Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالااوردن شیرخشک
سلام ..پسرم ۳۳ روزشه به دلایلی شیرخشک نان میدم بهش هر یکی دو ساعت ۶۰ سی سی از دیشب بعد شیر خوردنش موقع اروغ زدن همراهش بالا اورد شیر رو تا امشب تکرار شد چندین بار شیرخشک رو عوض کردم از ظهر بیومیل آی ار میدم بهش یکم بهتره ولی باز همراه اروغ بالا میاره مدفوعش هم با درد زیاد دفع میکنه روزی یه بار ولی الان مدفوعش زرد چسبناک هست ... چیکار کنم بهتر بشه بالا نیاره شیرش رو ...ممنونم
- تب 39 درجه نوزاد هفت ماهه
سلام خسته نباشید
نوزاد هفت ماهه تب 39 درجه داره. با پاشویی و استامینوفن و ایپو کم میشه دوباره زیاد میشه. دوروزه حالش ایجوریه. راهنمایی میکینین برای بهبودیش چیکارکنیم و علتش چیه - mct oil
سلانم اقای دکتر .من پسرم۳ماه و۲۰روز داره چقدر بایدmct oil بخوره بعد اینکه فاویسم داره میتونه این روغنو استفاده کنه ضرر نداره
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- گریه درخواب
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من ۷ماهشه وتا دیشب شکر خدا سرحال بود دیشب مهمان داشتیم و چند ساعت بعد مهمانی یهو توخواب گریه کرد شیر بهش دادم اروم نشد گفتم شاید نفخ کرده پدی لاکت بهش دادم باز اروم نشد و بعد گفتم شاید داره دندون درمیاره و استامینفون بهش دادم ولی الان باز بی قراره به خاطر این ویروس کروناهم میترسم ببرمش بیمارستان توروخدا بگید باید چکار کنم خیلی خیلی ممنون
- سفیدی روی زبان نوزاد یازده ماهه
سلام دختر یازده ماهه ی من روی زبانش سفیده فقط روش اینطوره نوک زبونش حالت عادی داره قطره آهن liposomal میخوره رنگش سفیده احتمال داره بخاطر قطره باشه یا چیز دیگه ای هست هراز گاهی عوق میزنه فقط در حد حالتش وگرنه بالا نمیاره
- تیروئید نوزاد
با عرض سلام و ادب دختر من یک ماهشه برای تست کف پا که روز پنجم رفتیم، تماس گرفتن ک تیروئید نوزاد بالاست برای چک کردن مجدد رفتیم و مقدار تی اس اچ ۱۱.۳ بود گفتن باید برای تست مجدد قبل از یک ماهگی ازمایش بدیم در ازمایش مجدد مقدار به ۳۵ رسیده بود قرص لووکسین تجویز کردن میخواستم بدونم ایا قابل درمان هست و دلیل کم کاری چیه؟ در ضمن من خودم تیروئید نداشتم خیلی نگرانم لطفا جواب بدین
- تب
دکتر دمای بدن بعد از واکسن با تب سنج دیجیتال..تا چ عددی باید باشه و از چ عددی نباید بالاتر بره
- ادرار نوزاد
سلام آقای دکتر. نوزاد پسر ۴ ماهه دارم. دو روزه که حجم ادرارش مقداری کم شده و بعضی وقتا یکم رنگ گلبهی رو پوشکش میمونه. مشکل چیه؟ قبلا فقط یبار اینطوری شد بیشتر شیر دادم خوب شد.
- درباره اسهال
سلام من دخترم ۹ماه هفت روزه هست دو روزه اسهال شدید همراه با تب دکتر برایش آمپول تجویز ک با شربت آمیلوپرا بهتر نشده الان شکمش مثل یک ظرف تو خالی صدا میده بلندش ک میکنی انگار آب توش اینور اون ور میره بعد شکمش باد میکنه آب خالی دستشویی میکنه آیا نیاز هست دوباره به دکتر مراجعه کنم یا نه ؟؟؟
- غذا کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری یک بار در روز دادم. هر دو روز بعد از ۴تا ۵ ساعت دلدرد شد. علت چیه باید چکار کنم ؟
- چسبناک بودن مدفوع نوزاد
سلام پسرم ۶ ماهش هست و مدتیه مدفوعش چسبناک هست که به سختی شسته میشه بدنش علتش چی میتونه باشه؟
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- دندان نیش آیا بعد از چهار تا درمیادیا کرسی
- سرماخوردگی
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۱۶روزشه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه داره خوب نمیتونه شیربخوره چه دارویی بهش بدم ممنونشرایط دکتربردنش راندارم ممنون
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- سوال
بإسلام.براي نوزاد هشت ماهه كه الرژي داره و به فرني برنج هم حساسيت نشون داد.چه سرلاكي بجز سرلاك برنج ميتونه ميخوره كه كم حساسيت باشه
- میزان مصرف داروی سفکسیم 100برای نوزاد هشت ماهه
سلام نوزادهشت ماهه دارم که اسهال است مقدار مصرف شربت را پزشک تعیین نکرده لطفا راهنمایی کنید۰
- گوش
سلام آقای دکتر لطفا اگر برایتان امکان دارد علایم عفونت گوش و مجاری ادراری را در نوزادان زیر یک ماه بفرمائید قبلا از راهنمایی شما صمیمانه متشکرم
- مدفوع نکردن نوزاد۲۰روزه
نوزادم۲۰روزش هست و مدفوع نمیکنه و همش زور میزنه و قرمز میشه. و باد معده اش بد بو هست.اما ادرار میکنه و شیرش هم میخوره شیر مادر. نگران باشم بخاطر عدم دفع مدفوع یا طبیعی هست.

