
سلام جناب دکتر واکسن پنومووکس ۲۳ را میشه بجای پره ونار ۱۳ برای بچه چهار ساله که تا حالا پره ونار تزریق نکرده زد؟ یا بایستی همون پره ونار ۱۳ تزریق بشه؟
- تب و دل درد و اسهلال
- فاموتیدین
سلام دخترم ۵.۵ سالشه معده ش ترش میکنه دکتر شربت پپسومید داده اما فک میکنم دوزی اشتباهه لطفا دوز صحیح را بفرمایید ممنون از لطف شما ۱۷.۵ کیلو وزن داره دستور مصرف اینطور نوشته (هر شب بعد شام ۲.۵ سی سی)
- سلام برای رفع اسهال نوزاد هفت ماهه چه باید کرد
نوزاد هفت ماهه دارم که دکتر برای سرما خوردگی او آموکسی سیلین ۱۲۵ تجویز کرد بعد از دو روز اسهال شده آیا از این شربت هست
- تب و گلو درد
پسر ۹ ساله ام با ۲۷ کیلو وزن تب و گلو درد داره.داروی خشک کننده چی بهش بدم؟

