Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن ناخن
سلام ناخن پسر هفت سالم همش ازبیخ داره میوفته ویه ناخن قرمز داره به جاش سبزمیشه میخواستم بفهمم علتش چیه
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم
پسرم ۴ سال و نیمه هست و ۲۰ کیلو وزنشه عفونت شدید گلو داره یه دوره فارمنتین ۴۵۷ دادم الان یه هفته ست قطع کردم خوب نشده الان سفیکسیم گرفتم نمیدونم چقدر بهش بدم لطفا راهنمایی کنین
- رانیتیدین
سلام مصرف شربت رانیتیدین تا چه مدت برای کودکان زیر یکسال مجازه؟دختر من 9 ماهشه و به علت تعداد دفعات زیاد مدفوع در روز دکتر براش نوشته ولی نمیدونم تا کی بهش بدم
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- علایم دندان در آوردن کودک
- تب و دندان در آوردن
سلام پسرم سه سالشه و لثه های آحرش دوتا بالا و دوتا پایین ورم داره ۳ روزه و اینکه در طول ۳ روز تب داره و هر مسکنی سر ساعت میدم فقط تبش میاد پایین ولی قطع نمیشه چیکار کنم ممنونم جواب بدین
- معده درد و نفخ معده کودک 12 ماهه
سلام اقای دکتر کودک 12 ماهه برنج دانه بلند له نشده ای ک زیاد مغز پخت نبوده خورده بعدش غذاهای دیگه ای هم خورده الان بعد 2 روز کودک بی قراره و معدش نفخ داره امکانش هست از برنج بوده باشه و آیا غذایی ک هضم نمیکنه رو تو معده نگه میداره یا دفع میشه؟بعدش پی پی هم کرده نمبدونم در پی پیش برنج بوده یا نه لطفا جواب بدین
- کاوازاکی
آقا محسن:
سلام آقای دکتر
من یک پسردوساله ویک ماهه دارم
تقریبا3تا4روزشروع به تب شدید کردواسهالش دو هفته ای طول کشیددواا دکتر که بردمش تشخیص ویروس معده دادن
اماداروهاش اثری نداشت خودم داروهارو قطع کردم
وبا عرق نعنا به درمان اسهالش پرداختم
خداروشکرخوب شد
اما یک هفته ای است که متوجه شدم خوب نمیتونه راه بره
کف پاهاشو که بررسی کردم قرمز شده حالت سوختگی
دکترش یه پماد داده مثل اینکه اثری نداره
وقرمزی داره پخش میشه
تگ اینترنت که سرچ کردم حدس میزنم بیماری کاوازاکی باشه
خیلی نگرانم
از اصفهانم کمکم کنیدکجامراجعه کنم - درمان سرفه کودک
سلام پسرم 4سالسه سه روزه سرفه میکنه دکتر اطفال بردم فایده ندارد چیکار کنم سرفه اش خوب بشه
- کودک یک سال و ۴ ماهه دارم و اکنون نیز باردارم …ایا میتونم شیر دادن به کودکم رو به خاطر بارداریم قطع کنم و شیر خشک به او بدم؟
قطع شیر کودک یک سال و ۴ ماهه به واسطه بارداری مجددا آیا جایز است؟ شیر خشک میشه جایگزینش کنم؟ چه مارکی؟
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم
- کاتاسین
سلام آقای دکتر گرامی پسر من که برای جلوگیری از اسم و الرژی چون سرفه های خلط دار داره ، هربار که سرمامیخوره و سرفه هاش ادامه دار میشه باید این ایمری رو استفاده کنه یا تجویز دکتر فقط برای همین یکباره؟
- رزولاو اسهال
باسلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۱۷ ماهشه هفته پیش رزولا گرفته و چندروزه دونه هاش از بین رفته ولی همچنان اسهال هست البته روزی دو بار ، اشتهاشم به شیر وغذا کم شده ، بهش روزی ده قطره پرو بی بی و ۳ سی سی زینگ میدم ، شما یه کپسول به پسرم میدادین وقتی اسهال میشد ؛ میتونم بدم اونو؟!
- آزترومایسین
مقدار مصرف آزترومایسین۲۰۰ برای کودک ۴سال و۸ماه و وزن ۲۱ کیلو
- دن
سلام ، لطف میکنید دکتر دندانپزشک کودکان معرفی کنید ، ممنون
- شربت نیوزینک
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیم دارم برای اشتهاش شربت نیوزینک خریدم میخوام بدونم روزی چند سی سی بهش بدم؟
- علت تب غیر منظم
سلام وقت بخیر دخترم 5 سالشه سه،چهار روزه بعضی ساعات روز تب داره و آبریزش بینی داره،تبش روبه راه نمیشه علت چیه آقای دکتر
- عوارض واکسن 18 ماهگی
3 روز بعد از تزریق واکسن 18 ماهگی فرزندم دچار بثورات پوستی قرمز رنگ و خارش دار شده است آیا طبیعی و از عوارض واکسن است یا حساسیت به چیز دیگری است؟
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- دختردوساله
باسلام دختری دوساله دارم ک حدودادوماه ونیم هست که دهنش خشک میشه وتشنش میشه خیلی زیادودماغش بعضی وقتاهس میکنم کیپ میشه وصدای خرخرش میادصبح بیدارمیشه عطسه میکنه باابریزش سبز بعضی وقتاازمدفوعش خون میادوسیاه میشه مدفوعش دوسه باراینجوری شده یوبوست هم داره ازمایش مدفوع گرفتم مشکلی نداشت علتش چیه؟

