Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- دورسر
با سلام دختری یازده ماهه و بیست روزه دارم که اندازه دور سر بدو تولدش ۳۵ و با وزن ۳۴۰۰ بوده که الان دور سرش ۴۴ و ۳ میلی وبا وزن ۹۶۰۰ است و همه رفتارهای حرکتی و ذهنیش خوب است ایا به نظر شما اندازه دور سرش کمه و مشکلی دارد؟باتشکر
- لرزش
سلام نوزاد سه ونیم ماهه، چند بار دچار لرزش سر و دستان شده، البته حالت هاش در مدت لرزش طبیعی هستش، سه حالت هیجان زده شدید داره تو آون زمان چه باید کرد؟
- آب دادن به نوزاد
سلام به نوزاد نه ماهه چند سی سی آب در روز بدیم
- خلط نوزاد
سلام وقت بخیر شیرخوار پنج ماهه ام دچار برونشیت شد، شربت سالبوتامول، سیتریزین و کلاسین و اسپری بینی تجویز شد. الان هفت روز گذشته ولی گاهی سرفه خلطی داره و خلط پشت حلق. عطسع هم گاهی داره. خلط پشت حلق با تمیز کردن بینی و بخور درست نمیشه. چه کنم؟
- رنگ ناخن
سلام اقای دکتر رنگ ناخن های نوزادم ته ناخن هاش برصورتی پر رنگ میزنه البته تو هر دستش دوتا ناخنش بیشتر مشخصه ایا طبیعیه
- کرونا در نوزادان
سلام خسته نباشید.بچه م پسره یکماهش نشده هنوز.۱۰ روزه کرونا خودم مثبته.امروز احساس میکنم خیلی بی تابی میکنه. چندتا سرفه هم داشت.ی کم تنفسش انگار عادی نیست کلی در ی دقیقه ۴۸ تا تنفس داره.تبش هم معمولا ۳۷ و ۴ درجه یا کمتره.ولی مثل هرروز نیست و بی تابه.الان هم دکتر نیست.لطفا راهنمایی کنید.
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- سرما خوردگی
باسلام. برای نوزاد چهار ماهه که علایم سرما خوردگی دارد( آبریزش.گرفتگی بینی.گاهی تب) چه دارویی داده شود بهتر است
- درمورد شربت میم اورنج
سلام ایا برای نوزاد۷ماهه نمیشه شربت میم اورنج را یک سی سی در روز بدهیم
- سرفه خشک و خش خش کردن سینه نوزاد ۵ماهه
- رفلاكس معده
سلام پسر من الان 56روزه س وبه شدت رفلاكس داره من بهش شيرخشك ببلاكARميدم آيا كارِ درستي انجام ميدم يانه؟! اازموقعي كه اين نوع شيرخشك روبهش ميدم مدفوعش به شدت سفت شده و موقع مدفوع كردن گريه ميكنه به نظرتون چيكاركنم؟؟ ممنون ميشم جواب بديد
- رفلاکس
سلام دکترعیدتون مبارک دکترمن میتونم به پسر5ماهم واسه خس خس سینش وبالااوردنش قطره دایمتیکون بدم؟دکترنمیتونم ببرمش یباربردمش بهش قرص اس امپرازول20صبحهانصف بهش میدادم ولی نمیخوره بالامیاره بجاش قطره دایمتیکون بدم؟
- کجی آلت تناسلی نوزاد
باسلام پسر ۱۱ماهه دارم ک وقتی ادرار میکنه ادرارش ب سمت چپ میزنه و صاف نیست یعنی کج میپاشه میخاستم ببینم باید چیکار کنم؟ متخصص خاصی ببرمش؟ مممون
- شیر
سلام آقای دکتر دختر پنج ماهه ای دارم که بدلیل سهل انگاری من در زمان تولد بچه تو خانه بدنیا آمد و بعد به بیمارستان انتقال شدم و بچه ساکشن نشد از همان روز اول تولد نسبت به شیر خوردن خیلی بی میل بود ولی من با قاشق و سرنگ بهش شیر میدهم هر چه دکتر هم بردم نتیجه نداد الان ۵ کیلو وزن دارد و هنوز همان مشکل خواهش میکنم تو رو خدا بهم بگید چکار کنم می دانم باید چک شود و اینجوری نمی توانید بگید اما خواهش راهنمایی کنید خیلی مستاصلم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک من ۵۸روزشه.احساس میکنم سرماخورده عطسه میکنه گاهی اوقات انگار پایین بینیش خیس میشه آیا یعنی سرما خورده؟؟یا بخاطر گریه که عطسه میکنه داخل بینیش آب می مونه این شکلی میشه؟
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- افتادن از رو مبل
بچه ۵ ماهه از روی مبل رو فرش افتاد ارتفاع تقریبی ۵۰ یا ۶۰ سانتی متر
- یبوست نوزاد دوماهه
پس دوماه ام یبوست داره به کمک گلیسیرین دفع داره سه بار هم بردم دکترفایده نداره البته خیلی هم استفراغ میکنه درمان چی هست چیکارکنم درمانده اام
- نوزاد دختر۲ماهه
باسلام نوزاد ۲ماهه دختر دارم شب ها خیلی بی قراری میکنه و نمیخوابه روزها میخوابه و بهتر از شبه وقتی هم تند تند شیر میخوره رودهاش صدا میده و دل درد شدید میگیره کولی کز میدم ولی بازم درد داره دلش خودشو جمع میکنه

