Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
سلام وقت بخیر دخترم ۱۱ ماهشه ی دفعه ای صداش گرفته هیچ علائم دیگه ای هم نداره علت چی هس؟
- سلام خسته نباشید دخترم یک سال و ده ماهه است شربت ستادین رو چه مقدار و چند بار در روز بهش بدم مرسی
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
سلام دختر من یک سالشه و برای واکسن یکسالگی که بردم بهم گفتن ملاجش یکم بشته شده میخوام ببینم مشکلیه و دور سرش موقع تولد ۳۱ بود و الان ۴۴ شده بود
- هرچند ساعت استفاده بشه.پسرم دوسالشه و ۱۴ کیلو
- ازیترومایسین
سلام آقای دکتر. دیروز مطب مراجعه کردیم. پسرم تب داشت. فرمودید گوشش التهاب داره براش آزیترومایسین نوشتید. فرمودید روز اول ۵ سی سی روزهای بعد ۲/۵ سی سی. چند روز باید بهش بدم؟
- اسهال و استفراغ
سلام وقت بخیر پسر من ۴ سالش هست ۸مرداد دچار استفراغ و اسهال شدید شد سرم و آمپول ضد تهوع گرفت خوب شد ۷ و ۸ روز خوب هست دوباره تکرار میشه بعضی روزها هم میگه زیر ناف ام و دلم درد میکنه هیچ علایم تب درد گلو درد هم نداره ازمایش مدفوع ا خوب بود ولی ازمایش خونش گلبول های سفید ش ۱۴.۴ بود.
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- ازشیر گرفتن کودک
سلام دخترمن ۲۱ماهه هست و میل به هیچ غذایی نداره،هیچ دارویی رو هم نمیخوره مثلا مولتی وزینک رو بو میکنه ونمیخورشون،فقط وابستگی به شیر مادر داره اونم در حد چن دقیقه ومک زدنای الکی،وزنش ۱۰کیلو وخیلی لاغر هست بردم دکتر گفتن از شزر بگیرمش،به نظرشما دکتر اگه ازشیر بگیرمش تغذیه اش بهتر میشه؟متاسفانه زیاد هم سرما میخوره وچون دارو نمیخوره دیر هم خوب میشه،ممنون میشم راهنماییم کنید🙏
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- سلام پسر من تن تن سوزش ادرارمیگیره با سفیسکم ۱۰۰ مقاوم شده دیر جواب میده میش راهنمایی کنید
اموکسی سیلین حساسیت داره
- گریه کودک
سلام یک پسر دارم از اول تولد کولیک شدید داشت الان ۱۴ ماهشه شب ها ساعت 1تا ۲ می خوابد بعد از حدچید یک ساعت با گریه شدید بیدار میشه و تا صبح اذیت میکنه نمی دونیم علت چیه لطفا راهنمایی کنید چکارش کنیم ؟
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر ،پسرم 3سال و شش ماهه هست سه روز پیش علایم سرماخوردگی داشت روز اول بیحالی و کمی آبریزش داشت بهش شربت سرماخوردگی کوریزان دادم الان آبریزش و یا تب نداره گرفتگی بینی داشت که اسپری بینی و بخور استفاده میکنم امروز دچار تک سرفه شده مخصوصا موقع خواب چه دستوری میفرمایید ممنونم
- لکه های قهوه ایی
سلام اقای دکتر.پسرم 16 ماه داره چند وقت پیش کف دست راستش چندتا نقطه قهوه ایی به شکل لکه دیدیم ولی الان اون دستش اثری از لکه ها نیس ولی دست چپش سه تا هست .این لکه ها قهوه ای روشن هستن اندازه سه نقطه.
- مدفوع سبز رنگ و شل و بسیار بد بو طفل ۲۰ماهه
سلام کلا مدفوع پسرم سبز و شل و بدبو هست و وزن روی خط نرمال داره خیلی ناراحتم علتش چیه و درمان داره یا طبیعی هست؟
- شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳
دخترم پنج ساله ام ۱۵ کیلو هستش دچار گوش درد شد دکتر گفت پرده ی گوشش قرمز شده و شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳ داد هر ۱۲ ساعت سه و نیم سی سی حالا فقط مقداری درد گوششو کمتر کرده و باز گاهی درد میکنه چکار کنم سه روزم هست که دارم میدم بهش دوباره ببرمش دکتر یا صبر کنم هفت روز بدم بعد ببرمش دکتر؟
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرما خورده فقط تب میکنه ایا دادن تخم مرغ دردوران سرما خوردگی باعث تب میشه
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- سرفه خلط دار
- سرفه
سلام و وقت بخیر. بچم ۵ سالشه وزنش ۱۶ کیلو. از یکی دو روز پیش تک و توک سرفه می کرد. میل به غذاشم کم شده بود. امروز صبح از وقتی از خواب بیدار شد خیلی سرفه می کنه. گلوشم نگاه کردم یکم قرمزه. پلارژین هم دادم بهش. دیگه چی بهش بدم ؟ به اموکسی کلاو حساسیت میده بدنش خارش میگیره
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه

