Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کواموکسی کلاو
سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو و نیم هستش ۵ سالشه سرماخورده دکتر کواموکسی کلاو ۴۵۷ داده هر ۱۲ ساعت ۸ و نیم سی سی خواستم بدونم مقدارش درسته و اینکه دخترم یه مقدار اسهال گرفته چیکار کنم دارو را ادامه بدم یا قطع کنم الان ۴ روزه دارو را بش دادم
- تب بالا
دخترم بعد از واکسن ۱۸ماهگی تب شدید داره الان ۳روز هست پایین نیومده تب ۴۰درجه هم داشت ک آپوتل زدم الآنم بروفن دارم هر ۴ساعت میدم ولی پایین نمیاد
- قرص پشه
می خواستم بدونم قرص پشه وقتی هنوز سوزونده نشده بچه فاویسم بازش کنه چند ثانیه تو دستش باشه اذیتش میکنه
- دختر۱۹ماهه پنج روزه تب داردودهنش افت زده شدید
- شربت اموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- دلیل تب 39درجه برای کودک
- درمان خروسک
باسلام و عرض ادب. آقای دکتر دخترم ۳سالشه دیروز خدمت شما آوردم به خاطر گرفتگی بینی و گرفتگی صدا و سرفه شما اسپری مومتازون و شربت پلارژین و سفیکسیم تجویز کردید سرفه ش بهتر شده ولی گرفتگی صدا هنوز داره آقای دکتر دخترم خروسک گرفته؟چقدر زمان میبره خوب بشه؟چکار دیگه ای باید براش انجام بدم ؟ممنون از پاسخگویی شما
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر روی آلت پسرم جوش سرسفید زده که دردنکنه هم هستش چیکار کنم
- زبان
سلام واحترام خداقوت.پسرم دوسالشه روی زبانش دوسه روز یک لایه سفید هست.اشتهاشم دوماهی میشه افتضاح باید چکارکنم.ممنونم
- عفونت کودک
سلام خسته نباشید بچه پنج سالونیمه دارم که بینیش به شدت عفوونت کرده الان که خواب هست دوتا سوراخ بینیش چرک سبز بیرون اومده وبینیش کاملا بسته شده دکتر بردم شربت سفکسیم داده آیا همین شربت کافیه بدم یادوباره ببرم دکتردرمان اورژانسی لازم دارد چکاربایدبکنیم باتشکر
- دردهنگام دستشوی
- روده تحریک پذیر
سلام درسوال قبلی که ازشما داشتم پر مورد درد دور ناف گفتید که روده تحریک پذیر است میشود بگوییدکه بعضی وقت ها که یه کم سخت مدفوع میکند ربطی به این موضوع دارد یا نه و ایا خطری دارد یا نه وباید چی کار کنیم؟؟؟؟
- تب و اسهال
دختر 3 ساله ام تب خفیفی کرده و بعد اسهالی شده لطفا راهنماییم کنید
- شکم درد
شکم دردهمراه با احساس پری شکم واحساس نیاز به دستشویی رفتن ولی بدون هیچ دفعی واحساس تنگی نفس
- علتزیادآفتزدندهانکودکچهارسالهچیهآیادرمانیاداروییبرارفعآفتوجودداره؟
آیادرمانیاداروییبرایرفعآفتوجوددارهآخهماهیدوباردهنشآفتمیزنهمخصوصاوقتیکهسرماخوردگیداره
- ترشحات چرکی بینی
سلام آقای دکتر قبلا هم پیام دادم که دخترم ۶ سالشه از وقتی پیش دبستانی میره تا الان همیشه سرمامیخوره . یعنی ماهی یکبار یا دو بار. و هر بار علائمش یه مدل هست .الان ترشحات زرد بینی . عطسه . و کمی تب البته سینوزیت هم داره همیشه تبش خیلی شدیده اما ایندفعه خدا رو شکر تبش خیلی کمه دو تا سوال دارم اول اینکه دارو چی بهش بدم و اگه میشه که دارو بهش ندم چون دیگه شده پوست و استخوان به خاطر آنتی بیوتیک زیاد و دوم آیا واکسن ۶ سالگی رو میشه براش بزنیم الان
- رشد سر کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۳ شهریور ۹۸ به دنیا اومده دور سر ۳۵ .قد ۴۷ .وزنشم ۳۳۰۰ بود که بیمارستان گفت همه چی طبیعی هست .هر با بردمش خانه بهداشت گفتن همه چی نرمال هست تا اینکه بردمش واکسن ۶ ماهگی بزنه که دورسرش ۴۳ونیم بود ترسوندنم گفتن زیادی رشد کرده میخواستم ببینم واقعا زیادی رشد کرده ؟ باید چکار کنم ؟
- تاخیر در گفتار
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر ۴ ساله دارم خوب حرف نمیزنه جمله نمیگه، حواسش پرته، گفتار درمانی بردم گفتن بخاطر تلوزیون نگاه کردنه، تازه شروع کردم جلسات گفتار و کار درمانی، تلوزیون هم کلا حذف کردم، اما شنیدم شربت امگا۳ یورو ویتال برای این مشکلات خیلی خوبه، تمرکز بچه ها رد بالا میبره، به نظر شما براش بگیرم؟
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام وقتتون بخیر دخترم ۵ سالو نیم هست با وزن ۱۷.۵۰۰ چقدر باید شربت آزیترومایسین بدم مرسی
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد

