Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت دادن
سلام اقای دکتر خسته نباشین . شربت ازیترومایسین۱۰۰ 4ccمیشه چند میل
- یبوست نوزاددوماهه
سلام نوزاددوماهه ای دارم کمی نفخ شکم داردوشربت گرایپ میکسچربرایش گرفتیم وسه روزمدفوع نکردوچهارمین بعدازبراداشتن تکه ای صابون برمقعدش فورامدفوع سفت دستشویی کردوباشیرمادرتغذیه میشه بایدچیکارکنیم یاچه دارویی بگیریم تایبوستش برطرف بشه
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
نوزاد ما دختر 45روزه خیلی گریه میکنه روزها خیلی کم میخوابه دستاشو مشت میکنه و از درد به خودش میپیچه شیر مادر تغذیه میکنه روزی دو وعده هم شیر خشک
- سرفه و رفلاکس
سلام. پسر من دوماهه هست رفلاکس دارد.وقت هایی که زور میزنه موقع که حالت تهوع بهش دست میده موقعی که خیلی دست و پا میزنه زور میزنه و یا حتی تو خواب روزی دوبار سه بار گاهی سرفه میکنه طبیعی است؟
- پوست
سلام پسرم ۳۵ روزه بردم دکتر برای جوش های صورت و بدنش کرم نرم کننده حاوی اوسرین،اوره و زینک اکساید تجویز کردبعد از مصرف هر ۸ ساعت جوشاش بیشتر شد ادامه بدهم یا نه
- میم اورنج
سلام آقای دکتر خسته نباشید. میتونم به دختر ۶ ماه ام قطره میم اورنج بدم به جای مولتی و آهن؟ دیگه نیاز به آهن نداره؟
- بیماری زگیل در نوزاد
چه دارویی برایش خوب است که سریع رفع بشه
- وقتی شکم کودک کار نکند
سلام کودک ۲ماهه دارم الان ۵روزه که شکمش کار نمیکنه قطره دایمتیکون هم بهش دادم فایده نداشت .لطفا راهنمایی کنید چه بهش بدم که خوب بشه خیلی بیقراری میکنه روزانه شیر مادر ودو وعده هم شیر خشک میخوره
- تشنج
سلام.پسرم 8ماهشه.چند ماهپیش حرکات غیر ارادی صورتش انجام میداد.دکترش گفت شربت کلسیم منیزیم استفاده کنه دادم بهتر شد.ولی الان بازم چند بار اون حرکات رو تو صورتش دیدم.تشخیص پزشکش تشنج بود.شربت اتوسوکسامید داد الان یک ونیم ماهه استفاده میکنم و قطع شده اون حرکاتش.این نوع تشنج های خفیف و پنهان آیا ماندگار هستن یا به مرور زمان با مصرف این شربت رفع میشن؟؟
- وزن نوزاد ۷ماهه
بچه ۶ماه و نیم دارم خوب غذای کمکی میخوره اشتهای خوبی هم داره ولی وزن گیری زیادی نداره شکمش زیاد کار میکنه روزی چهار پنج بار
- اضافه کردن نبات یا شکر در فرنی کودک ۹ ماهه که یک هفته بعد می شه ۱۰ ماهه
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو از ۷ ماهگی فرنی بدون شکر دادم تا ۹ ماهگی که ۷روز دیگه وارد ۱۰ ماهگی می شه می تونم نبات یا شکر تو فرنی بریزم نبات بهتره یا شکر چه مقدار
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم وقتی بدنیا آمد وزنش ۲/۷۵۰ بود و الان شش ماه داره وزن ۶/۴۰۰ و قد ۶۵ سانت میخاستم بدونم طبیعی هستش ؟ شیرمادر میخورد اما ۲ ماه شیر خشک هم میخوره
- گرانولوم ناف نوزاد
ناف بچم از ۴۰روزگی متوجه شدم گوشت اضافه داره .بردم دکتر ۳بار نمک ریختن خوب نشد .میگن باید با نیترات نقره بسوزنیم عوارض نداره ..جراحی بهتره یا نیترات نقره
- رفلاکس
باسلام وتشکرفراوان ازشما.ایا خرخر کردن دماغ و زور زدن ازعلائم رفلاکس هست و ایا نوزادی ک رفلاکس دارد حتما کمبود وزن هم دارد
- یبوست نوزاد 2ماه
نوزاد 2ماه دارم یک هفته میشه شکمش کا ر نکرده
- کبودی لب
سلام من دخترم 50روزشه تقریبا دو هفته است لب هاش تیره شده دلیلش چیه سر انگشت هاشم تیره است؟؟ چرا اینجوریه؟ لطفا راهنماییم کنید🙏
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- صدای خرخر
سلام آقای دکتر ممنون که وقت میذارید و پاسخ می دید نوزادم از لحظه دنیا آمدن در صدایش حالتی شبیه خرخر وجود دارد وقتی گریه می کند یا وقتی می خواد گریه کنه در صداش انکاز کسی است که بشدت سرماخورده مشکل سرماخوردگی هم ندارد هفته38 سزارینی بدنیا آمد
- کمپوت
سلام آقای دکتر توی خونه سیب رو مثل کمپوت درست کنم با شکر خیلی کم و گلاب بعد له کنم میتونم به پسر ۶ ماه و دوهفته بدم؟

