Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پلارژین
سلام بچه سه ساله دادم وزن ۱۲ کیلو سرماخورده و دودوزه تب داده شربت پلارزین چقدر بدم؟
- فرزندم ۵ماهه است ووزن نوزاد ۶کیلوگرم خس خس سینه وسرفه داره وسرفه میکنه
- عوارض دارو
سلام وخسته نباشید ایا میشه برای کودک که جراحی هپرشیرونگ انجام داده وبیماری فاویسم دارد از قرص مبندازول استفاده کرد بچه دچار خارش معقد شده
- تب واکسن
سلام آقای دکتر بچم واکسن 4ماهگی زده تبش چندورجه شد پاشویه کنم؟واینکه نیاز به معاینه پزشک هست؟
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۸ کیلو هست ازیترو ۲۰۰ رو چه مقدار باید بخوره ممنون؟
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- چشم
سلام خداقوت .پسرم ۵ ساله ونیم و وزن۱۷ کیلو دوروز هست چشمهاش ملتهب و قرمز شده و ازش قی میزنه بیرون رنگش بین زرد و سبز ولی داروی افاکسیم و قرص پدیا هم میخوره برا چشمش چی استفاده کنم
- دونه دونه شدن بدن ودست و پاها بچه
سلام یه دختر ده ماهه دارم وپسر هشت ساله پسرم کف دست وپاهاش دونه دپنه خیلی ریز شده با خارش شدید دخترم کل بدنش داخل دهانش هم زده سر بعضی از دونه ها اب داره دلیلش چیه گلودرد هم دترن همراه با یه شب تب
- کش و قوس نوزاد ده روزه
سلام وقت بخیر،فرزند ده روزه ما فقط شیر خشک میخوره و شیر مادر مصرف نداره وقتی رو زمین میذارمش مدام کش و قوس میاد و زور میزنه
- خلط پشت گلو
سلام برای خلط پشت گلو یا همون گرفتگی بینی کودک ۳ ماهه ک رفلاکس پنهان داره و ۱هفته س سرماخورده چیکار کنم؟اسپری سدیم کلراید دکتر تجویز کردن.
- گلودرد
آخه بهش ميدم زودي خوب ميشه الانم تعطيلات هم هستش نميتونم دكتر ببرم گلوش خلط داره شديد
- سرفه کودک
سرفه کودک بدون تب احتیاج به انتی بیوتیک داده؟ خیلی سرفه میکنه پسر ۶ سالم دو هفته پیش فقط ابریزش داشت کوریزان دادم پلاژین کیدز دادم اسپری رستانکس و کلد ماریس استفاده کردم .دکتر نبردم الان فقط بینیش کیپه و سرفه شدید داره
- قی کردن چشم
پسرم ۴ سال داره و چند روزیه چشماش مرتب قی میکنه و ترشحات زرد رنگی از گوشه چشمش خارج میشه مرتب با گل چایی شستشو دادم ولی خوب نشده متورم و قرمز شده و چشماش کوچیک چه پماد یا قطره ای استفاده کنم
- سلاماقای دکتر پسرم ۵ساله است و چن ماهی هستش یبوست گرفته دکتر بردم گفته پیدرو لکس مصرف کنه مشکل دیگه ندارد ایا با پیدرولاکس مشکلش حل میشود اگر قطع کنم دوباره یبوست نمیگیره یا بالارفتن سنش ورفتن مدام دسشوی مشکل یبوستش برطرف میشه
- دخترم ۹سالشه ۱۰روز مریضه بردم دکتر بهش سفکسیم ۱۰۰ودکسترو وایبوبروفن داد.ولی هنوز سرفش شدیده بخصوص شبا باتشکر
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال ۵ ماهشه و خیلی کم غذاس و بعضی موقعا میخوره ولی بعضی وقتا اصلا هیچ غذایی نمیخوره جز خوراکی چیکار کنم ک غذا بخوره
- زردی دستو پای کودک ۹ساله
سلام دختره ۹ ساله دارم که بیش فعالی داره خیلی وقتها رنگ دست وپاهاش زرد می شه گاهی اوقات از درد شکم گلایه میکنه وقتی دست شویی مدفوع خیلی زنندهای داره
- قطع قرص فنوباربیتال
سلام دکتر خسته نباشین من دخترم ۴ سال ونیم هستش سال ۹۹ تشنج در اثر تب داشته که نوارمغزی سالم بودبراش قرص فنوباربیتال تجویز کردن از روزی دوتا شروع شد تا الان که یک چهارم هرشب میدم یک ساله یک چهارم قرص فنوباربیتال مصرف میکنه میخوام قطعش کنم تا الان هم خداروشکر تشنجی نداشته . ممنون میشم کمکم کنین چون اصلا شرایط رفتن به دکتر ندارم یک دنیا ممنون
- قرص سفیکسم
سلام پسرم ۵ سالش سرماخوردگی شدید آبریزش بینی عفونت گلو عطسه سرفه خودم بهش قرص سفیکسم ۲۰۰ سرماخوردگی قرص آنتی هیستامین روزی یک عدد میدم از نظر دارو قرص دادن اشکال نداره ممنون از پاسختون
- سلامودرود
دکتر دخترم ۱۴ماهش شده یکماه پیش یه دونه دندون ازپایین نیش زده فقط دیگه درنیاورده همه علائمم داره بیقراره،،،آدزوفر میدم بهش و زینک ویتامین د۳ هم تزریق کردیم دوتا واقعا دیگه خسته و کلافه شدیم چیکار کنم؟ کلسیم میتونم بدم؟

