Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- حساسیت غذایی
با سلام آیا میتوان به نوزاد یازده ماهه که حساسیت غذایی داره ماست لاکتیویا داد؟؟؟چند باری بهش ماست لاکتیویا دادیم چشماش قرمز شده آیا قرمزی چشماش میتونه برای ماست لاکتیویا باشه ؟؟؟با تشکر
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- مولتی ویتامین
سلام میشه هر ماه به بچه مولتی سانستول داد به جا مولتی بهداشت آقای دکتر؟دخترم یکسال و دو ماهشه؟؟
- سلام دختر من 30روزش هست شکمش کارنمیکنه
- سلام بچه م چهار ماه و 20 روزه سرفه داره چی بهش بدم
سلام پسرم چهار ماهو نیمشه آبریزش بینی و سرفه خلط دار داره بهش چی بدم؟؟ دکتر فقط شربت سرماخوردگی تجویز کرده اما تاثیر نداره
- با سلام ..یکی از چشمای نوزاد من اب ریزش دارد پیش متخصص اطفال بردم گفتن عفونت کرد و قطره استریل چشمی داد هر وقت استاده میکنم خوب میشه اما تا یک روز استفاده نشه دوباره مثل قبل میشه ممنون میشم جواب بدین
با سلام یکی از چشمای نوزاد من دو هفته بعد تولد اب ریزش دارد بردیم پیش متخصص نوزاد قطره استریل تجویز کردن هر وقت مصرف میکنه خوبه تا متوقف میکنم بلافاصله به حالت اولی برمیگرده میترسم قطره برا چشمش ضرر داشته باشه چکار باید کرد الانم چهل روزشه
- تب ونخابیدن نوزادهشت ماهم
سلام ببخشیدپسرم ازپریشب تب میکنه زیادگریه میکنه نمیخابه میتونم شربت بایوتوکل کیدز بدم
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتر پسر پنج ماه و نیمه ای دارم که الان اصلا شیر نمیخوره البته اوایل خوب شیر میخورد ولی بعد از ختنش خیلی بد شیر میخورد فقط تو خوابیدن الان تو خوابم به زور بهش شیر میدم از اول هم شیر خودمو نخورد و فقط شیر خشک میخوره غذای کمکی هم دو هفتست شروع کردم اونم نمیخوره واقعا دیگه خسته شدم ساعت ها شیر نمیخوره نمیدونم چیکار باید بکنم نظر شما چیه نهغذا میخوره نه شیر مشکلش چی میتونه باشه
- پسرم ۱۱ ماهه قرص اشتباه خورده
پسرم ۱۱ ماهشه قرص اشتباه بنام فستوور فکسوفنادین ۱۲۰ میلیگرم خورده
- بی خوابی نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۳۵روزشه شباتا۴صب بیداره طول روزم زیادنمیخوابه شیرم میخوره پس میاره علت چیه؟؟
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- تغدیه
با سلام آقای دکتر ایا میشود به نوزاد یازده ماهه در غدایش لوبیا سبز اضافه کرد یا باعث حساسیت میشود با تشکر
- قطره اهن
سلام پسرم هشت ماهشه دادن قطره اهن دندونش سیاه میکنه ایادادن قطره اهن الزامیه یااینکه چ قطره ای بدمش ک دندوناش ساه نشن ممنون
- فشار به قسمت جلوی سر
سلام آقای دکتر روزتون بخیر . خواهرم دیروز پسر 4 ماهه اش رو به من سپرده بود . من دیدم که سر پسر خواهرم توی گهواره کج شده . خواستم سرش رو درست کنم که اصلا حواسم نبود و انگشت اشاره ام محکم روی قسمت جلو سرش فشار آورد . آیا ممکن هست که اشکالی پیش بیاید؟ ممنون
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- علت خونابه در ادرار نوزاد
سلام خسته نباشيد از روز سوم نوزاد پسرم كه تست خون از كف پا و همچنين از رگش واسه احتمال زردي داشتن گرفتن توي ادرار پسرم خون هست يعني وقت تعويض پوشك يه رنگ صورتي كمرنگي هست الان ٦ روزه است و هنوز فطع نشده آيا خطرناكه؟ چيكار بايد بكنم؟!
- سرلاک
سلام آقای دکتر پسر من 8ماه و هفت روزشه میتونم بهش سرلاک گندم و میوه یا سرلاک گندم و خرما بدم؟ رو خود جعبه سرلاک نوشته 8ماه

