Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک نئوکیت
سلام آقای دکتر میشه توی شیرخشک نئوکیت قند انداخت؟برای بچه۶ماهه.
- سرفه در کودک ۳ساله
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خواستم بپرسم من دوقلو دارم دوتادختر ۳ ساله دوتاشون با هم سرماخوردن میتونم از این ساشه سینکاست بهشون بدم تا سرفشون خوب بشه
- شربت ستادین دی سی
پسرم ۸سالشه سرفه خلط دارشدیدداره میتونم ستادین دی سی روبهش بدم
- سلام شیر خام خورده دختر سه ساله ام چیکار کنم؟
- بچم اول قشنگ شیر میخورد حدود۲۰دقیقه ولی الان که ۲ماهشه قشنگ نمیخوره بهزور بهش شیر میدم خیلی نگرانم میترسم وزن کم کنه
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟
- دیدن خون در مدفوع
سلام. پسر ۱۹ ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره. امروز بعد از مدت ها دوباره خون تو مدفوعش بود. یعنی باز بخاطر آلرژی هست؟ چکار کنم؟
- برای گوش درد بچه ها ی ۷ ساله
گوش درد بچه هی ۷ ساله
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- اثر سفکسیم
سلام ایا سفکسیم باعث ایجاد خواب بیشتر میشود.پسرم بلافاصله بعد خوردن شیر مبخوابه در صورتی گاهی به راحتی ۱ ساعت بیدار ممیونده
- آب
با سلام نوزاد من ۶ ماه و نیم است و وزن آن ۸ کیلو گرم است روزی چند لیوان آب باید بخورد یا چند میلی لیتر؟
- مدفوع بلغمی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه امروز شکمش پنج بار کار کرد یهو بلغمی بود سه بار و اهر شب مدفوعش بلغمی روشن شد بهش عرق نعنا دادم یکم از حال بلغمی خارج شد ولی نرم ولی رنگش سبزی بود که انگار سفیدی قاطی شده بود هرچی به پدرش میگم نشونه خوبی نیست میگه الان وقت نرگانی و قضاوت نیست من چه کنم دارم سکته میکنم میشه بگید چکار کنم
- اطفال
بهش آنتی بیوتیک داد آمپول دو تا گفت ۵ شنبه ازمایش بگیرید ببینم تا اون روز سخته شما اگه محبت کنید بگید ایا افونت بالا میبره گلبول سفیدو دقیقا ازمایش گرفتنی ام بالا آورد بعد ازش خون گرفتن تورو خدا بگید
- اسهال کودک
سلام کودک 7 ماهام رفلاکس دار اس آمپرازول مصرف میکنه از 10 روز پیش اسهال گرفته دکتر براش سفکسیم 100و شربت زینک و پودر پلانتاژلو قطره پدی لاکت نوشته ولی هنوز اسهال داره باید چکار کنم میتونم پودر کیدی لاکت بهش بدم وزن تولد 2900 و الان 6.500
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- علت کوچکی دور سر
دخترم سی هفت هفته و سه روز به دنیا اومده بدو تولد دور سر 34زدن و الان سه ماه و نیمه است دور سر سی و هشت و نیمه سونو دادم مشکل نداشته گردن گرفته از پشت به شکم علت میزنم لبخند میزنه سعی میکنه اشیارو بگیره جسم در حال حرکت هم دنبال میکنه راهنمایی بفرمایید لطفاراهنمایی کنید
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- پزشکی
سلام،بچه من دوسالشه پسره،دوتا غده پشت گوششه کمی پایینتر در هردو سمت،طبیعیه ایا؟یا اگر طبیعی نیست نشانه چیه؟ممنون

