Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۶ ماهگی و سرما خ ردگی
سلام من امروز واکسن ۶ ماهگی دخترم رو زدم در صورتی که گرفتگی دماغ داشت حال بعد از واکسن متوجه شدم که سرما خورده الان نگرانم می خواستم بدونم ببینم مشکلی پیش میاد یا خیر
- اسهال
دکتر مدفوع کودک ۱۱ماهه چندبار در روز باشه اسهال محاسبه میشه...من دخترم بیمار شماست الان بخاطر نارنجی و قرمز بودن شهرها و پلاک فومن نمیتونم بیارمش پیش شما... تازه دندون درآورده ...الان نزدیک یک هفته س روزی دوبار مدفوع خیلی شل داشت...با بعضی اوقات یکم بدنش داغ میشد .امروز ۴بار دفع داشت و یکم سرش گرم شد...به نظرتون بخاطر دندان هستش؟
- قرص نکسیوم یک چهارم
دخترم دوماهشه و رفلاکس داره دکتر براش قرص نکسیوم یک چهارم براش تجویز کرده حس میکنم داره لاغرتر میشه وزن تولد دخترم 3400 الان 4300
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- پسر ۱۰ ماهه از شب تا صبح تو خواب غلت میزنه و ناآرومعلتش چی میتونه باشه؟
حدود دو ماهی هست ک پسرم تو خواب غلت میزنه و ناآروم چن بار هم دکتر بردم هر کدوم ی تشخیص دادن سونو شکم و ریفلاکس هم گرفتن مشکلی نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- سرماخوردگی
سلام دکتر گفتید در صورت بزرگ شدن لنف پشت سر احتیاج به آزمایش و یا سونوگرافی آزمایش انجام دادم مشکلی نداشت دکتر بزرگ نشدن فقط احساس میکنم یه دونه لنف ریز دیگه پشت گردنه اونم نمیدونم شاید از اول داشته دکتر به نظر شما جای نگرانی نداره ؟ دکتر به نظر شما دوباره سونوگرافی رو تکرار کنم؟ به نظر شما لنف نود تو هفت ماهگی چیز عادیه؟ استرس دارم اگه میشد آزمایش رو واستون بفرستم خیلی خوب میشد
- دیر کارکردن شکم نوزاد دوماهه
باسلام خسته نباشید خدمتتون متین کوچولوی ما اول نوزادی خوب کار میکرد شکمش ولی الان که ۵۰ روزش شده چند وقتیه دل پیچه و دیر کار میکنه شکمش و لیقراری میکنه و گریه بابت این موضوع الانم دوروز کار نکرده شکمش این همه شیر مادر و شیر خشک هم نان یک میخوره کمکی ممنون میشم راهنماییم کنید
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- مشت کردن دست
سلام اقای دکتر نوزادم ۳ ماهشه دستاشو مشت میکنه همش گاهی حتی تو خواب .و انگار یه چیزی میاد تو دهنش قورت میده.و وقتی بیداره همش زبونش میده بیرون.گاهی خیلی بی قرار میشه.خوابش چند شب می خوابه چند شب بیداره گاه ۲۴ ساعت بیداره..میزارمش زمین کمرش رو کج میکنه بلند میکنه کمرش رو حتی موقع پوشک عوض کردن.تو رو خدا درست جوابم بدید سردر گمم نکنید امکان دسترسی به پزشک ندارم
- دارو
با سلام اقای دکتر نوزادی دارم گه دو روز دیکر ده ماهش تمام میشود وچون خسخس سینه داشت او را به دکتر بردم وکفت خسخس سینه اش به خاطر حساسیت است وفقط سیتریزین به او داد یک قاشق مربا خوری صبح یکی شب وگفت تا چهار روز صبح وشب از چهار روز به بعد فقط شبها به او بدهم تا ده روز اقای دکتر ایا تا ده روز عوارضی برای نوزاد ایجاد نمیگند وایا به غیر از سیچریزین شربت بهتر دیکری برای حساسیت پوزاد ده ماهه وجود ندارد با تشگر
- قطره آد
سلام دخترم سه ماه و چهار روزشه به قطره آدم حساسیت داره به جاش میشه مولتی بدم ممنون
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- یبوست
بچه سه ماهه ام نمیتونه مدفوع دفع کنه سفت شده وزورمیزنه وعرق میکنه وبی حال میشه
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام وعرض ادب .اقای دکتر دختر من سه ماه ونیمشه وسرما خورده بردمش دکتر بهش قرص فلوبان وشربت پلارژین وشربت فارمنتین ای اس ۶۴۳ براش نوشته که اول دوزوز تب داشت الان سه روزه سرفه میکنه که به جای اینکه خوب بشه سرفه هاش شدید تر شده واصلا از شیر خوردن افتاده اصلا شیشه شیر نمیگیره ومدام وزن کم میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید چی بهش بدم سرفه هاش خوب بشه .دختر من رفلاکسی نکسیوم خارجی روزی نصف ساشه بهش میدم با مولتی ویتامین
- سرماخردگی
سلام اقای دکترسال نو مبارک اقای دکتر پسرم هشت ماهشه بیشتر از ده روزه که ابریزش بینی ودیگه هیچ علایمی نداره حالت کش داره گاهی سبز و زرد پلارژین میدم دو روزه انگار تاثیری نداره شبا موقع خواب اذیت میشه وشیرنمیتونه بخوره به نظرتون انتی بیوتیک لازم داره اگه بله چه انتی بیوتیکی ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- نخوابیدن نوزاد
با سلام و خسته نباشید من نوزاد ۵۰ روزه دارم سمت چپ سرشو ک لمس میکنم یه نقطه برامدگی حس میکنم ایا چیز نرمالیه یا غیر نرمال ؟ممنون میشم راهنماییم کنین
- قطره
سلام دکترببخشیدشماگفتیدکه به پسرهفت ماهم قطره آدزیرواسه رفلاکسش بدم آیاقطره مولتی ویتامین هم بهش بدم؟هرکدوموروزی چندقطره لدم،؟
- سرفه نوزادان
با سلام بچه ام ۴ماهه دوروز سرفه می کنه شیرم کم می خوره چی بهش بدم بهتره

