Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر
دختر ۷ ساله ی بنده آبریزش بینی و چشم اش قی دارد و تک سرفه می کند میتونم آزیترو مایسین و سرماخوردگی با شربت سینه به او بدهم ؟
- عفونت گلو
سلام،وقت بخیر،گلوی پسرمعفونت کرده بود،دکتر شربت آزیترومایسین و آمپول پنی سیلین تجویز کردن، ۱۰ روز از اتمام دارو میگذره ولی هنوز دانه های ریز سفید رنگ روی لوزه دیده میشه،میتونم شربت سفیکسیم رو براش شروع کنم ؟
- فرو رفتن میخ
سلام آقای دکتر دخترم دوساله هست میخ رفته پاش چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
- متروندازول
سلام آقای دکتر فرمودین برا پسر پنج سالم که انگل داره میتونم قرص متروندازول مصرف کنم دوز دارو وساعات ومدت زمان که استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- ورم پلک
باسلام و خسته نباشید.دخترم 4 سالشه و دوروزه پلک بالایی یه چشمش ورم کرده و قرمز شده.چشمش چرک نداره.میتونه این حساسیت باشه؟میتونم بهش شربت سیتریزین بدم؟ یا قطره بگیرم ؟ممنون از راهنمایی هاتون
- ریزش آب دهان
سلام خسته نباشید پسر من بیست ماهشه از دو ماهگی آب دهان میریخت تا چند ماه پیش خوب شده بود ولی یک ماهه که دوباره شروع شد و شدید هست خیلی نگرانم که نکنه مشکلی باشه شیرخشکی هم هست و ریفلاکس هم داشت
- تداخل کوریزان و پلارژین
کودکم ۱۰ ماه و ۲۰ روزه با وزن ۱۰ کیلو است. سرماخوردگی شدید داره آبریزش شدید و امروز سه روزه که سرفه دارخ خلط دار. دکتر کوریزانوو پلارژین داده. و پارادایم. تببر را میدم اما آیا پلارژین و کوریزان را هر دو رو بدم یا یکی رو؟
- شیر خشک پر چرب برای وزن دهی
سلام پسرم ۱ سالش هست بهداشت بردم گفتن ۷۵۰،گرم کم وزنه شیر خشک پر چرب برای وزن دهی کدوم خوبه ببلاک ۲ میدادم ببلاک ۳ خوبه یا بیونیل ۳ ؟ یا شیر خشک دیگه ای رو صلاح میدونید
- بیماری
سلام کودک یک ساله ام سرفه میزنه و تب کرده خواستم ببینم قطره پلارژین بدم خوبه یا شربت سرما خوردگی کلا کدوم شربت خوبه واسه سرما خوردگی که همیشه به پسر و دختر سه ساله ام بدهم و مقدارش چقد باشه برای پسر یه ساله و دختر سه ساله ممنون میشم جواب بدین
- لک های صورتی
سلام پسرم 13 ماهش، پنج روز از شروع بیماریش میگذره تبش قطع شده اسهال هم بود خوب شده، اموکسی کلاو هم هنوز بهش میدم دکتر گفت تا 7 روز بدم، امروز دیدم بدنش بیرون ریخته چیه اینا؟ واکسن یک سالگیش هم نزدم هنوز سرخک نباشه ؟
- سلام پسرم با یکسال و ۵ سرفه خلط دار کودک فقط موقه خواب
پسرم یک سال ۵ ماه با وزن ۸ کیلو فقط موقع خواب سرفه میزنه زیاد اموکسی ۱۲۵ گرفتم آیا موثر هس راهنماییم کنین
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرما خورده دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد تو دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه بعد نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم کتوتیفن هم گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم بش . نئوتادین و مونته لوکاست هم میخوره
- سرفه با تهوع
پسرم الان دو هفته هست سرفه زیاد با تهوع داره.دکتر بردم ولی خوب نشده.۳ روز پیش هم بردم بیمارستان کودکان عکس انداختن که ریه عفونت داره و دارو دادن.ولی خوب نشده.چکار باید بکنیم تا خوب بشه
- دیفن هیدرامین کامپاند
ببخشید آقای دکتر سوال دیگه هم داشتم برای کودک ۱۰ ساله همراه سفکسیم میتوان از شربت دیفن هیرامین کامپاند استفاده کرد ؟ فقط گلودرد داره نه تب نه آبریزش بینی
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- دلپیچهه؟
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و یک ماهشه. از اول همیشه دل درد داره شبا گریه میکنه نمیخابه فقط ی دو ماه خوب بود الان باز دوباره شبا نمیخابه و شکمش خیلی باد تخلیه میکنه علتش چیه ؟؟چ چیزی بهش بدم خوبه؟؟وقتی عرق نعنا میدم خوبه میخابه
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماه ونیم هست شیر خشک اپتامیل یک میدادم زیاد نفخ میکرد شیرش رو اپتامیل دو کردم ایا ضرر داره زود عوضش کردم؟
- سرماخوردگی پسر ۳ ساله
با سلام آقای دکتر پسرم ۳ ساله وزن ۱۶ سرما میخوره ی هفته خوب میشه دوباره شروع میشه ۱۰ روز پیش دکتر دو تا شربت کواموکسی کلاو ۶۴۳ و دو تا شربت مترونیدازول و ۴ تا امپول بتا ۲/۳ و شربت زادتین و سیتریزین و اسپری سالبوتامول و کاتوسین پلاس داد بهش کامل خوب شد اصلا سرفه نداشت الان بعد ۱۰ روز دوباره سرفه های خلط دار شدیدش شروع شده اسپری کاتوسین پلاس رو با زادتین و سیتریزین همچنان میدم میشه لطفا بگید چخ دارویی بدم دوباره شربت کواموکسی کلاو بدم ؟چی بدم کاملا خوب بشه خیلی ممنونم از راهنماییتون
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما

