Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دارو
سلام وقت بخیر به بچه دو ساله همزمان ۶ سی سی استامینوفن و ۲/۵ سی سی دیفن هیدرامین و ۲/۵ سی سی دکسترومتروفان دادم بچه خواب آلود هست خیلی نگرانم چیکار کنم آقای دکتر ؟ آیا با یکبار کبدش یا عضوی از بدنش آسیب میبینه؟
- پرده بکارت
سلام اقای دکتر دختر من پنج سالشه امروز نمیدونم چیکار کرده دست زده با اندام خصوصیش و گریه که الان نانازم پاره شده بعد خودم نگاه کردم دیدم کمی دورش خونیه که وقتی شستم خوب شد دیگه هم چیزی نبود میشه که زخم کرده باشه چیکارکنم من
- در رابطه با کودکان
کسی که در کودکی روی مصرف نکرده باشه میتونه در ۱۹ سال مصرف کنه و قدش بلند بشه
- سلام دخترم هفت ماهشه و الان با ورم و ترمزی و چرک چشمش همراهه.بردمش دکتر این قطره رادار و باید هر شش ساعت یک قطره بچکونم..الان نمیزاره امکانش هست دو باره تکرار کنم
- تداخل دارویی لوبل و شکم درد
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سال و نیمه از بچگی لوبل مصرف کرده تازه یک هفته میشه دارو قطع شده چند روز پیش سرماخوردگی گرفت تب کرد یک روز با شیاف کنترل کردم خوب شد بعدش از دیروز گاهی میگه شکمم درد میگیره مثلا هر یکساعت غذا هم بالا آورد بردم گیل شبانه روزی گفتن همون ویروس هست بهش شربت فاموتیدین داد ولی روی شکم دردش تاثیری نداره همچنان دل پیچه میکیره اما دیکه بالا نیاورده گفتن چون لوبل مصرف میکرده داروی شکم درد نمیتونه بخوره الان چی میتونم بهش بدم شکم دردش قطع بشه
- وزن کودکان
باسلام وزن دختر۴سال ونیم من ۱۳ونیم هستش وقدش ۱۰۶ یکسال هست وزنش زیادنشده برای افزایش وزن چه کارکنم وزن تولدشم ۲ونیم بوده البته خیلی هم پرتحرک هستش
- شکم درد
بردمش دکتربهش داروداد واسه يبوستش پيدرولاکس دادخوب بودتاوقتي ميخوردولي وقتي داروش تموم شددوباره يبوستش برگشت شکم دردنداشت الان اينجوري شده
- تخم بلدرچین
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن هرروزبه پسرم که سالو۵ماهشه دوتاتخم بلدرچین ناشتابدم ضررداره؟؟ هرروزبهش بدم اشکال داره آخه کوچیک بوداثلابهش ندادم میگن خیلی برای رشدوهمه چیز کودک خوبه ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- خون دماغ شدن کودک
سلام پسرم شب در خواب خون دماغ شده علت چیه؟ با تشکر
- استفراغ
سلام وقت بخیر خواهر ده ساله ای دارم که همیشه دوماهی یک بار به مدت دو روز استفراغ داشت و از نظر قد و وزنی نرماا است اما الان نزدیک به یک ماه هست هفته ای یک بار استفراغ دارد علت این چیست؟
- شربت
سلام خداقوت.شربت آهن یا مولتی که میدم به پسرم بعدش آب میخوره میگه دهنم تمیزشه اشکال نداره یا باید خالی بخوره بدون آب
- درمورد شیرخشک هست
با سلام بچه الان تو ماه هفت هست تا ۶ماهگی آپتامیل ۱میدادم خوب بود الان که آپتامیل ۲میدم اصلا خوب نمیخوره یعنی ۳شماره شیر ۳بار میخوره اصلا اشتها به شیرخوردن نداره میخواستم بپرسم چکار کنم تا خوب شیر بخوره ممنون میشم
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- تب
سلام دخترم سه سالشه سه روزه تب کرده دستوپاش سرده بالاتنه داغ دهنشم خشک میشه دکتربردیم شربت ایپورفن وسفکسیم داده ولی فایده نداره چیکارکنم
- انفلانزا..گک
سلام اقای دکار پسر ۶ ساله دارم بیمارشناست ولی تهران هستیم انفلانزا کرده بود الان سرفه های خیلی شدید داره بیشتر شب اینطوره اسپری سالباتومول و اسپری فلومیست ۵۰ و دکوسالین میزنم آیا اسپری کاتوسین پلاس ۱۲۵ هم بخرم بزنم یانه ؟ چه دارویی بدم سرفه هاش خوب بشه یا خلطش بریزه بیرون
- آبریزش طولانی
باسلام آقای دکتر پسرم۱۹ماهشه آبریزش بینیش خیلی وقته طول کشیده حتی با دارو سیتیرزین و نئوتادین هم خوب نمیشه صبحا خیلی بیشتره میتونم واسش قطره بینی ممتازون واسش استفاده کنم
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- زانو درد وتب
- رفلکس
کودک ۱سالو ۱۶ روز دارم ۹ ماهگی رفلکس گرفت بردمش دکتر امپدازول و شربت داد تا ۱ماه خوب بود ولی بعد ۱۱ماهگی رفلکسش پنهان شد الان که ۱سالشه پنهانه فقط صبح ها پنهان داره ولی امروز شیراورد یکم اورد بالا

