Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی خوابی
دخترم یازده ماهودوهفته س شباگا ازخواب بیدارمیشه به هیچ وجه دیگه خوابش نمیبره دوسه ساعتی بیدارمیمونه
- شربت آزیترومایسین ۱۰۰
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین برای پسرم که هفت ماهشه و ۱۰ کیلو وزن داره چقدر میشه برای سرماخوردگی
- ضربه به پیشانی
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ۱۱ ماهشه خودش خورد به دیوار وپیشانیش ورم کرد گریه نکرد بعدش بازیش را ادامه داد اشتهاش هم تغیر نکرد اصلا بیهوش نشد کم کم ورم کم شد روز بعد هم کمی ورم وکمی تیره شده جای ضربه هم درد ندار خیلی نگرانم ایا مشکلی برایش پیش نمیاد باتشکر از شما دکتر مهربان ودلسوز
- سوزش ادرار کودک
پسرم ۷سالشه وزنش ۲۶کیلو ۴روزه سوزش ادرار گرفته خیلی درد میکشه اولین روز گوش درد داشت الان گوشش خوب شده سوزش ادرار گرفته چکار باید انجام بدیم
- شربت
سلام خداقوت.شربت آهن یا مولتی که میدم به پسرم بعدش آب میخوره میگه دهنم تمیزشه اشکال نداره یا باید خالی بخوره بدون آب
- سرماخ وردگی
سلام خسته نباشید ۲فرزند ۵ساله و یکی ۹ماهه دارم بار سومه که مریض میشن با عالئم مشابه آنتی بیوتیک مصرف کردن و حالا دوباره بعد ۱۰روز علائم برگشته دارو کامل مصرف کردن دوباره آبریزش پیدا کردن و با عطسه خلط سبز از بینیشون میاد و شبا خلط میفته پشت حلقشون و استفراغ میکنن چی بدم بهشون
- سلام میزان مصرف شربت ازیترومایسین برا کودک ۴ سال چقدر است
- مصرف شربت سفلکسیم
سلام برای پسر سه ونیم ساله چقدر باید مصرف کنم با وزن 14کیلو
- سرفه بیماری
سلام وقت بخیر انروز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون انفلانزا کرده بود سرفه هاش مونده شما ازیترومایسین ۲۰۰ هم دادین و دکسترومتورفان فارمنتین هم از قبل میخورد ولی به هیچ وجه سرفه هاش خوب نشده و یکسره سرفه میکنه سالباتومول هم زدم صبح شما فرمودین به ریه نزده و خلط پشت حلق داره ممکنه به ریه الان زده باشه که انقدر سرفه داره یا نه؟
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- سلام خواهش میکنم جواب برین
پسر۷سالم پنحشنبه دکتز عمدمی بتامتازوت ال آ واسش تجویز کرد الان میگه انگار چشمام درد میکنه میتونه از عوارض دارو باشه؟ تا کی از بدن بچه دفع میشه؟ چرا تجویز میکنن وقتی تزریق کرد بعدش همه میگفتن برا بچه اصلا نمیزنن آقای دکتر ال آ با بتامتازون ساده چه فرقی داره؟ خیلی ممنونم
- ریه و دستگاه تنفسی
کودک پسر4/5که زودرس بدنیا اومده به مدت ۲۰روززودبه دنیا اومده والان شکایت ازنفس کشیدن (دستگاه تنفسی)به هنگام خواب به صورت آپنه ودرتشخیصهای همکاران شما پلیپ بینی ولوزه سوم تشخیص داده شده است لطفاً برای راحت خوابیدن و جلوگیری ازتنفس های تندتندوپی درپی در طول روز راهنمایی وکمکم کنید.درضمن اینکه الان حدود۱روزاست ازدرددرپایین سمت راست کشاله ران شکایت داره
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- میزان مصرف سفکسیم
سلام وقت بخیر چشمان دخترم عفونت کرده دکتر سفکسیم نوشته ولی مقدارش چیزی ننوشته ۶ سالشه باوزن ۱۹ کیلو سپاسگزارم از لطف شما
- سلام پسرم 2سالشه علائم سرفه داره روی زبونش سفیدک زده
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبع ها مطب تشریف دارین
- ق
سلام یه قاشق چایخوری چند سی سی هست ؟ ممنون .
- وزن و قد
باسلام پسرم با قد ۵۱ و وزن ۳و۲۰۰ به دنیا امده الان ۱۸ ماهشه وزنش ۸و۴۰۰ هست و قدشم ۷۱ بیماری خاصی نداره فقط خیلی بد غذا هست خواستم بپرسم میتونم بهش شربت ایمونیس یا ویتا گلوبین بدم که اشتهاش باز بشه قبلا براش سانستول زینک پلاس .پدیا بست .ویتوکید .ویوا کید .نئو زینک و نیتروژن و فولیمکس استفاده کردم فایده ای نداشت طبق ازمایشی که دوماه پیش ازش گرفتیم کم خونی داشت و کلسیم بالایی داشت .
- سپاس
سلام آقای دکتر من همیشه برای شما دعا میکنم . تو چله ها یادتون میکنم. الهی ک عمرتون با عزت باشه.
- زردیکف پا دست ونوک بینی
پسرم هفت سال داره یک هفته ای میشه کف دست وپاش ونوک بینیش زردشده فعلا دکتر نبردم گفتم شاید از مصرف ذیاد پرتقال باشه ولی هنوز خوب نشده لطفاً راهنمای کنید دکتر ببرم یا نه ممنون

