Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مربوط به سوال قبلی قی کردن چشم نوزادم
بخاطر این شرایط کرونا نمیخوام ببرمش بیرون ازخانه حالا باید چیکار کنم براش پماد بگیرم یاقطره یاباید حتما ببرمش تامعاینه بشه پیش دکتر
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام وقت بخیر من بچم الان نزدیک ب سه ماهشه بهش نان ۱ میدم ووزنش بدو تولد ۳ؤ۳۰۰ بود ونه روزگی زردی گرفت وبستری شد درجع زردیش ۱۷ بود .شیر خودم هم میدم ولی کمه براواکسن دوماهگیش بردمش بهداشت قد ۵۷ ووزنش ۵ کیلو بود ایا خوبه و همون نان بدم یاتغییرش بدم ممنون
- جایگزینشیرخشک
بچہ من آپتامیل پپتی 1 میخورہ ؛ الآن نیست بہ جاش چہ شیر خشکی رو استفادہ کنیم
- ایستاد
با سلام ِ دختر 18 ماهه من قادر نیست به تنهایی از زمین بلند شود ِ با کمک من از زمین بلند میشود و راه می رود ِ نه چهار دست و پا رفت نه سینه خیز از 16 ماهگی راه افتادِچه کار کنم
- سويق كامل
سلام آقاي دكتر من ميخوام براي وزن گيري و رشد بهتر دخترم كه ٨ ماهشه سويق كامل تهيه كنم آيا درسته كه باعث رشد و وزنگيري كودك ميشه دختر من بي اشتهاست بخاطر دندوناش ميتونم سويق رو از اينترنت خريد كنم و استفاده كنم آيا ضرري نداره؟و آيا ميشه روزانه با غذاش تركيب كنم ؟ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- ختنه
سلام آقای دکتر ، پسر من ۲۰ روزه اس و به روش سنتی ختنه شده ، دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته صبح و شب به مقدار یک سی سی ، میخواستم بدونم برای بچه ضرر نداره؟ چون شنیدم به نوزاد زیر یک ماه معمولا دارو نمیدن
- کار نکردن شکم
با سلام وخسته نباشید
دکتر پسره من 2 ماه ونیم هست. از زمانی که واکسن دوماهگیش را زدیم دو روز به خاطر تبش پرستار گفته بود شربت استامینوفن بدهید وماهم دادیم. از اون روز متاسفانه پسره من از هر 3 روز یکبار به دستشویی مدفوع میره ولی ادرار میکنه.
میخواستم بپرسم چطور میتونم کاری کنم که مثل قبلنا هروز 3. 4 بار دستشویی بره و روده هاش خوب کار کنه.
ممنون میشم راهنماییم کنین. - سرفه
با سلام اقای دکتر من نوزاد هشت ماهه ای دارم نزدیک به دو هفته است سرفه داره اب دهانش زیاده گوش هاش رو میکنه از درد چکار میتونم براش بکنم؟
- درمورد نوزاد سه ماهه
- ريزش موي سر نوزاد
سلام آقاي دكتر دخترم ٤ ماهست تاراي موهاش ضعيفه و حجم موهاش كمه و موهاش ريزش داره روي بالشتش هميشه مو هست علت چيست تا كي ميريزه؟
- آلرژی
سلام پسر من هفت ماه و ۱۲روزشه. آیا میتونم بعنوان دسر بهش خرمایی که در آب گرم حل شده بدم؟ دو روز بهش دادم، میتونم ادامه بدم یا نه؟ آیا خرما آلرژی زاست؟ پسرم برای درمان آلرژی، دارو مصرف میکنه
- جوشیدن شیر
سلام آقای دکتر شیر پاستوریزه باید بعد از رسیدن به نقطه جوش باز هم باید بجوشد؟؟شیر پاستوریزه چه مدت باید جوشیده شود؟؟
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
وقت بخیر من نوزاد دختر سه ماه و نیم دارم.الان ده روز فقط اسهال داره بدون تب و استفراغ.چندبار دکتر بردم و تماس گرفتم قطره پدی لاکت تحویز کردن ولی اصلا فایده نداره.ضمنا دخترم از شیر مادر و شیرخشک همزمان استفاده میکنه.لطفا راهنمایی بفرمایید
- استفراغ پنیری ابدار
پسرسه ماهم استفراغ پنیری ابدارمیکنه وخس خس سینه میکنه دکتربراش متوکلوپرامیدنوشته عوارضش زیاده داروبدون ضررمیخوام
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- باسلام یه دخترهفت ماهه دارم که چندروزس ماخورده وبینیش کیپ وآبریزش داره وسرفه های خیلی شدیدداذه بردم دکترگفتن که آلرژی داره میخواستن ببینم باتوجه به سنش میشه سفکسیم بهش بدم
- صدای روده نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 1ماه و 9روزشه صدای روده هاش میاد علتش چیه؟
- غذای کمکی
- غده سرکودک
سلام.پرم شش ماه ونیم هستش از اول پشت سرش نزدیک گوشش سمت راست ی غده اندازه نخود سفت هستش.بردم ی دکتر گف طبیعی هست اون یکی گفت اگه حرکت کنه طبیعی هست.ولی ماله این استخونی هست انگار از جمجمه زده بیرون
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته

