Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام واحترام.پسرم یک ونیم سالشه دکتر براش کلسیم شور وفروگلوبین نوشته بود دورش تموم شد..حالا میخوام مثل قبل آهن و مولتی ویتامین بگیرم..اگه مولتی ویتامین رو با فروگلوبین مصرف کنم اشکال داره؟
- دندان شیری
من یک پسر چهار سال و هشت ماهه دارم که چند روز پیش دندانش بدون اینکه مامتوجه لق بودنش باشیم با گاز زدن به یک سیب افتاد و الان دوتا دیگه از دندوناش لق شدن من میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه؟؟خداهش میکنم جواب بدین خیلی میترسم
- خارش پشت گردن
دخترم دوسالشه همش پشت گردنشو میخارونه طوری ک زخم میشه فک کردیم موهاش بلنده اذیتش میکنه کوتا کردیم باز فایده نداره مشکلش چی میتونه باشه ؟
- سلام کودک یکساله دارم که اسهال بلغمی بارگه خونی گاهی دارد.آزمایش مدفوعش ۶تا۸تاگلبول سفیدنشون داده درمانش چیه
- عدم دفع مدفوع نوزاد زیر یک ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من 20روزشه و دو روزه شکمش کار نکرده امروزز همرا با بالا اوردن شیر مقداری خون هم بالا اورد میخاستم علتش رو بپرسم خیلی هم زور میزنه گاز معده اش خارج میشه اما مدفوع خیر شیر مادر میخوره شاید دو یا سه روز بینش یکم شیر خشک اونم یک بار یا نهایت دوبار با مقدار کم
- ریفلاکس معده
دخترم ۵سالشه و دوماه ریفلاکس پیدا کرده در حدی که در روز ممکنه یکبار تک سرفه کنه که میاد تو دهنش یک ماه فاموتیدین خورد خوب نشد ویک ماه هم اکتاپ۲۰خورد خوب شد ولی قرصش که تموم شده دوباره اومد توی دهنش حالا باید چکار کنم
- آرامش نداشتن در خواب
سلام پسر ۹ساله دارم که در خواب خیلی تکان میخوره و هر چیزی که در اطراف داشته باشه ویران میکنه ودر خواب آرامش نداره تا حدی که دیگه قابل تحمل نیست چیکار کنم؟
- داغ شدن
سلام خسته نباشین کف پاهای دختر دو ساله زیاد داغ میشه مشکل از چیه ممنون
- مقدار شربت
سلام آقاي دکتر مقدار دادن شربت ايميونس براي کودک 13 ماهه چه اندازه در روز بايد بدم؟؟يک بار در روز يک قاشق بدهم آهن آن کافيست؟
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- کمبود اهن
هر سه تا شربت رو بهش بدم یا اینکه یکیش رو تهیه کنم .ریزش مو هم داره میتونه از کمبود اهن باشه طبق ازمایشی ک فرستادم براتون و اینکه دخترم الان سه سالشه
- تغذیه
سلام آقای دکتر،
پسر من 15ماهشه. اشتهاش خیلی کمه، خیلی کم غذا میخوره. وقتیم که میخوره به زورمن. وزنشم کمه. اینم بگم که بیرون رویش یک مدته زیاد شده. مثلا روزی 3 یا 4 بار بیرون روی داره.
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین - ترس
سلام اقای دکتر من دیروز سوالمو پرسیدم ولی ریپلای شده سوالم اما جوابی ندادین_ ۱ماه پیش ک من دخترمو برده بودم حموم و تو حموم درقفل شده بود گیر کردیم و چندبار شوهرمو صدازدمو وخونه نبود مجبورشدم شیشه اشو بشکنمو با دخترم ک ۲سالو ۵ماهشه بیام بیرون بالاخره جفتمون خیلی ترسیدیم والان هروقت ک دخترمو میبرم حمام به زور میادو همش گریه میکنه ترسیده خونمونم عوض کردیم بازم میترسه ک ببرمش چیکار باید بکنم لطفا کمکم کنید
- سلام
دکتر آزیترومایسن برای کودک ۳ساله که بر اثر سرماخوردگی صداش گرفته کمک میکنه؟درضمن سرفه هم داره
- اطفال
دخترم ۲سالشه دکترعمومی بهش سیفیکسیم ۱۰۰نوشته هر ۱۲ساعت۳سی سی،میخواستم بدونم خطری نداره؟مشکلی برا بچم نداره؟نگرانم
- سوزش ادرار
سلام شبتون بخیر اقای دکتر دخترم سه سالشه از دیشب وقتی میره ادرار کنه میگه میسوزه و جلو ادرارشو میگیره از ظهر تا الان نرفته دستشویی هر چی بهش میگم برو چیش کن میگه نه میسوزه به دارویی هست موقت سوزش رو قطع کنه تا فردا ببرمش پیش متخصص یا آزمایش بده
- مقدارمصرف باکتیماید
باکتی ماید 10درصد برای کودک 4ساله که قی دارد
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر دخترم 20ماهشه و الان سه هفته است ک سرفه میکنه و سه روزه ک سرفه هاش شدید شده با هیچ دارویی ام بهتر نمیشه .دکتر بهش گف آلرژی و سینوزیته . چیکار کنم ؟؟؟
- اوتيسم
سلام خدمت اقای دکتر فرزندم ۱۴ماهش هست من و مادرش هرچی اسمش را صدا میکنیم بر نمیگرده و اصلا نسبت به اسمش توجه نمی کنه حتی دیگران صداش بزنن،ولی اگه صدای اطراف رو بشنوه مثل تلویزیون و جاری برقی و.... عکس العمل نشون میده من و مادرش بسیار وحشت زده شدیم که نکنه از علاعم اوتیسم باشه تو را خدا راهنماییمون کنید
- بخیه بالای چشم
سلام .۱۴خرداد تاب به بالای چشم دخترم برخورد کرد ۶تا بخیه خورد ۱دانه داخل و ۵تا بیرون یک هفته بعد بخیه ها را کشیدیم الان بعد از ۱۱رپز سر بخیه ای که داخل زد از پوست زده بیرون و به پوست چسبیده میخواستم بدونم این بخیه داخل گره است و اگر مقداری از آن داخل بماند مشکلی ایجاد میکند یا باید دوباره زخم را کمی باز کرد و بیرون کشید فقط میخواهم بدانم ماندن بخیه در داخل پوستش برای صورتش و سلامتیش مشکلی ایجاد میکند یا نه. با تشکر

